Gå til innhold

Vil bli gravid. Men mannen vil alltid at jeg sitter på toppen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er sånn, men tenker at det er mindre sannsynlig å bli gravid når jeg sitter på toppen fordi mye av sæden renner ut igjen fortere og ikke kommer "helt frem". Mannen elsker at jeg sitter på toppen og sier han blir mest kåt og får best orgasme da. Det er vanligvis greit for meg. Men når vi skal prøve å få barn så tenker jeg at andre stillinger må være bedre! Han sier at fordi han får sterkere og mer sædsprut når jeg sitter på toppen fordi det styre av kåthet, så han mener at det er større sjanse for befruktning da. Det rimer ikke for meg. Noen som VET noe om dette? De siste to ukene har vi hatt sex 3-4 ganger i uka, og hver gang skal det ende med at jeg sitter på pikken hans....

Anonymkode: 34aa8...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må be til høyere makter om at du ikke får dårlige knær da ;) 

Jeg har slitasjegikt i knærne, og har store problemer med å sitte på topp...

Anonymkode: 152b5...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skjønne hvorfor du tenker slik, HI! Par som er i startfasen med å prøve å få barn, får ofte tips om at kvinnen legger seg på rygg med ei pute under rumpa 🤗 Du kan bli gravid i alle stillinger, så lenge mannen får utløsning inni deg 😁

Anonymkode: 0f720...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens. Trenger ikke å

være ufin. Mange rare tanker som dukker opp i en kvinnes hode når man forsøker å bli gravid. Har selv tenkt tanken. Er i 9.pp nå. Og man tenker over ALT som kan påvirke hvorfor man ikke blir gravid. Legg den ned på siden mens han er inni deg fremdeles. Vent litt før han trekker seg ut... så puff puta under rumpa å ha føttene høyt. Da renner vel noe tilbake der d skal for å øke sjansen.  Mange sperm har nok funnet veien uansett. Men tror d kan roe hodet å tenke at man har gjort d lille ekstra som kanskje kan være avgjørende.  Lykke til. Krydder fingrene for oss alle

Anonymkode: 04763...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde DET vært en kurant "prevensjonsmetode" ville du og alle andre visst om det, og vi ville trengt langt mindre p-piller, spiraler og andre tilsvarende ting.

 

At du stresser med dette, derimot - DET kan ødelegge.

Anonymkode: 4eedf...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...