Gå til innhold

Du som venter baby, vil du dele hva du har gjort av innkjøp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hva du evnt tenker å ordne/handle inn etterhvert?

Trenger litt inspirasjon før handlingen påbegynner.

Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: d4f66...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 39 med 4 mann. Har kjøpt  vogn og bilstol.  2 bodyer og en bukse, sokker.  Så ikke mye☺   man trenger ikke mye til nyfødte egentlig.  Og butikkene stenger ikke når ungen blir født.  Heller se an litt hva man faktisk trenger.  Men forstår veldig  godt at det er Morro å shoppe til ny baby da 😊

Anonymkode: 34e49...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30.

Har handlet bittelitt klær. Har vogn og seng fra før. Skal handle bilstol, ull og annet småting før fødsel. Etter fødsel feks babygym. Ser an om jeg trenger bæresjal/meis osv. Som hun over sier; Butikkene stenger ikke😊 

 

 

Anonymkode: c29d0...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32 her

Har de "store" tingene fra før siden vi har en sønn på 2 år.  Men vi har kjøpt nytt bilsete da det sønnen vår hadde var brukt fra før, så da ble det et nyere "bruktnytt" denne gangen. Har også kjøpt en bag av venninna mi, da vi byttet vogn da sønnen vår skulle over i sportsvogn. Ellers så har vi arvet maaaasse klær denne gangen siden vi venter en jente og det er lite fra sønnen vår hun kan bruke.har også kjøpt nye kluter og gulpekluter til tulla, så det eneste som gjenstår å kjøpe er en tripptrapp stol. 

Anonymkode: 28e04...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E i uke 29

var egentlig helt ferdig med å få barn, så hadde kvittet meg med alt av barneutstyr å klær. Nå har jeg fått kjøpt, stellebord, vogn, bilstol å seng. Har handlet inn barneklær fra str 50-68, tillegg har jeg fått litt klær av ei venninne. Trenger å kjøpe en mindre vogn til å ha i bilen og litt små ting som vognpose å div.. jeg skal nyde babyen når den kommer å ikke springe på shopping 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klart vogn, stelleplass, bæresjal, vugge (den var unødvendig), litt ulltøy, bilstol, bedside-crib, Stokke tripp trapp, ammepute og noen gode ullpledd. Kjøpte også "babyjournalen" før fødsel. Etterhvert har vi sett behovet for babygym og vippestol. Vesla er 3 mnd nå. 

Anonymkode: dce77...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 27 her. Venter jente, har gutter fra før, så har derfor kjøpt litt jentetøy i de minste str. Har litt fra gutta som kan brukes også. Telte over her om dagen og så at vi har faktisk 13 bodyer i str 50😮 Vogn er kjøpt for endel uker siden. Bilstol har vi, samme med pose til den og vogna. Tenkte å kjøpe babynest, kjekt å ha sammen med oss i sofaen? Også lurte jeg på ullfleecepledd fra nøstebarn. Og vippestol trenger vi. 

Anonymkode: 68097...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg 4 mnd gravid. Har kjøpt bilstolpose, seng, stellebord med tilbehør og noen klesplagg. 

Anonymkode: 30a53...3c2

Og babysete til tripptrapp-stolen. 

Anonymkode: 30a53...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...