Gå til innhold

Noroff nettstudier - noen erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lukter litt på nettstudiene Digital markedsføring.

Noen som har erfaring med det nettstudiet?

Eller erfaring med andre Noroff nettstudier?

Litt usikker på om skolen er "bra" nok

Anonymkode: ba33a...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veeeeeldig god erfaring med Noroff nettstudier. Man blir fulgt tett opp av lærere, må levere inn oppgaver osv. 

Jeg ELSKET det!! Men rakk dessverre bare et semester før jeg ble syk, og har ikke blitt frisk siden. Men har veldig lyst til å fortsette der jeg slapp når jeg er blitt 100 % frisk igjen. 😊

Anonymkode: f27e5...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har veeeeeldig god erfaring med Noroff nettstudier. Man blir fulgt tett opp av lærere, må levere inn oppgaver osv. 

Jeg ELSKET det!! Men rakk dessverre bare et semester før jeg ble syk, og har ikke blitt frisk siden. Men har veldig lyst til å fortsette der jeg slapp når jeg er blitt 100 % frisk igjen. 😊

Anonymkode: f27e5...663

Takk for svar! Hvilke studie tok du?

Og god bedring🤗

Anonymkode: ba33a...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe god erfaring. Tok grafisk design. Fikk jo vitnemål og studiepoeng.. men følte ukke jeg lærte noe og kunne like gjerne lært det jeg lærte på nettet uten å betale så mye. Utdannelsen som går over ett år får jeg ikke brukt til en dritt og lærere er slik at de svarer ofte at man må lese seg til det selv.. ved konkrete spm når man står fast med en oppgave f.eks.. forstår atde ikke kan gi svaret men litt hjelp hadde vært fint. Forferdelig mye jobb for ingenting.. Anbefales ikke.

Anonymkode: 1b8dd...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gikk i Oslo i år, droppa ut nå i desember. Veldig skuffa, lærere har begrenset kunnskap - i mitt tilfelle var de gode på media buying, ikke stort annet. Professor som har laget pensumet har aldri jobbet som markedsfører!! Pensumet er helt ubrukelig, både utdatert og urelevant, innleveringer består stort sett av å ta bilder og copy/paste forskjellige ting samt se på videoer fra lydna.com.

 

Du kan lære mye mer på egenhånd, helt graits! Ikke værdt pengene eller tiden.

Anonymkode: e2d39...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare erfaring med vanlige studier på Noroff - kjenner to som har gått hhv lyd/musikkprodusjon og VFX og vært veldig fornøyde.

Anonymkode: c6310...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...