Gå til innhold

Ingen som har ikm uke 38?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg har fredagen, men etter å ha lest så mange innlegg om eggløsningstester og temping er jeg blitt skikkelig usikker.. bare andre prøveperiode etter spiral, så kjenner ikke helt syklusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9. Pp her. Bynt å tempe og brukt x antall kr på el tester så langt. 3. Mnd på klomifen som legen skrev ut til meg. Så spent på om spiren sitter denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sniklest på uke 37 og 39, tenkte det var dårlig sesong for bebis uke 38 gitt.. 😅

Men da tok jeg heldigvis feil, godt vi er flere❤️ Har ikm lørdag den 23 sept, hvis syklusen stemmer, sluttet på prevansjon i juli. 

Krysser fingrene for oss alle 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Hvordan går det med dere andre i dpo-land? Jeg fikk litt rosa utflod i kveld, lov å håpe på festeblødning? 😊 6 dpo.

Kan love bra det 👍🏻 Ingen ting her. 8. Dpo. Kjenenr ingenting. Absolutt ingenting. Klarte ikke å dy meg og brente av en ebay test, som så klart var negativ 😂 Men 4 og 5 dpo registrerte jeg mye hvit utflod. Men har ikke peiling om det har noen betydning. Ingen hopp pp temp kurven enda heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde el-slim idag.. skjønner ingenting. Hadde en svær "klump" med slim på fredag så da antok jeg at eggløsningen var igang. På fredag var det gjennomsiktig slim og i dag var det mer gult. Er ikke så flink til alt dette her, blir ganske forvirret.. 🤔 Ellers føler jeg ikke særlig annet enn at jeg plutselig må tisse veldig (!) også tisser jeg nesten ingenting, men det kan jeg aldri tro er et symptom som kommer så tidlig.. ifølge appen min hadde jeg eggløsning fra 01-10 sept, så alt går vel an.. Hmm 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mispire skrev:

Hvordan går det med dere? Er 10 dpo i dag og fikk denne testen. Etter 9 Mnd med prøving..,

IMG_8149.JPG

Jeg vil jo si du er ganske gravid! Gratulerer❤️

Strek er strek 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, mispire skrev:

Hvordan går det med dere? Er 10 dpo i dag og fikk denne testen. Etter 9 Mnd med prøving..,

IMG_8149.JPG

Gratulerer! 😁 Jeg fikk en litt ekkelt blødning i dag, 8 dpo, så nå har jeg mista litt trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mamma til 3? skrev:

Gratulerer! 😁 Jeg fikk en litt ekkelt blødning i dag, 8 dpo, så nå har jeg mista litt trua.

Kan ikke det være festeblødning som mange snakker om. Kanskje du har hatt el en eller to dager senere enn hva du tror? Egget bruker gjerne en uke på vei ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere folkens?

Anonymkode: 822c0...b6b

Ikm på søndag som kommer, tror jeg, hvis syklusen er lik forrige pp. Idag tidlig kjente jeg en rar stikking i nedre del av magen, men det varte bare noen minutter så jeg vet ikke om det kan være noe. Ellers ingen symptomer. Blir litt gal, venter på å kunne teste. 🙈🤞Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, mispire skrev:

Ingen tvil lengre. 9mnd prøvetid er over. 9. Mnd ruging i vente ☺️

IMG_8178.PNG

Hurra! Så hyggelig, gratulerer! ✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, - Håpefull - skrev:

Ikm på søndag som kommer, tror jeg, hvis syklusen er lik forrige pp. Idag tidlig kjente jeg en rar stikking i nedre del av magen, men det varte bare noen minutter så jeg vet ikke om det kan være noe. Ellers ingen symptomer. Blir litt gal, venter på å kunne teste. 🙈🤞Hvordan går det med deg? 

Har egentlig ikke hatt noen symptomer før idag, hadde kraftige kramper i livmor og vondt i korsryggen.. var også kvalm og følte faktisk jeg måtte kaste opp mens det holdt på. Varte fra 11-12 i formiddag til 17-18. Ikm er til lørdag tror jeg, men er ikke helt sikker på syklusen.. forrige syklus var på 40 dager 🙄 Så jeg tenker jeg tester snart, men har ikke noen forhåpninger egentlig, føler liksom ikke det kommer til å skje meg😑

Anonymkode: 822c0...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har egentlig ikke hatt noen symptomer før idag, hadde kraftige kramper i livmor og vondt i korsryggen.. var også kvalm og følte faktisk jeg måtte kaste opp mens det holdt på. Varte fra 11-12 i formiddag til 17-18. Ikm er til lørdag tror jeg, men er ikke helt sikker på syklusen.. forrige syklus var på 40 dager 🙄 Så jeg tenker jeg tester snart, men har ikke noen forhåpninger egentlig, føler liksom ikke det kommer til å skje meg😑

Anonymkode: 822c0...b6b

Vondt i korsryggen var det tidligste tegnet mitt. Noe jeg ikke pleide å få før mensen. OG at puppene ikke ble ømme (de har blitt det i dag. Dagen før ikm. Men nå sitter jeg jo her med en positiv test, puppene er øm på en annen måte. Og begge to er ømme. Før mensen er det som regel mest ømt i den ene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner følelsen, jeg er bare i pp2 men er rastløs allerede. En vil jo helst at det skjer med en gang når man først har bestemt seg. Krysser fingrene for at kvalmen din er tegn på en bitteliten spire 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, mispire skrev:

Vondt i korsryggen var det tidligste tegnet mitt. Noe jeg ikke pleide å få før mensen. OG at puppene ikke ble ømme (de har blitt det i dag. Dagen før ikm. Men nå sitter jeg jo her med en positiv test, puppene er øm på en annen måte. Og begge to er ømme. Før mensen er det som regel mest ømt i den ene)

Ja, jeg har ikke merket noe ømhet i puppene, har stussa litt på det. Får håpe det er et godt tegn da😅 Så herlig med en positiv test, gratulerer så masse! 😍

Anonymkode: 822c0...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, - Håpefull - skrev:

Skjønner følelsen, jeg er bare i pp2 men er rastløs allerede. En vil jo helst at det skjer med en gang når man først har bestemt seg. Krysser fingrene for at kvalmen din er tegn på en bitteliten spire 😊

Ja, det er jo noe man tenker på i ett sett.. Blir jo helt paranoid. Tok test i dag tidlig og den var definitivt negativ. Tester igjen til helga tenker jeg, hvis ikke tror jeg jeg også får satse på pp3 👍🏻

Anonymkode: 822c0...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...