Gå til innhold

Gravid etter SA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei 
Jeg var 5 + 2 da jeg mista i juli-August . 
Jeg hadde den blødningen og noen uker etterpå kom min mens. Og etter det prøver jeg og samboer igjen.. Nå er det ca 2 dager siden jeg skulle ha mens og har tatt tester på morgen og den er negativ. Sist tok jeg før 4-5 dager før mens da sto det gravid.. Men denne gangen står det negativ. Også vet jeg sånn ca at symptomene er litt like når en får mens også.. 
Mine symptomer starter ca 1-2 uker siden stikker i puppene og har blir være de siste dagen. Har så si murring/ mensen smerter i magen er hard ved livmoren.. Økt mat lyst er mye trøtt i de siste ukene og siste dagene.. Har ikke noe teign på mensen som jeg pleier, pleier og få sånn brun aktig dager før mensen og litt blod etter evt sex.. Men ingenting har gidd teig på det, som sakt skulle hat mensen for 2 dager siden.. 

Flere som har hat dette ? og evt fått posetiv test senere eller er det bare sen mens ? 

Anonymkode: 74522...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at syklusene blir litt ustabile etter SA, så det er ikke sikkert du hadde eggløsning når du tror, altså kan det være for tidlig å teste enda.

I tillegg kjenner du sikkert så godt etter at du føler deg gravid uansett. 

Slapp av og ta en ny test om noen dager. Lykke til! 

Anonymkode: 1c2e5...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt normalt at syklusene blir litt ustabile etter SA, så det er ikke sikkert du hadde eggløsning når du tror, altså kan det være for tidlig å teste enda.

I tillegg kjenner du sikkert så godt etter at du føler deg gravid uansett. 

Slapp av og ta en ny test om noen dager. Lykke til! 

Anonymkode: 1c2e5...997

Ok takk for svar :)

Men ja får den første mensen jeg hadde etter SA varte ca 1 uke.  

Og jeg føler mye stikkninger i puppen og i livmoren. 

Men samtidelig flyr jeg mye på do, av og til føler jeg det er mensen på vei og av og til føler jeg meg gravid. Jeg håper på gravid, da vi vil prøve igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg mye verk i livmoren og puppen, men jeg også føler der nede at evt det er mensen som kommer. Jeg er nå over 4 dager som mensen skulle ha kommet. 
Jeg vil så gjerne tatt test, men har tatt de siste dagen nå ca 5 tester alle har vært negative. Så har ikke lyst til og ta får er redd for å bli skuffa.. Men sitter nå med "mensensmerter" har ikke merken engang brun eller noe som jeg pleier å få rett før mensen.. 

Når jeg gikk gravid sist kunne jeg ta testen 4-5 dager før mensen og viste postivt. Men fikk SA i Uke 6. Så hadde jeg da 1 uke med blødning.. Og noen uker etterpå kom min mens som også varte ca 1 uke.. og etter det så ville jeg og min samboer prøve igjen. Har hat flere uker med symptomer på gravid, mye trøtt økt spising, vondt i puppene og i livmoren.. Men vet mensen symptomer er like også .. 

Noen som har opplevd det samme og fått positivt test senere ? 
Jeg vil så gjerne at det ligger en liten i magen denne gangen. :)

Takk for om noen kunne ha svart om de vet om noen som har opplevd det samme eller dere selv har opplevd noen lignende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...