Gå til innhold

Når går utmattelsen over?


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker i morgen, og er helt utmattet. Jeg klarer ikke fungere i det hele tatt, og må bare ligge vannrett hele tiden. Helt forderdelig. :( Er det noen som har det sånn/har hatt det sånn? Når gikk det over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det lurer jeg også på!! alt er ett ork. har vert sykemeldt i 3 uker nå og lenger blir det vel tenker jeg. Er 4 barnet men kan ikke huske det var så galt sist 😋 jeg er 10+3 idag

Anonymkode: e70b8...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 nå og sliter fortsatt med utmattelse. Har begynt å presse meg litt nå for jeg er så redd for å være zombie resten av svangerskapet. Men det skal svært lite til før jeg ikke makter mer. Blodprøver viser at jeg ikke mangler noe, så skjønner ikke hva som skjer. Opplevde det aldri så lenge i forrige svangerskap. 

Anonymkode: 3c8ed...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, må være forferdelig at det at det varer så lenge! Jeg er livredd for det, for er er alt på hodet og skikkelig unntakstilstand. Er 9 uker i morgen.. Håper sånn det snart blir litt bedre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg i syvende uke med en grusom utmattelse og kvalme (11 uker gravid), og jeg syns jeg kan såvidt ane litt bedring med bittebittesmå skritt... Krysser fingrene på at det snart bedrer seg, dette har vært en forferdelig prøvelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LusiLyn skrev:

Nå er jeg i syvende uke med en grusom utmattelse og kvalme (11 uker gravid), og jeg syns jeg kan såvidt ane litt bedring med bittebittesmå skritt... Krysser fingrene på at det snart bedrer seg, dette har vært en forferdelig prøvelse..

Føler sååå med deg. Helt på felgen selv. Ligger i senga 20 timer i døgnet. Håper virkelig det går over snart, det går virkelig utover psyken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på at den skal forsvinne her og :/ Helt ute for tiden, savner energi og overskudd! Merker det på psyken når det ikke er noe å gi i det hele tatt ja, stor overgang fra en travel hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sykemeldt, men mer eller mindre konstamt kvalm og utrolig sliten. Etter jobb ligger jeg bare rett ut til klokka har blitt så mye at jeg endelig kan legge meg for natta. Sliter aller mest med dårlig samvittighet over å ikke orke noe hjemme. Samboer forstår 100%, men det er allikevel vanskelig. De dagene der jeg har planer etter jobb blir jeg helt ødelagt dagen etter. Jeg forsøker å avlyse ting, men har noen møter som må gjennomføres og det tynger så utrolig. Vil ikke si til noen enda at jeg er gravid, så når jeg avlyser pga sykdom blir nytt møte satt opp til uka og da er vi like langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...