Gå til innhold

Hva har vi gjort??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noe uplanlagt og ikke helt gjennomtenkt blitt gravid med nr 3. Og vakler mellom å beholde eller ikke. 

Burde vi være fornøyd med de to friske barna vi har? Eller er det nettopp på grunn av denne tredje at jeg ikke har greid å selge unna noe av babyutstyret enda?? 

Vi har jobb, hus med plass til én til, middels gjeld, nedbetalt bil som må byttes om 1-2 år hvis vi ikke får en til nå. Masse investeringer som bør gjøres i huset, men få av dem er kritiske. 

I kveld virket plutselig et svangerskap til som en skikkelig dårlig idé! Jeg blir trøtt, grinete, for stor og tung til å følge opp barna slik jeg vil, det utsetter drømmen om lange fjellturer enda noen år, vil det gå greit økonomisk? Blir vi en sånn familie ingen vil invitere fordi vi er så mange?

Har ingen å diskutere med heller, dette er et tungt og alvorlig tema som bare vi to egentlig kan avgjøre. 

Anonymkode: 52300...74d

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvordan går det? Har dere bestemt dere? Tenker på dere! <3 Har selv tatt en abort og vet hvor tøft det kan være. Lykke til uansett hva dere velger <3 

Anonymkode: bf395...54f

Lenke til kommentar

Hei.  Forstår egentlig ikke at dette er et problem.  ☺  Så koselig tenker Jeg!  Ble gravid med nr 4 helt uplanlagt for 8 mnd siden,  vi fikk litt sjokk, og snakket om det, men personlig hadde jeg aldri tatt abort.   Nå gleder vi og barna oss så sinnsykt mye🤗    Vi har ikke plass eller  økonomi til en 4 unge😬  ..... sånn egentlig...  Men det fikser vi jo!   Dette er så koselig og flott. Vi er så heldige.  Det er du også 😊   Man angrer da ikke på et barn 🙂

Anonymkode: c5c5e...95a

Lenke til kommentar

Takk for svar! Det blir nok til at vi beholder. Har allerede bedt om å få igjen det utlånte gravidtøyet... Og jeg har jo så lyst til å fortelle noen av de nærmeste vennene våre! Men jeg vil bare avkrefte at det er mer enn én der inne! 

Anonymkode: 52300...74d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...