Gå til innhold

Når fikk dere symptomer?


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde også bare litt ømme pupper så tidlig. 

Uke kanskje 6-7 ble jeg litt mer anpusten, og fra kanskje uke 8 merket jeg at jeg var litt mer sliten. kanskje det var omtrent da jeg var bittelitt kvalm også i 2-3 uker. Nå i uke 11+6 er jeg enda litt mer anpusten, og litt mer sliten. Har også et par ganger kjent stikking på siden av magen. Har vært oppblåst i magen fra ca uke 6, og er det enda, men ikke hele tiden, har kanskje noe med hva jeg spiser. Så puppene da som fortsatt er øm, men varierer veldig i ømhet og størrelse fra dag til dag.

Lykke til med spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Hadde også bare litt ømme pupper så tidlig. 

Uke kanskje 6-7 ble jeg litt mer anpusten, og fra kanskje uke 8 merket jeg at jeg var litt mer sliten. kanskje det var omtrent da jeg var bittelitt kvalm også i 2-3 uker. Nå i uke 11+6 er jeg enda litt mer anpusten, og litt mer sliten. Har også et par ganger kjent stikking på siden av magen. Har vært oppblåst i magen fra ca uke 6, og er det enda, men ikke hele tiden, har kanskje noe med hva jeg spiser. Så puppene da som fortsatt er øm, men varierer veldig i ømhet og størrelse fra dag til dag.

Lykke til med spiren :)

Ja når du sier det, er igrunn oppblåst.. syns buksa stammer mer.. har tenkt det er tidlig 😂 

Takk, lykke til du også 😁

Endret av Ønskeråbli2barnsmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syns jeg har lite symptomer egentlig, men det er kanskje vanlig det også :) Er 4+4. Jeg kjenner det til tider i livmoren. Får litt "menssmerter" i perioder på kvelden og kan liksom "kjenne" livmoren hele tiden. Fått litt ømme pupper, men ikke veldig. Kan bli raskere uvel enn ellers om jeg blir sulten. Ikke sliten, trøtt eller kvalm. Fungerer helt vanlig og om jeg ikke visste at jeg var gravid hadde jeg nok ikke merket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PinkPeon skrev:

Syns jeg har lite symptomer egentlig, men det er kanskje vanlig det også :) Er 4+4. Jeg kjenner det til tider i livmoren. Får litt "menssmerter" i perioder på kvelden og kan liksom "kjenne" livmoren hele tiden. Fått litt ømme pupper, men ikke veldig. Kan bli raskere uvel enn ellers om jeg blir sulten. Ikke sliten, trøtt eller kvalm. Fungerer helt vanlig og om jeg ikke visste at jeg var gravid hadde jeg nok ikke merket det.

Signerer på denne. 😜 Akkurat slik jeg har det. Er ikke langt. Bare 4+2. Kjenner at d "er noe" med livmoren. At det er noe der. Litt ømme bryst, men kjempevondt i korsryggen. Aldri vært gravid før så vet ikke om dette er normalt. Kjemperedd for å miste. Samme med når jeg våkner og ikke kjenner noe i livmoren, da blir jeg redd. Men står opp og begynner å kjenne noe.. 

Anonymkode: 607f2...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PinkPeon skrev:

Syns jeg har lite symptomer egentlig, men det er kanskje vanlig det også :) Er 4+4. Jeg kjenner det til tider i livmoren. Får litt "menssmerter" i perioder på kvelden og kan liksom "kjenne" livmoren hele tiden. Fått litt ømme pupper, men ikke veldig. Kan bli raskere uvel enn ellers om jeg blir sulten. Ikke sliten, trøtt eller kvalm. Fungerer helt vanlig og om jeg ikke visste at jeg var gravid hadde jeg nok ikke merket det.

Jeg venter fremdeles på symptomer 🙈 6+0 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2017 den 10.44, Anonym bruker skrev:

Signerer på denne. 😜 Akkurat slik jeg har det. Er ikke langt. Bare 4+2. Kjenner at d "er noe" med livmoren. At det er noe der. Litt ømme bryst, men kjempevondt i korsryggen. Aldri vært gravid før så vet ikke om dette er normalt. Kjemperedd for å miste. Samme med når jeg våkner og ikke kjenner noe i livmoren, da blir jeg redd. Men står opp og begynner å kjenne noe.. 

Anonymkode: 607f2...376

Samme her! Jeg er redd når jeg ikke kjenner noe og redd når jeg kjenner for mye, hehe! Tullerusk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+3 og har hatt vondt i lårene vist jeg sitter for lenge. Vondt i skulder. Utslett i fjeset. Hatt løs mage i 3-4 uker. Oppblåst. Stikking i magen. Trøtt. Anpusten ved lite bevegelse. Sulten hele tiden. Noen flere med lignende?

Anonymkode: e894b...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper masse. Merket plutselig at formen var helt forferdelig dårlig. Kjemprtung å løpe lette runder. Begynte å få halsbrann og mistet lysten på kaffe. Så kom kvalmen luskende. Da lultet jeg lunta og tok en test. Var ca 5 uker på vei. Merket formendringer allerede 7-10 dager etter EL. Jeg er veldig følsom for hormonelmeforandringer normalt også. Så det er kanskje ikke rart jeg merket det tidlig. 

Nå er jeg 10+5 er veldig trøtt. Kvalm. Forsterket luktesans. Ømme pupper og er oppblåst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.9.2017 at 11:07 PM, Anonym bruker said:

Jeg er 7+3 og har hatt vondt i lårene vist jeg sitter for lenge. Vondt i skulder. Utslett i fjeset. Hatt løs mage i 3-4 uker. Oppblåst. Stikking i magen. Trøtt. Anpusten ved lite bevegelse. Sulten hele tiden. Noen flere med lignende?

Anonymkode: e894b...715

Har d akkurat slikt. Vondt i lårene når jeg satt på kurs i forrige uke og d ble 1.5 time måtte eg bare reise meg å gå på do pga vondt i lår. (Viste ikke at eg var gravid da)

Hatt veldig vondt i skulderen og nakke. Det har roet seg nå. Fikk og ett utslett i fjeset men det forsvant igjen. Også løs mage i 3-4 uker no er det motsatt.

Stikking i mage. Vondt i lysken. Svimmel. Orker ikke mye aktivitet da skjer d noe med blodsukkeret. 

Ikke kvalm heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

5+2 i dag jeg, sovner tidlig på sofaen og er såå trøtt på morningene 🙈☕️ Ømme bryster, men det slår vel ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...