Gå til innhold

Hva er din symptomer?


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sulten hele tiden, blir småkvalm hvis jeg ikke spiser ofte. Trøtt. Alt lukter lungemos.. Forskjellige følelser i livmoren. Sentimental og skjør.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt usikker på om testen er positiv.. streken er så svak.. hadde kraftig menssmerte i korsryggen dagen ikm.. og hatt litt småkrampe i livmorområdet 😂 blitt kvalm hvis jehæg venter for lenge med å spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine.. og da mener jeg en intens hodepine døgnet rundt.. Den har endelig gitt seg litt nå, men hadde den i en uke i strekk. Nå har det gått over til litt småkvalme, trøtthet, ømme/vonde brystvorter og en ekstremt god luktesans 🙊 Er 4+5 i dag. 

Anonymkode: 5b27e...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme 24/7. Trøtt. Sterk luktesans. Hodepine. Strekkfølelser i livir/eggstokkene. Mellom 6-8 uker et sted. Litt usikker! Håper kvalmen det gir seg rundt uke 12-13!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bare ømme pupper , 4 uker på vei. Det har jeg før mensen uansett, så ikke et veldig tydelig symptom!

 

Har vært gravid før og da var det  også bare ømme pupper i begynnelsen,  også  kom kvalmen som første tydelig symptom i 6. uke. 

Anonymkode: 2073e...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkvalm, innimellom mer intenst kvalm. Kjenner og at det skjer noe i det jeg vil anta er livmora. Luktesansen er endret, yoghurt lukter virkelig ikke godt for tiden. Oppblåst. Jeg har og mistet lysten på sjokolade, eller generelt søte ting. Veldig uvanlig for meg som egentlig elsker sjokolade 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trøtt, kløe i underlivet (rart symptom men fått hver gang jeg har vært gravid) og vonde pupper (ikke noe jeg pleier få)

Så i uke 5 kom kvalmen for fullt, kraftig hodepine, svimmel, jernmangel og de symptomene henger fortsatt veldig i enda. Er 10+2 i dag. Sliter med å sove hele natta og litt ligamentsmerter (lite dog i forhold til de andre gangene).. er helt utmattet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt med stor T - har aldri hatt godt sovehjerte før, men nå kan jeg sove fra 21-7 om natta (med et par tissepauser såklart). Bjørnesulten, kvalm hvis jeg ikke spiser, vonde bryster. Stikking, riving, mye murring og generelt litt forskjellig som skjer i magen under navlen. En del vondt i hodet, og en konstant følelse av å få blærebetennelse - selv og det sikkert bare er økt tissing pga hormonene. 

En dag hadde jeg sovet skikkelig godt og våknet uten et symptom - det var ikke noe gøy :ler: Men jeg skulle visst bare ha nytt det, for det er jo faktisk ikke så fantastisk å være så trøtt at å åpne øynene etter et blunk føles som en tung oppgave. Det er bare så trygt å kjenne det :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i tiden rundt eggløsning og en ukes tid etter eggløsning en del hodepine. Ellers hadde jeg noen murringer før IKM, og ømme bryster. Tok jo positiv test noen dager før IKM, så jeg visste det tidlig. Ellers er jo uteblitt mens et tegn selvfølgelig. Etter dette har jeg fra tid til annen hatt murringer, men ikke så ille som i første svangerskap. I første svangerskap ventet jeg på menstruasjon, men den kom aldri (da fant jeg det ut uke 5+2). Kjenner særdeles lite denne gangen. Hatt et par episoder der jeg føler et stikk av... ikke kvalme, men.. føler meg uvel. Er trøtt da, og har fortsatt ømme bryster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De første symptomene var mensmurringer hele tiden i starten, svimmel, økt sultfølelse og flere turer på do om natta for å tisse.

9+2 i dag, og er trøtt og energitom hele tiden nå. Ligger stort sett på sofaen hele dagen for tiden. Puppene er mer ømme og det blir fortsatt mange tisse turer på do. Halsbrann og oppblåst. Har heldigvis sluppet noe særlig kvalme. Bare uvel om jeg presser kroppen for hardt (som å gjøre noe annet enn å være på sofaen over mer enn 1 time) eller at jeg blir for sulten.

I tillegg så er matlysten endret seg. Ting jeg vanligvis digger, frister ikke i det hele tatt, som f.eks taco, smågodt, sjokolade, hjemmelaget pizza for å nevne noe. 

Endret av maya-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...