Gå til innhold

Motløs...


MD.95

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd siden oktober å bli gravide. Jeg har PCO, og ingen eggløsning/mens naturlig.

Har gått fast på Letorozol, og startet med Provera for å sette i gang en syklus. Forrige mnd fikk jeg derimot ikke eggløsning, så for tre dager siden fullførte jeg en ny runde med Provera(10 dager). Per nå har jeg ingen tegn til at tante rød skal dukke opp...

Har fått beskjed av gyn om å teste etter eggløsning selv i èn mnd, og om det ikke gir resultater skal jeg neste syklus få satt en sprøyte på dag 12 som skal gi eggløsning dagen etter. 

Vet at å prøve i (snart) ett år ikke er så veldig lenge, men når det dukker opp mager og babyer i både familie og vennegjenger mister jeg helt motet og motivasjonen. Føler ikke dette noengang kommer til å gå for oss, og jeg har til og med mistet troa på at denne runden med provera ikke kommer til å funke, selv om jeg som sagt bare er på dag tre etter endt kur.. Er ikke ofte jeg føler det sånn, har vanligvis et optimistisk syn på denne reisen, men i dag altså.... Godt å ha et sted som dette å tømme frustrasjon på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎03‎.‎09‎.‎2017 den 15.15, MD.95 skrev:

Vi har prøvd siden oktober å bli gravide. Jeg har PCO, og ingen eggløsning/mens naturlig.

Har gått fast på Letorozol, og startet med Provera for å sette i gang en syklus. Forrige mnd fikk jeg derimot ikke eggløsning, så for tre dager siden fullførte jeg en ny runde med Provera(10 dager). Per nå har jeg ingen tegn til at tante rød skal dukke opp...

Har fått beskjed av gyn om å teste etter eggløsning selv i èn mnd, og om det ikke gir resultater skal jeg neste syklus få satt en sprøyte på dag 12 som skal gi eggløsning dagen etter. 

Vet at å prøve i (snart) ett år ikke er så veldig lenge, men når det dukker opp mager og babyer i både familie og vennegjenger mister jeg helt motet og motivasjonen. Føler ikke dette noengang kommer til å gå for oss, og jeg har til og med mistet troa på at denne runden med provera ikke kommer til å funke, selv om jeg som sagt bare er på dag tre etter endt kur.. Er ikke ofte jeg føler det sånn, har vanligvis et optimistisk syn på denne reisen, men i dag altså.... Godt å ha et sted som dette å tømme frustrasjon på..

Trist å høre, og tror det er ganske normalt å kjenne på de følelsene... Ett år er lang tid, men likevel ikke. Krysser fingrene for dere, og at dere skal få muligheten :-) Det kan fort gå bra, også...

Anonymkode: 283f2...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har pco selv. Skal begynne prøvingen til sommeren. Hadde mens annen hver mnd. Dessverre var jeg dum nok til å ta medisiner for å utsette mensen forrige sommer. Har nå mistet mensen helt. Har mye tanker og følelser rundt det og bekymrer meg allerede. Det er alltid noe dårlig som kommer ut av gyn besøkene. Først PCO så grove celleforandringer som

måtte fjernes. Heldigvis er gynekologen veldig innstilt på å hjelpe oss ganske raskt. Har time i august, for å snakke om hjelp og eventuelt starte opp. 

 

Håper det ordner seg for deg!! Heier på deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...