Gå til innhold

Går det ikke an å "like" lenger?


Yellow Brick Road

Anbefalte innlegg

Jeg ser at andre kan like ting, men jeg finner ingen plass å trykke "liker" lenger. Ser bare en pil hvor det står "liker" når jeg holder musepekeren over den, men ingenting skjer om jeg trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnieropptatt

Har du prøvd å trykke to ganger på pila?

Logga meg inn på pc for første gang på år og dag nå, fantastisk tungvint oppsett hvis jeg sammenligner det med hvordan det var før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnieropptatt skrev:

Har du prøvd å trykke to ganger på pila?

Logga meg inn på pc for første gang på år og dag nå, fantastisk tungvint oppsett hvis jeg sammenligner det med hvordan det var før. 

Takk! Da virket det! Utrolig teit løsning egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet på flere innlegg og alle gir "like" ved å trykke på pila en gang bare, dobbeltklikk fjerner liken igjen. Hva slags nettleser brukere dere som måtte trykke dobbelt på pila for å gi like?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
2 timer siden, Ann Christin skrev:

Har testet på flere innlegg og alle gir "like" ved å trykke på pila en gang bare, dobbeltklikk fjerner liken igjen. Hva slags nettleser brukere dere som måtte trykke dobbelt på pila for å gi like?

Ann Christin, admin

Chrome brukte jeg.

Gjøres det noe med å komme til første uleste innlegg ved å trykke på teksten og ikke knappen ved siden av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt
2 timer siden, Ann Christin skrev:

Har testet på flere innlegg og alle gir "like" ved å trykke på pila en gang bare, dobbeltklikk fjerner liken igjen. Hva slags nettleser brukere dere som måtte trykke dobbelt på pila for å gi like?

Ann Christin, admin

På kg må jeg dobbeltklikke når jeg er på mobil forresten. Bruker chrome. 

Da jeg skulle sitere deg nå, fikk jeg opp det jeg skrev i forrige svar. Litt tungvint å måtte ta bort teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minnieropptatt skrev:

Da jeg skulle sitere deg nå, fikk jeg opp det jeg skrev i forrige svar. Litt tungvint å måtte ta bort teksten.

Det der irriterer meg og enormt. Og hvis man har sitert noen og ikke publiserer det alikevel. Så må man gå ut av tråden og gå inn igjen for å ikke få med seg det gamle svaret hvis man ønsker å sitere noen andre i den tråden. Sinnsykt tungvint, noen ganger blir jeg så irritert at jeg ikke gidder å svare

Anonymkode: fe9f6...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette er nok bugs som har kommet med oppdateringen. Like-pila får jeg til å trykke bare 1 gang på pc med chrome, men jeg skal rapportere det inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man absolutt forandre på ting som fungerer? 😭tungvint å trykke på den irriterende grønne pila, for så å trykke på liker .arg

Anonymkode: edc4b...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er irriterende. Det er ikke sånn at vi velger helt fritt hva vi vil endre. Vi får en oppdatering av forumutformingen fra den utenlandske leverandøren, der de har lagt inn endringer. Enklete av disse kan vi selv justere, velge om vi vil ta i bruk eller ikke, andre får vi ikke gjort noe med. Så tester Teknisk hos oss versjonen en periode for å finne bugs, men noen vil ikke vise seg før versjonen går live. 

Da blir vi sittende som nå, når vi har lansert ny versjon, men det likevel dukker opp feil og mangler som vi må fikse manuelt og også noen ganger lete etter årsaken til. 

Det virker som det bare er noen som har problemer med dette, jeg trykker på pila, da blir den grønn med en gang og innlegget er "likt". Men vi skal lete etter årsaken til det, målet er jo aboslutt ikke at det skal bli mer komplisert enn det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjer det noe her? For jeg får fortsatt ikke likt fra mobil. Ett trykk så står det "like" men det registreres ikke, to trykk skjer ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, amandine skrev:

Det går fint med to trykk fra min. Først kommer det en svart pil til venstre, så står det "du liker dette"

Ikke her. Og tro meg, jeg har prøvd jevnlig, for jeg liker å like. Ingen svart pil, bare et svart felt hvor det står "like". Det kan heller ikke trykkes på, det har jeg også prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.  Så nå, jeg tok feil.  Ingen pil men svart "like". Så trykker jeg en gang til på den grønne og vips Bob's your uncle.  Jeg har chrome og android,  forresten 

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, amandine skrev:

Merkelig.  Så nå, jeg tok feil.  Ingen pil men svart "like". Så trykker jeg en gang til på den grønne og vips Bob's your uncle.  Jeg har chrome og android,  forresten 

En gang til på den grønne gjør ingenting. Mange ganger til på den grønne i irritasjon gjør at "like"-feltet forsvinner igjen og så er vi tilbake på start. Windows-tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, sug lut skrev:

En gang til på den grønne gjør ingenting. Mange ganger til på den grønne i irritasjon gjør at "like"-feltet forsvinner igjen og så er vi tilbake på start. Windows-tlf.

Jeg hadde fått makk. Du har min ektefølte sympati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :P 

Det skal komme en mini-update denne uka som er for å fikse bugs, så håpet er at det er blant tinga som blir fiksa! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...