Gå til innhold

Termin mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler liksom nå at jeg er i en periode der «det ikke skjer noe». Er forbi de første 12 ukene, ser feitere ut enn vanlig uten at magen har helt gravidfasong enda, er ferdig med 1.svangerskapskontroll og tidlig ultralyd... går liksom og tripper utålmodig og venter på at noe nytt skal skje :bond: Flere som har det sånn?

Endret av Oransjebukse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ganske enig.. jeg tror jeg kjente sommerfugl-vinger (babyen) her om dagen, så går å kjenner om følelsen kommer igjen! Husker jo hvordan det føltes sist 😍 Kvalmen har heldigvis stort sett gitt seg, men sliter masse med bekkenet fortsatt og er 100% sykemeldt, er mye svimmel og har vondt i hodet og er en del sliten. 

Jeg selv føler jeg er blitt gigantisk, men ingen andre ser det er babymage, bare at jeg har blitt større! De som seff vet det kan være greie og si de ser magen 😂 

 

6 uker til oul og det er sååå lenge!

til uken håper jeg på ny innkallelse til fysio så jeg hvertfall har noe og se frem til hver uke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapt nok hatt noen symptomer, så jeg kan ikke glede meg over at det har roet seg heller, hehe. Kun tidvis forstoppet og oppblåst og en del hodeverk, og de to tingene er der fortsatt. Ikke fått innkalling til oul enda, venter på brev :-)

Håper du snart kommer i gang med fysio-timer, kjipt å ha fått problemer med bekken allerede :-( Jeg jobber i kommunen og der får vi tilbud om gratis gravidtrening. Kjempebra tilbud, er på en fysio-klinikk, har vært der et par ganger allerede.

Endret av Oransjebukse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Her poppet magen frem for en liten uke siden 😊 14+0 i dag 😍

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme over😄 Her er den verste kvalmen over. Veldig godt å ikke være sengeliggende og løpe på do for å spy hele tiden! Her har det ikke kommet mage enda. Den kom mye tidligere med de andre, så det popper vel snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har en fin morgen rundtom i Norges land! Det er så lite aktivitet her, lurer på hvor alle er blitt av? Var litt mer liv i forumet i 1. trimester, og savner det :-/

Anonymkode: 1b9ff...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper alle har en fin morgen rundtom i Norges land! Det er så lite aktivitet her, lurer på hvor alle er blitt av? Var litt mer liv i forumet i 1. trimester, og savner det :-/

Anonymkode: 1b9ff...17f

Takk det samme :) Er ikke alle som er kommet over enda, sånn som jeg, er bare inne å sniktitter, 11+6 i dag. Kommer over om 1 drøy uke. Termin 24. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 5.mars flere som har termin ca da? Og hvordan har svangerskapet gått så langt for dere? 😊 Jeg har hatt bekkenløsning I et par uker allerede, og kjenner at jeg gruer meg skikkelig til at det skal bli værre.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 10. mars 🙂 Har hatt et ukomplisert svangerskap så langt, uten noe særlig å klage på. Heldigvis ingen tegn på bekkenløsning, håper det fortsetter sånn! Lykke til videre med ditt svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er i Facebook gruppen, mye mer aktivitet der. Send meg en PM om dere vil inn i den :) lukket og skjult gruppe. 

 

Jeg har termin 03.mars. Hatt bekkenproblemer fra uke 5, og er 100% sykemeldt 😢😞🙄 Var det med første/forrige også, men ikke like ille som nå. Kveldene er værst, men generelt ille dagen igjennom. Litt lettere nå etter uke 12, da dette er hormonelt så er det nok litt derfor. Men ventes å bli verre igjen når magen blir større. Magen er så vidt synlig ❤️ føler meg svææær, men er jo såvidt en liten kul 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg gå over hit. 14+0 i dag. 

Sliter fortsatt med brekninger og dårlig matlyst, så håper det roer seg nå framover.. har litt mage, men ser mest oppblåst ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nora-er-klar skrev:

Noen som har begynt å få mage? Ingen mage enda her. Er 17 uker nå.

Følte jeg fikk det tidlig, og har lagt på meg 6 kg allerede, men føler nå at magen ikke er så stor likevel. Sannsynligvis har oppblåstheten jeg slet med i 1. trimester lurt meg. Gleder meg til å få fin og rund kulemage. Nå ser jeg bare feit ut :bond:

Anonymkode: 1b9ff...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en liten kul nederst 😍 men har lagt på

meg mye også nå så har blitt en del ekstra der uavhengig av graviditet... er 17+0 i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Så fint 😊 Har dere kjent noe bevegelser? Tror jeg har kjent noe som ligner på spark. 😊 

Ja kjenner nesten daglig, og mannen min kjente det på utsiden av magen nå også! Har ikke kjent det mer enn den ene gangen, men var fantastisk at han fikk kjenne 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig over her 👍🏻👏🏻 14+1 idag 😍 merker lite til svangerskapet egentlig for tiden 🙈 er jo trøtt og lite energi,og blir småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok, men ellers tipp topp.. finner hjertelyden fint ved venstre hofte og kjenner innimellom noen flytende bevegelser inni der men ingenting sånn fast eller noe. Magen er kommet 🙈 men som 4 mann så forventet jeg det😁 oul om 5 uker 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har plutselig puppene begynt å bli ømme - litt over 16 uker på vei. Hadde ikke dette symptomet i 1. trimester, det har meldt seg siste uka. Flere som opplever det samme? Jeg pleier å ligge på sida når jeg legger meg, og nå sliter jeg med å plassere armene for ikke å legge press på de ømme puppene :)

Anonymkode: 1b9ff...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...