Gå til innhold

Orgalutran Hjelp


Løvetann81

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har mange forsøk bak meg,men føler meg litt fersk igjen nå som jeg er igang med kort protokoll og orgalutran.

I går når jeg tok ut sprøyten, kom det en bloddråpe. Jeg tenkte at dette bare kom av at jeg hadde satt nålen veldig sakte inn,men nå har jeg et svært blåmerke (3x3 cm) der jeg satte sprøyten.

Kan jeg ha truffet en blodåre og at innholdet har havnet feil sted?

Leste i pakningsvedlegget at man skal trekke ut stempelet for å se om det kommer blod,men dette gjorde jeg selvfølgelig ikke.

Sur på meg selv som ikke har oppdaget dette før nå og som ikke sjekket dette, men spørsmålet mitt er egentlig om noen har vært borti lignende og kan berolige meg med at det kan gå fint allikevel.

Klinikken er jo stengt,og det er snart klart for ny dose🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste også pakningsvedlegget å fikk litt panikk. Ringte klinikken ,de sa at jeg bare skulle sette den i magen og ikke trekke ut stempelet☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar☺️

Det samme sa de til meg,fikk beskjed om å sette den likt som puregonen.

Har satt fire oralgutran nå,og det gikk helt fint med de tre første. Derfor jeg fikk litt panikk når jeg så det store blåmerket. Må mest sannsynlig ha truffet npe,men håper det går bra alikevel🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte de bare rett inn av og til kan vi treffe blodårer men gikk nå fint når jeg holdt på😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri trukket ut stempelet..? 

Har av og til fått en bloddråpe, uavhengig av hvilken sprøyte. Og blåmerker får jeg nesten for hvert stikk så magen pleier ikke se veldig bra ut 😂 

Jeg tror dette går helt fint! Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...