Gå til innhold

Kommentar på moderering - Hvorfor brukes det så mye tid og ressurser på å finne Stig Ingar Evje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Jeg lurer på hvorfor min kommentar, hvor jeg skrev at han er tidligere FN-soldat, er slettet?? Det var ingen spekulasjon, men noe som er omtalt i flere artikler i media allerede. 

Anonymkode: ee052...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke opplysningen om at han var FN-soldat som var grunnen til at innlegget ble slettet, men andre opplysninger som ikke har kommet fram verken i media eller sosiale medier.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ann Christin skrev:

Det var ikke opplysningen om at han var FN-soldat som var grunnen til at innlegget ble slettet, men andre opplysninger som ikke har kommet fram verken i media eller sosiale medier.

Ann Christin, admin

Hva? Jeg har da aldri kommentert noe jeg ikke har lest annet sted i media. Dette er jo bare sykt rart av dere/deg. 

Anonymkode: 74b40...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å gi meg på dette, all den tid jeg faktisk ikke skrev noe som ikke har stått i norske nettaviser. Jeg skrev at han har vært FN-soldat og hvor han har tjenestegjort (og således har militær trening), at han er en "villmarksmann" (og således også av den grunn er vant til å klare seg i naturen) og at det jo er mistanke om PTSD (noe flere andre har skrevet i tråden og som Ikke er blitt moderert). Dette som en kommentar til en som mente det var rart at man i det hele tatt mente han kunne overleve ute så lenge. 

Alle disse opplysningene har jeg fra norske nettaviser, bl.a. fra en artikkel om den frivillige manngarden som ble organisert på privat initiativ fra søstrene hans. Jeg lurer seriøst på hvorfor dette stemples som spekulasjoner mens uttalelsen om at han nok er død nå ikke regnes som spekulasjon? 

Anonymkode: 74b40...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jeg faktisk sur på kjenner jeg. Rar moderering med en forklaring som ikke henger på greip, og når man til og med ksn dokumentere at man verken lyver eller driver med "spekulasjoner" blir man møtt med silent treatment. Dette forumet blir stadig mer useriøst må jeg si. Kjenner jeg vurderer å bare melde meg ut, for dette synes jeg ikke er greit. 

Anonymkode: 74b40...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melde deg ut? Fordi du ikkje får umiddelbare svar på fredag ettermiddag? På ein bagatell? Ok.

I saker som gjeld personar som ikkje sjølv søker offentlig merksemd er det greit å vere varsam. At det då skjer frå tid til anna at ein fornærmar ein brukar på forumet ved å ikkje etterforke påstandane nøye nok før sletting er faktisk heilt ok slik eg ser det.

Og om opplysningane framleis er i tråden i innlegg som ikkje er sletta kan det vere fleire årsaker til det, som at ein ikkje har fått rapportert desse eller at ulike moderatorar gjer ulike vurderingar til dømes. Ulikt skjønn er ikkje til å unngå, og moderstorar som ikkje utviser skjønn har vi vore belemra med før, snakkar då spesielt om firmaet IS (namnet har berre blit meir treffande dei siste åra, men nok om det).Uansett så gjer det furtinga desto meir underlig, då er jo ingen moment tapt i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette blir jeg faktisk sur på kjenner jeg. Rar moderering med en forklaring som ikke henger på greip, og når man til og med ksn dokumentere at man verken lyver eller driver med "spekulasjoner" blir man møtt med silent treatment. Dette forumet blir stadig mer useriøst må jeg si. Kjenner jeg vurderer å bare melde meg ut, for dette synes jeg ikke er greit. 

Anonymkode: 74b40...d7c

Det er alltid like spennende med furtere som truer med å ta med seg fotballen sin og gå hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har nå gått over tråden og slettet to innlegg til som nevnte opplysninger som ikke er kommet ut i media, kunne heller ikke finne noe om det i artikkelen, eller i andre artikler jeg har lest hittil, heller ikke på facebook.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...