Gå til innhold

Umulig å starte meningsmåling


sug lut

Anbefalte innlegg

Har nå prøvd å starte meningsmåling opptil flere ganger i dag, fra to forskjellige maskiner på to forskjellige steder, men når jeg trykker lagre etter å ha laget tittel, tekst og svaralternativer hopper det bare tilbake til en "vanlig" post og sier at jeg må fylle inn tittel og innhold. Men meningsmålinger er jo et annet valg enn vanlige poster helt fra start. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt litt trøbbel med bugs etter at vi la ut ny forumversjon/oppgradering i går. Men hadde en liten nedetid nå i ettermiddag der mye av dette ble rettet. Er det fremdeles problemer med det, eller har det fiksa seg?

Skal få teknisk til å ta en titt på mandag hvis det fremdeles ikke funker. Er dessverre ikke alt vi oppdager når vi tester sidene før lansering av nye versjoner, så da er det bra dere brukere finner de feilene med systemet vi ikke har klart å plukke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da skal jeg prøve igjen! :) og takk for den funksjonen som husker hva du skrev sist, den er gull når sånt skjer. I'll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, fortsatt samme feilmelding. Og jeg har gjort det før, så jeg tror ganske sikkert jeg gjør det riktig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Teknisk har sett på dette, og det ser ut til at det er mer likt en normal post enn tidligere.

Meningsmåling er en fane innunder det å starte en vanlig tråd, og man må fylle inn tittel og tekst i fanen for "innhold" for å få det til å virke. Så du trenger å gi tittel på innlegget ditt og skrive noe om meningsmålingen i første innlegg. Da skal det gå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...