Gå til innhold

Fargevalg


Direkte

Anbefalte innlegg

Etter oppdateringen har alt blitt veldig...Hvitt. Det er nesten ingen kontrastfarger, bare hvit bakgrunn med (for stor) skrift. Er det mulig å endre på det med personlige innstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg kan ikke se at det er noe som kan forandres på for hver enkelt bruker, jeg kan sjekke opp om dette kan forandres alt i alt da jeg er enig at det ble veldig mye hvitt akkurat nå.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Direkte skrev:

Etter oppdateringen har alt blitt veldig...Hvitt. Det er nesten ingen kontrastfarger, bare hvit bakgrunn med (for stor) skrift. Er det mulig å endre på det med personlige innstillinger?

Enig, det er helt forferdelig.

Og hvorfor er det blitt så stor skrift, er irriterende?

Anonymkode: 6f88a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ann Christin skrev:

Heisann, jeg kan ikke se at det er noe som kan forandres på for hver enkelt bruker, jeg kan sjekke opp om dette kan forandres alt i alt da jeg er enig at det ble veldig mye hvitt akkurat nå.

Ann Christin, admin

Det er jo et veldig godt eksempel på at tilbakemeldinger fra brukerne ikke tas på alvor. Det ble klaget på dette ved forrige omlegging nylig, og fremfor å tilpasse ny oppdatering til tilbakemeldingene som fås så velges det å forsterke dette problemet.

Anonymkode: 5c36b...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et veldig godt eksempel på at tilbakemeldinger fra brukerne ikke tas på alvor. Det ble klaget på dette ved forrige omlegging nylig, og fremfor å tilpasse ny oppdatering til tilbakemeldingene som fås så velges det å forsterke dette problemet.

Anonymkode: 5c36b...7b4

Så vidt jeg vet var ikke forandring av farger noe som var klart ved oppdateringen av forumet. Det jobbes hele tiden med å rette feil, men mer kritiske og viktige feil blir rettet først.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Som Ann Christin sier tar vi først tak i de alvorlige feilene eller rare ting, som at søkefelt ikke virker og lignende. Vi får utdelt en mal, et opplegg fra den utenlandske leverandøren av programvaren. Så bruker vi flere uker på å teste dette, men det er ikke før vi går live at vi ser enkelte av tingene. Så dessverre er det ikke sånn at Egmont har en gjeng utviklere som sitter og ser på ting folk har bedt om og tilpasser hele plattformen etter det, vi får utlevert en programvare, må rette tekniske problemer og så se om det går an å individuelt tilpasse enkeltelementer. 

Hvor tenker du at det er mer hvitt enn før? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Som Ann Christin sier tar vi først tak i de alvorlige feilene eller rare ting, som at søkefelt ikke virker og lignende. Vi får utdelt en mal, et opplegg fra den utenlandske leverandøren av programvaren. Så bruker vi flere uker på å teste dette, men det er ikke før vi går live at vi ser enkelte av tingene. Så dessverre er det ikke sånn at Egmont har en gjeng utviklere som sitter og ser på ting folk har bedt om og tilpasser hele plattformen etter det, vi får utlevert en programvare, må rette tekniske problemer og så se om det går an å individuelt tilpasse enkeltelementer. 

Hvor tenker du at det er mer hvitt enn før? 

 

Overalt. Bare head'eren med menylinjen er blå, resten er hvitt, nesten uten ledelinjer/kontrastfarger utenom skriften. Fonten er også ganske lite markant, så lesbarheten har blitt merkbart dårligere. Det er ikke fullt så ille på mobil, men forferdelig (synes jeg) på PC'en. Blir rett og slett altfor lyst, det er ubehagelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...