Gå til innhold

Hvor mye tåler de små egentlig? Hva er for mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har er barn på litt over 1 år. Han har falt en del fra sin egne høyde (dvs snublet fremover eller bakover), gått rett på eller i ting, dyttet over ende av søsken, falt da han har prøvd seg på noen klatretriks, osv. Han har hatt noen Donald-kuler! I kveld falt han ned fra sengen og jeg ble bare så intenst redd. Han skrek med en gang og det virker som om det har gått bra.. men når man sover kan man ikke ta seg for, så jeg er så redd for at hodet ikke tålte det forferdelige harde smellet. 

Jeg kan huske at jeg var redd for hodesmell med største barnet også. Han dunket hodet minst en gang om dagen føltes det som og jeg var SÅ lettet da han ble eldre. Det har gått fint med han. 

 

Går det som regel bra? Eller omvendt? Tåler virkelig de små hodene så mye dunker og smeller? De er jo så små og skjør! 

Er det forresten vanlig at 1-åringene slår seg en del? Han er jo over alt føles det som og er virkelig rask i farta! 

Anonymkode: ecb42...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "tåler", da? Er du redd, så ring legen. Virket han i fin form etter fallet, så er han i fin form. Falt han fra toppen av ei køyeseng, eller bare fra ei vanlig seng? 

Anonymkode: 87fd5...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste knall og fallene varte bare en liten periode her i huset. Men da var jeg ekstra påpasselig. Min lå i sprinkelseng med bunnen senket på det nederste, grind i trappene, nulltoleranse for lek og herjing i sofa/andre senger i huset. Det sparte oss nok for noen kuler.

Anonymkode: 7eab6...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...