Gå til innhold

Fra fugleskremsel til skjønnhet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne synes jeg var nydelig. Kvinner som ikke ser ut i dagslys blir forvandlet til noen nydelige skjønnheter.

Det er fint når selv de som har vært uheldige med utseendet får en sjanse til å bli vakre synes jeg. :hjerte:

 

 

Anonymkode: 98a7f...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, amandine skrev:

På alvor HI? Som ikke ser ut i dagslys?? Ser du hva du skriver??  Er du så grunn? Det er bekymringsverdig. 

Hvordan vil du si det da? De er i hvert fall uheldige med utseendet. Men med sminken får de frem sin skjønnhet. 

Anonymkode: 98a7f...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får frem sin skjønnhet? Ser du ikke at dette er altfor mye sminke? Ser jo ut som drag Queens. Håper ikke det er slik du sminker deg.

Anonymkode: b37dd...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vil du si det da? De er i hvert fall uheldige med utseendet. Men med sminken får de frem sin skjønnhet. 

Anonymkode: 98a7f...11e

Får frem sin skjønnhet??? Uheldige med utseendet??  Du er jo helt skrudd! Som jeg ser disse kvinnene ser jeg kvinner med fysiske skader som har blitt sparklet til det komplett bisarre og ugjenkjennelige.  Det har ingen ting - ABSOLUTT INGEN TING- med å få frem sin skjønnhet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Darwinia:-)

Alle, bortsett fra hun skallede, så jo helt for jævlige ut.....ETTER make-over'en. Støtter hun over: de så ut som drag-queens. Fæle drag-queens.

Og INGEN av dem var stygge FØR make-over'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke makeoverene var så gale, Men jeg synes det var verdens tristeste overskrift, Hvordan kan du få deg til å kalle et annet menneske for et fugleskremsel hi? Den måten du beskriver de her damene på er forferdelig, og du burde skamme deg langt nedi skoa dine

Anonymkode: 3ac9d...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig kunstig. Ingen smiler, bortsett fra hun siste. Et smil hjelper alltid. Ingen var lite pene før sminken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altfor mye sminke. 

Anonymkode: 5ead9...e7f

Enig, dette var vulgært.

Syns de ser ut som vanlige kvinner med vanlig utseende som har enten en hudlidelse eller en brannskade?

Anonymkode: da0e0...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Jeg synes det er trist at fullstendig dekking av egentlig utseende skal gjøre noen vakrere. Det sier jo litt om hva vi forventer av kvinners utseende. Hvorfor er det heldig å sminke seg til det ugjenkjennelige?

Synes det er en uting når folk får masse skryt for utseendet på Facebookbilder der de helt klart er mye sminket. Gi heller komplimenter for den de egentlig er og hva de gjør...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke hva samfunnet anser som vakkert for tiden.

Det er noe riv ruskende galt når helt vanlige kvinner må ha like mye maling som en 10x30 meter vegg, samt bryn som brunsnegler og vipper som feiekoster.

Og enda verre er det at tilsynelatende helt vanlige kvinner kaller andre for "noe som ikke ser ut i dagslys".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der grensa nesten til det groteske. Herregud!

Og hva er det med disse "vri på hodet i alle mulige retninger - late som om jeg plutselig må le - vifte febrilsk med øyevippene - se ut som om jeg ser noe veldig rart der lagt ute i horisonten"-uttrykkene damer som skal gjøre seg deilig driver med? Det er så... fordummende!!! Blir flau på mitt kjønns vegne.

Uansett, alle disse damene var vakre FØR de ble dekket (!!!) med sparkel og noe som minner om oljebeismaling.

Anonymkode: 88654...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo si at jeg hadde blitt overrasket som mann, hvis jeg hadde lagt meg til å sove med en av de og våknet med noe helt annet dagen etter. Jeg er ikke imot sminke, og kan bruke en del selv. Men ingen produkter jeg noen sinne har brukt, har dekket over mine normale ansiktstrekk..,

Anonymkode: ad810...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe av det teiteste jeg har sett (må være russisk eller noe sånt).

Man kunne like gjerne ha kjøpt en ferdiglaget maske og hengt opp på ansiktet deres. De fikk ikke frem sin skjønnhet, de fikk sparklet på seg ev grotesk maske av sminke.

 

Anonymkode: b8eb9...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, synd det ikke går an å gjøre noe med hjernen/personligheten din. Du mener at alt som betyr noe er å være vakker som definert av mote/skjønnhetsindustrien?? De vi kaller vakre, superkjendisene, ser ikke like bra ut de heller uten sminke, alle blir jo "billedskjønne" av å styles. Men er det virkelig målet? 

Anonymkode: 6c5b4...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, synes ikke det var vakkert i det hele tatt jeg. De ble jo sparklet helt vekk jo, ser ut som voksdukker.

 

Anonymkode: c924f...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de alle var veldig bra sminket jeg. Ikke hverdagssminke selvfølgelig,heller partysminke dette. Men dragqueen look no no. Det ble vakre alle sammen. 

Anonymkode: 37182...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en trist video. Håper ikke jentene/damene sitter igjen med følelsen av at de må sminke seg slik for å være vakre. Det er jo en vanvittig tykk maske med sminke de får klæsjet i ansiktet sitt. Mye vakrere fra start, alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg ikke dere har lagt skikkelig merke til hva disse kvinnene har vært gjennom (legg virkelig merke til ansiktene). Her har de alt fra brannskade til syreskader i ansiktet. Siste har mest sannsynligvis kreft og har slitt med cellekurer. De får muligheten til å føle seg bedre for en stund med sminke. Tror de færreste aner hvordan det er å være merket av brann, kreft eller syre... De som har vært utsatt for syre har som regel fått kastet syren på seg av en annen part, må gjennom operasjoner og blir ofte delvis utstøtt av samfunnet pga utseende i de landene der det foregår.

Ja, det må en del sminke til for å dekke over disse skadene, men det er derimot stygt å kalle dem for dragqueens og annet. 

Hvor jentene kommer fra vet jeg, men dette er da ikke hvordan russere nødvendigvis sminker seg da. Greit å ha litt takhøyde mtp  andre utseende- spesielt de som har skader.

Anonymkode: 42e9c...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her tror jeg ikke dere har lagt skikkelig merke til hva disse kvinnene har vært gjennom (legg virkelig merke til ansiktene). Her har de alt fra brannskade til syreskader i ansiktet. Siste har mest sannsynligvis kreft og har slitt med cellekurer. De får muligheten til å føle seg bedre for en stund med sminke. Tror de færreste aner hvordan det er å være merket av brann, kreft eller syre... De som har vært utsatt for syre har som regel fått kastet syren på seg av en annen part, må gjennom operasjoner og blir ofte delvis utstøtt av samfunnet pga utseende i de landene der det foregår.

Ja, det må en del sminke til for å dekke over disse skadene, men det er derimot stygt å kalle dem for dragqueens og annet. 

Hvor jentene kommer fra vet jeg, men dette er da ikke hvordan russere nødvendigvis sminker seg da. Greit å ha litt takhøyde mtp  andre utseende- spesielt de som har skader.

Anonymkode: 42e9c...ad7

Men er det ikke litt trist at en total forvandling er det som må til for at de skal føle seg fine? Samfunnets fokus på utseende er altså så crazy at folk føler seg uvele i egen kropp. Ja, disse damene fortjener og vartes opp og få en uforglemmelig dag, men hvorfor ikke bare freshe dem opp i stedet for å gjøre dem totalt ugjenkjennelig? De fleste der kunne gått rett forbi egne slektninger uten å bli gjenkjent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her tror jeg ikke dere har lagt skikkelig merke til hva disse kvinnene har vært gjennom (legg virkelig merke til ansiktene). Her har de alt fra brannskade til syreskader i ansiktet. Siste har mest sannsynligvis kreft og har slitt med cellekurer. De får muligheten til å føle seg bedre for en stund med sminke. Tror de færreste aner hvordan det er å være merket av brann, kreft eller syre... De som har vært utsatt for syre har som regel fått kastet syren på seg av en annen part, må gjennom operasjoner og blir ofte delvis utstøtt av samfunnet pga utseende i de landene der det foregår.

Ja, det må en del sminke til for å dekke over disse skadene, men det er derimot stygt å kalle dem for dragqueens og annet. 

Hvor jentene kommer fra vet jeg, men dette er da ikke hvordan russere nødvendigvis sminker seg da. Greit å ha litt takhøyde mtp  andre utseende- spesielt de som har skader.

Anonymkode: 42e9c...ad7

Her bommer du kraftig. Selvfølgelig ser vi hva disse damene har vært utsatt for. Det er absolutt ingen som kritiserer utseende deres, hvor har du det i fra? Poenget er at det ikke er nødvendig å dekke seg så til de grader til med krigssminke for å være vakker. Det folk skriver her er at det ser latterlig ut med så mye sminke. Det er ikke pent! Uansett. Trist fremstilling på videoen. Hadde de bare fått smile på "før-bildene" hadde de strålt! Man trenger ikke sminke for det.

Anonymkode: eae3e...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her bommer du kraftig. Selvfølgelig ser vi hva disse damene har vært utsatt for. Det er absolutt ingen som kritiserer utseende deres, hvor har du det i fra? Poenget er at det ikke er nødvendig å dekke seg så til de grader til med krigssminke for å være vakker. Det folk skriver her er at det ser latterlig ut med så mye sminke. Det er ikke pent! Uansett. Trist fremstilling på videoen. Hadde de bare fått smile på "før-bildene" hadde de strålt! Man trenger ikke sminke for det.

Anonymkode: eae3e...2bc

Tråden handler jo om utseende, siden Hi allerede i overskriften kritiserer utseendet deres. Hun kaller de for fugleskremsel og for kvinner som ikke ser ut i dagslys . Er ikke det å kritisere utseende til andre så vet ikke jeg

Anonymkode: 3ac9d...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...