Gå til innhold

Hvilke erfaringer har du med antidepressiva?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det anbefales at jeg skal bruke det i behandling, men ønsker det egentlig ikke selv. Hva er din erfaring? Jeg er redd for at ting bare skal bli enda mer fremmed for meg med medisiner. 

Anonymkode: ff802...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått på Sertralin Hexal. Var også veldig redd for å begynne, men innså at det måtte prøves. Det funket veldig fint på meg! Var fortsatt meg selv, men det tok bort de vonde tankene og de fysiske plagene knyttet til angst. 

Anonymkode: fd7fa...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjerteklapp og en veldig urolig følelse i kroppen, kriblet i armene og jeg klarte liksom ikke ligge rolig og ihvertfall ikke sove. 

Prøvde to forskjellige typer over 3-4 mnd og følte meg fysisk syk pga bivirkningene

Så jeg slutter igjen 

Men jeg holder med deg i at ingenting sjal være uprøvd. Det føles greit å ihvertfall ha prøvd 

Anonymkode: bfe06...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Forsøkte dere noen annen behandling først, og eventuelt hvor lenge? 

Jeg ser argumentet om at medisiner kan hjelpe, men jeg er redd for at medisinene bare er en måte å tvinge meg til å føle mindre, og så tar det enda lenger tid å bli bra. 

Samtidig er jeg så sliten nå, så jeg er nok snart overtalt til å starte. 

Anonymkode: ff802...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eOppskriften er så enkel men så vanskelig som å ta deg sammen. Snakker av erfaring 

Medisiner gjør deg bare apatisk 

Anonymkode: c0280...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...