Gå til innhold

Billigtest hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dette noe å juble over? :D ser den positiv ut for dere?

Var vanskelig litt vanskelig å få et bra bilde..

Er 11dpo:)IMG_20170822_075622.thumb.jpg.10cb5621eed675eb6f932254be2ba8d9.jpg

Anonymkode: 57694...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser positiv ut ja :D alltid flott når man kan få slike fine streker med på bilde :) gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser streken.

Faren for å miste før forventet mens da man tester med slike tidligtester er 50%, ikke for å skuffe deg, men for at du ikke går i samme "lykkerus" som meg. 

Slik så min test ut, flere dager på rad før det ble mens. Håper din klorer seg fast😊

Lykke til!

IMG_0956.JPG

Anonymkode: faced...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter at du tok testen kunne du se en strek? Jeg testet i går tidlig og fikk ca like tydelig strek som deg. Mange som sier at man ikke skal teste seg i hjel. Hehe. Men er da vanskelig å la være synes jeg ☺️

Jeg er 11 dpo jeg også! Så utrolig spennende 😄 Krysser fingrene for dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :)
Hadde nesten gitt opp håpet denne perioden da det ikke har vært antydning til strek før idag :o

Mandys- jeg la bort testen et par minutter og da jeg så på testen igjen var allerede streken der.
Klarer heller ikke å la være å teste, er så vanskelig når man har testene liggende :ler:
krysser fingrene for oss :D

Anonymkode: 57694...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulempen med å teste tidlig er at ca halvparten av alle befruktede egg ikke fester seg. Kroppen vil gjerne ikke la "feilvare" feste seg, og da blir det en mens istedenfor at det befruktete egget fester seg.

Jeg personlig gadd ikke teste før dagen etter forventet mens, det er jo ikke en abort om et befruktet egg ikke fester seg, det er helt vanlig at det skjer. Jeg gadd ikke vite noe om det, så jeg testet etter at mensen var uteblitt, da har et egg og en sædcelle med grei kvalitet smeltet sammen og festet seg.

Anonymkode: 99613...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk er litt vel negative nå, tror nok HI er klar hva hun gjør selv!

Selv her jeg opplevd slike streker 3 ganger, helst enda svakere som det ikke er mulig å avbilde (streksyn), og aldri har jeg opplevd å få mensen rett etter. Får å få strek har allerede egget festet seg! Dette går så bra skal du se :) Digitalen vil nok bekrefte det :)

Bare for å ha sagt det, jeg opplever at slike svake streker blir sterkere på ettermiddag kveld, men trenger ikke teste med morgenurin! F eks, 2 Januar 2015 testet jeg om morgenen.Ikke en antydning til strek, selv om jeg goviljen til. Var på et møte i 12 tiden samme dag (var da 8dpo), og testet igjen når jeg kom hjem. Heller ingen strek.

Satt og googlet meg att og frem, og klarte til slutt ikke å dy meg fra å bruke den aller siste billigstripsen jeg hadde liggende. Kl var da 14.30, altså bare litt over en time siden forje test. Og vet du, den var det plutselig strek på. Alt dette har jeg skrevet ned i FF, jeg temper og kjenner eggløsningen, så ingenting klass med dagene dpo heller. Jeg bare følte det. Og dagen etter 3 januar testet jeg positivt med digital (9dpo). 

For ordens skyld så legger jeg til at vi opplevde en MA i Aug 14, det var etter det at testingen gikk over styr, hehe.. men den svaaake streken min 2 januar på ettermiddagen fyller 2år om 14 dager <3  Kos deg med testingen HI, det er kjempegøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ!! Testa med positiv clearblue digital ista, og gravid 1—2 kom opp i displayet :D

Anonymkode: 57694...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wæææ!! Testa med positiv clearblue digital ista, og gravid 1—2 kom opp i displayet :D

Anonymkode: 57694...43e

Ååååhh!! Gratulerer så utrolig mye :strix: Da er vi helt likt da kanskje? Så kult!! Har du/dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D må få høre fra deg å!  Ja vi har en sønn på snart 2 år :) har du/dere barn fra før? 

Anonymkode: 57694...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det Mandys? Har du testet noe mer? 😊

Anonymkode: 57694...43e

Så ikke denne før nå jeg :)

Tester fortsatt positivt og IKM i dag/i morgen.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende! Da er vi faktisk akkurat likt :)

Anonymkode: 57694...43e

Så herlig!!! Har streken din blitt veldig mørk? Vil du eventuelt dele bilder av tester? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...