Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du vært utro før?

Fire her og aldri utro. Men hatt mye sex med mann i forhold 

 

Anonymkode: cce38...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt sex med 22. Er over 40 år, vært en del singel. Aldri vært ufør. Med to ufrivillige glipp har jeg ikke hatt sex med menn i forhold.

Skulle jeg komme tid at jeg ønsket å være utro hadde jeg enten kuttet kontakten med den jeg ønsket sex med, eller jeg hadde avsluttet forholdet. Av respekt for både den jeg var sammen med og for å beholde selvrespekten selv.

Anonymkode: 274b9...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hatt sex med 22. Er over 40 år, vært en del singel. Aldri vært ufør.

Anonymkode: 274b9...f76

Uh, ok. :klo: 

Anonymkode: 9d213...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38-år og har hatt sex med ca 60 stk. Hadde sex første gang som. 17-åring. Var i to lange forhold og ble veldig utprøvende en stund og hadde det veldig spennende. 

Jeg har aldri vært utro.

Nå lever jeg lykkelig med en nydelig mann og har litt kjedelig sex, men jeg elsker ham og da er det verdt det 😜

Anonymkode: 3129e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år. Har hatt sex med 19 stk. Har hatt kjæreste i 7 år nå, aldri vært utro

 

Anonymkode: 5736e...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt nøyaktig, men tror jeg har hatt sex med ca 25-28 stk. Ja, har vært utro, men det var så grusomt at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen.

Anonymkode: 2b943...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 12-15. Har vært utro, men ikke med nåværende samboer. Han er mannen i mitt liv og jeg kunne aldri såret han på den måten.

Anonymkode: e61d7...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 og har ligget med 11-12 kansje. ja har vert utro med han første jeg var sammen med 3 ganger. var ung og dum men han også var utro pluss att han slo meg. nå eg jeg sammen med mr dream boy og vi venter barn så kommer ikke ril og være utro😊

Anonymkode: 0d6db...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. Er 39. Vært med mannen i 20 år nå og før han to forhold på halvannet år hver. Hadde hatt et mye høyere tall om jeg hadde hatt singelperioder. Aldri vært utro.  Hehe sug lut, aner ikke? Som i ikke om d er 3 , 15 eller 40? 

Anonymkode: b670c...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år, hatt sex med 19 menn og var utro i mine yngre dager. Begynte med sex som 14åring.

Anonymkode: 4bc7f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 33 år og har hatt sex med 13 menn. Har vært sammen med mannen min siden jeg var 21 (snart 12 år) og bare hatt sex med han siden (aldri utro). Så 12 menn i perioden 16år-21år. Han første jeg hadde sex med da jeg var 16 hadde en annen kjæreste da det skjedde. Skikkelig teit gjort av meg. Var ung og uansvarlig. Mannen min hadde også en annen kjæreste da han fikk øynene opp for meg, men vi hadde aldri sex før flere måneder etter det ble slutt mellom de.

Anonymkode: 89b1b...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

5. Er 39. Vært med mannen i 20 år nå og før han to forhold på halvannet år hver. Hadde hatt et mye høyere tall om jeg hadde hatt singelperioder. Aldri vært utro.  Hehe sug lut, aner ikke? Som i ikke om d er 3 , 15 eller 40? 

Anonymkode: b670c...2da

Det er ikke noe jeg har drevet og telt noen gang, nei. Hadde det vært tre hadde jeg nok visst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år og 3 stykk. Aldri vært utro, men skulle ønske jeg hadde vært med flere før jeg traff mannen. Traff mannen min da jeg var 20 år. 

(Klina med en 20- 30 stykk før mannen da😜, men ikke sex). 

Anonymkode: bc1b0...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig luremus i ungdommen, skulle ønske jeg var litt mere vill og gal da...

så svaret er vel 2, men den første var bare rart. Ble med den ene gangen. Jeg brøt. Han var utro mot dama si. Jeg bare teit og ingen selvtillit, selv om jeg DEN GANG fikk høre at jeg ikke var avskrekkende stygg hvertfall. Nå har jeg vært ilag med mannen min i 22 år, gift i 18 av dem. Jeg er 41 år.

Anonymkode: fb3af...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff. Tragisk å si det. Hatt sex med en og er 42. 

Nå singel. Aldri vært utro. 

Anonymkode: 5f7b4...09b

Hvorfor er det tragisk? Det er vel bare fint å ha kysset den rette frosken?

Anonymkode: 9635d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med 11 stk. Var i et forhold fra jeg var 15 til jeg var 20. Singel fra 20 til 22, er nå 35 og har vært med samme mannen siden jeg var 22. Så de 9 andre utenom de 2 jeg var i forhold med var da jeg var mellom 20 og 22 år. Var utro en gang når jeg var 17, men ikke sex inni bildet... 

Anonymkode: 0df05...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 42 år og har hatt sex med fler enn 10 men færre enn 18, usikker på antall. Jomfru frem til første seriøse forhold som 21-åring. Single fra 24 til 31, da ble det noen f...ings good friends og ONS. Møtte mannen da jeg var 31, bare han etter det, aldri vært utro. 

Anonymkode: 2dcd6...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det tragisk? Det er vel bare fint å ha kysset den rette frosken?

Anonymkode: 9635d...05e

Det er gjerne rett, men så gammel og hatt bare en partner. Og nå alene. Kjenner meg uerfaren på et vis. 

Anonymkode: 5f7b4...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år og har hatt sex med 17 stk. Alle før jeg ble 22. Har vært sammen med mannen i 13 år. 

Anonymkode: 36e9a...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden trenger noen å vite hvor mange jeg eller noen andre har ligget med og hvilken betydning har det for deg hvor mange totalt ukjente mennesker har ligget med?

Anonymkode: 74c34...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...