Gå til innhold

Lyst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe har skjedd...

Etter at jeg fikk tredje barnet var jeg mye syk med matallergi som jeg utvikla i graviditet og pollenallergi. 

Lysten til å hoppe i høyet med mannen var minimal, jeg ble ikke våt og ikke hjalp det at han var totalt håpløs i senga heller...

Nå er minsten fem år, og plutselig i sommer har jeg begynt å glo på andre mannfolk og bli skikkelig tent. Fantaserer om alle mulige fremmede  menn, ikke slike glattbarberte typer - men skikkelig hårete brystkasser for eksempel. Skjønner ikke hvor denne plutselig lysten er kommet fra. Det er folk jeg ser på butikken eller i andre sammenhenger. Mannen har også fått nyte godt av min voldsomt økte lyst. 

Det er som om jeg har tatt en pille som har gitt meg enorm lyst, men jeg kan ikke komme på at jeg har gjort noe for at dette skulle skje.

 Hva kan ha skjedd med meg? Det er som om lysten har falt ned fra himmelen....

 

 

 

Anonymkode: 805fb...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen har kanskje greid å hele seg selv etter at du har fulgt kosthold som ikke belaster den. Da får du mer næring fra maten, og da kan ubalanser, både ernæringsmessig og hormonelt, igjen komme i balanse. Da kan endringer skje ganske fort :)

Nyt det :D

Anonymkode: 278a7...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på om jeg har endret hva jeg spiser: Har spist en god del økologiske urter fra egen hage (masse persille og mynte) , og litt mer bær kanskje. I tillegg fått veldig mye mer søvn og frisk luft.

Men det er virkelig helt utrolig. Kan sitte et sted og fantasere om mennene i gata, på bussen eller på matbutikken. (Ler av og til av meg selv og tenker at slik tror jeg det må være å være mann. Innbiller meg i alle fall at en del av dem fantaserer om kvinner de ser på gata, men vet jo ikke :) :nigo: )  

Anonymkode: 805fb...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...