Gå til innhold

Hvem ønsker du som statsminister?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, hun burde gjemmes bort. Ingen høy moral, bare kvalm kristenfundamentalist. Så manglende takt og tone at hun kler på seg overlevelsesdrakt, hopper i sjøen og tror det er som å være flyktning på vei over Middelhavet. Pinlig, flaut og hun burde skamrødme hver gang hun tenker på det.

Anonymkode: 82f41...7bd

Altså, det er mer enn nok å ta Listhaug på uten å komme med vås. Hun lekte ikke flyktning, hun prøvde en overlevelsesdrakt på oppfordring fra de som drev med redning i Middelhavet.

Anonymkode: 5d42d...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas! Vi  få de blå-blå og brune-Sylvi ut av regjeringskontorene før den iskalde egoistpolitikken deres utløser en ny istid her i landet. 

Anonymkode: 3128f...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jonas! Vi  få de blå-blå og brune-Sylvi ut av regjeringskontorene før den iskalde egoistpolitikken deres utløser en ny istid her i landet. 

Anonymkode: 3128f...81e

Sylvi er blå, mørkeblå. Hun er for at folk skal få frihet til å ta egne valg.

Hvis du blander rødt og grønt får du derimot brunt. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: 5db48...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jonas! Vi  få de blå-blå og brune-Sylvi ut av regjeringskontorene før den iskalde egoistpolitikken deres utløser en ny istid her i landet. 

Anonymkode: 3128f...81e

Jonas og egoist er jo to synonymer. Personen som driver skatteplanlegging til de grader, ansetter et malerfirma som ikke norske kan konkurrere mot, henger ut Vebjørn Selbekk, lyver om samtaler med Hamas....tja vet ikke helt. Vil mye heller ha Erna da. 

Og de som vil ha Lysbakken: dette er en mann som måtte gå fra statsrådposten sin pga korrupsjon....

Anonymkode: fc883...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sylvi er blå, mørkeblå. Hun er for at folk skal få frihet til å ta egne valg.

Hvis du blander rødt og grønt får du derimot brunt. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: 5db48...42a

Den dypt mørkeblå Sylvi fører en brun politikk som ville fått en liten østerriker med bart til å applaudere og juble hvis han hadde levd i dag. Sylvi er en forkjemper for forskjellssamfunnet der alle kun meler sin egen kake og går over lik for å unngå å dele med dem som har mindre enn seg selv. De rike blir rikere, de fattige blir enda fattigere. 

De rødgrønne står for helt andre verdier. Solidaritet, samhold og utjevning. Du får slå opp i ordboka, så lærer du hva disse begrepene betyr. 

Anonymkode: 3128f...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må helt ærlig innrømme at denne gangen vet jeg ikke rett og slett. Jeg vet hvilke parti jeg ikke skal stemme på, som jeg aldri har stemt på og som jeg aldri kommer til å stemme på men bortsett fra det så er jeg litt i villrede nå.

Anonymkode: c9b2b...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi tok ordene ut av munnen min. Listhaug hadde vært rått! men jeg nøyer meg fint med Erna. 

Anonymkode: 636cb...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...