Gå til innhold

Hva stemmer vi på i år da?


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Og hvorfor? Jeg sliter med å bestemme meg. Kunne vel kanskje ha gjort en større innsats for å sette meg inn i det, men føler at valgkampen er utydelig og lite synlig i år i forhold til tidligere år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrP. I hovedsak fordi de vil redde våre barns fremtid. Og fordi Sylvi Listhaug, er en så åpen, og ærlig og sterk person. <3

Anonymkode: 3e645...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet.Kunne tenkt meg å stemme på Venstre,men vil ikke ha Frp i regjering!

Anonymkode: 60ca1...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet, tror at det å gi nok stemmer til det største partiet er eneste måten å bli kvitt de blå på.

Er andre mindre partier jeg godt kunne stemt på, men da tror jeg ikke vi får veltet de blå.

Anonymkode: 6518b...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre! Jeg vil fortsette å se at de gjør Norge bedre, slik det har blitt de siste årene.

Anonymkode: 6bdee...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrP. Har egentlig litt sansen for Ap, men orker ikke tanken på Støre. Han er nok ikke rett mann for å lede det partiet. Hadde mer til overs for Jens.

Anonymkode: 16a9d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, den perfekte mor skrev:

Og hvorfor? Jeg sliter med å bestemme meg. Kunne vel kanskje ha gjort en større innsats for å sette meg inn i det, men føler at valgkampen er utydelig og lite synlig i år i forhold til tidligere år...

Er for mange parti, og tror mange mener mye det samme. Ap feks. kritiserer mye av det høyre siden har gjennomført, men tror nok ikke de kommer til å reversere så mye av det om det kommer til makten.

Anonymkode: 16a9d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre

(Den som ikke stemmer sosialistisk når man er 20 har ikke hjerte, den som ikke stemmer borgerlig når man er 40 har ikke hjerne)

Anonymkode: b8570...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet. Fordi jeg jeg er er for solidaritet og felles verdiskaping. "Yt etter evne, få etter behov" er et godt prinsipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

FrP. Har egentlig litt sansen for Ap, men orker ikke tanken på Støre. Han er nok ikke rett mann for å lede det partiet. Hadde mer til overs for Jens.

Anonymkode: 16a9d...c09

Du stemmer kun basert på partileder? Du vet at de står for ganske ulike verdier og menneskesyn?

Anonymkode: bbe7e...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP. Jeg er livredd for polariseringen i samfunnet og for fremveksten av nynazisme og andre hatefulle ideologier. Har mer til felles med enkelte av småpartiene, men må styrke den sterkeste konkurrenten til dagens regjering for å bremse den skremmende utviklingen. 

Anonymkode: ba732...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, aanonym skrev:

Arbeiderpartiet. Fordi jeg jeg er er for solidaritet og felles verdiskaping. "Yt etter evne, få etter behov" er et godt prinsipp.

Rent ideologisk tilhører jeg venstresiden, men føler at deres mantra heller er blitt "yt det du gidder, krev det du mener du fortjener". Dessverre.

Anonymkode: c0a05...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV.

Fordi det er mitt parti, og fordi jeg ikke liker utviklingen landet vårt har hatt de siste fire årene.

Anonymkode: 927f6...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre. Jeg liker egentlig ikke Erna, men kan ikke la min mening om en enkeltperson ødelegge for det høyresiden står for. Håper venstre blir med i regjering slik at det blir mer fokus på miljø.

Anonymkode: 8f7c0...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stemmer venstre i år igjen. Jeg skulle likevel likt å skylle ut Sylvi Listhaug og meningsfellene med badevannet, bare sånn at det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høyre

(Den som ikke stemmer sosialistisk når man er 20 har ikke hjerte, den som ikke stemmer borgerlig når man er 40 har ikke hjerne)

Anonymkode: b8570...064

I min egoistiske ungdomstid stemte jeg høyre, men som 40 åring ser jeg flere enn jeg er mer verdt og stemmer også for de. DET burde vært en naturlig utvikling for de fleste!

Anonymkode: aaf4c...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, gale damen skrev:

Vi stemmer venstre i år igjen. Jeg skulle likevel likt å skylle ut Sylvi Listhaug og meningsfellene med badevannet, bare sånn at det er klart.

Logisk 😳

Anonymkode: aaf4c...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...