Gå til innhold

Når gråt du sist og hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gråt sist i går mener jeg, av noe jeg ble rørt av. Husker ikke hva jeg så, men jeg gråter veldig ofte, som regel fordi jeg er rørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, jeg våknet av å gråte i søvne. Det gjør jeg hver gang jeg sover, så jeg er drittlei av det og av å våkne av det hver dag. 

Anonymkode: 6812c...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 14.41, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Klem til deg ❤️

Anonymkode: cb643...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gråt en skvett av at 3 åringen hylskrek da jeg gikk fra barnehagen i dag morges...synes det er fælt når hun uttrykker at hun ikke vil dit, samtidig vet jeg jo at hun koser seg der!

Anonymkode: 8c4f5...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Fru Banderas skrev:

Du gråt over at hun forstod det, og ikke at mannen din faktisk gjorde det?

Off, ser at det blei feil skrevet. Gråt selvsagt pga at han hadde gjort det, men da svigermor spurte om det var han som hadde gjort at jeg har så vondt i ribbeina ble det på ein måte "rippa" opp i det på ny.

Anonymkode: 721aa...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. august 2017 den 20.56, Anonym bruker skrev:

Haha, samme her 😅 Altfor lettrørt av meg! Nei, det var nest siste gang. Gråt dagen etter også under en krangel med samboeren.

Anonymkode: 9608c...b06

Nydelig film da <3 . trist med samboeren din :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en halvtime siden. Så dramatisk som at jeg fikk mensen. Men etter to Mnd på clomifen (noe av d samme som pergotime) ble d en skikkelig nedtur. Det betyr en ny Mnd med hormoner. Som jeg ikke syns er så gøy å gå på

Anonymkode: 99a4d...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min gråter hver dag fordi hun har vondt i magen og ikke vil på skolen. Når hun ikke ser, gråter jeg pga. det. Det er så vondt å se at hun er så engstelig og ensom.

Anonymkode: 16fb8...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 9.29, Anonym bruker skrev:

Jeg har for mye som skjer rundt meg til at jeg kan gråte. Jeg kan ikke la det stå til, for da er jeg redd det aldri kommer til å slutte. Jeg sitter på jobb nå og har en mannlig kollega som gir meg så fred... jeg vurderer å gå til han for å få en klem, bare fordi han gir meg en ro. Sist jeg gråt var nok på hans skulder. Da gråt jeg skikkelig.
Dersom jeg tar til meg alt vondt som skjer rundt meg nå er jeg redd jeg ikke klarer å komme meg opp igjen. Så jeg unngår det.

Anonymkode: 1dc81...021

Å holde følelser inne er ikke optimalt. Se kommer før eller siden til overflaten 

Anonymkode: a0e42...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 14.41, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trillet et par tårer i går morges da jeg kom på jobben og det sto et kort fra en kollega på skrivebordet mitt med veldig gode ord. Jeg er definisjonen på lettrørt, og det skal veldig lite til før tårene triller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2017 den 14.55, Anonym bruker skrev:

Ååååhhh... Nu fick jag lust att besöka dig, bara för att kunna få ge dig en kram. Så fruktansvärt! :"(

Anonymkode: a8bbe...a3e

Kan du sende meg en PM anonym? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker en tåre nå jeg, etter å ha lest her. Det er mange der ute som går gjennom mye tøft. 

Mange av oss bare nikker på hodet når vi møtes på butikken, eller sier hei når vi henter i barnehagen, uten å ane hva man har med seg av følelser. 

 

Anonymkode: f19d2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 21.40, Anonym bruker skrev:

Akkurat nå etter at min eksmann var her og jeg atter en gang prøvde å få han til å forstå at å nekte en unge å spise og fortelle henne at hun er tykk er å ødelegge hele jenta. Hjertet mitt blør for henne (ikke er hun tykk heller, men har gått fra å være undervektig til å være i nedre området av normalvekt), og jeg føler meg så alene når jeg står i helvetet med min eksmann som har vart i seks år nå. 

Anonymkode: 82390...83a

 

Det er IKKE greit! Ta opp samtale neste gang dere snakker om det, og dra han med deg til lege/helsesøster/psykolog ett eller annet. Eventuelt meld til barnevern for psykisk terror. Nekte ungen å spise?! 

 

Anonymkode: f19d2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt hos bestemor i går,hun er veldig syk og har mye smerter. Får så vondt inni meg😰

Anonymkode: 713a2...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel grått i hele dag etter nok et mislykket IVF forsøk. Fikk vite i går at to av mine beste venninner er gravide etter et par mndrs prøving, og klarer bare ikke takle det i det hele tatt 😢 

Anonymkode: 927b4...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt for noen dager siden, da jeg og pappa stod ved mammas grav. Hun skulle ha fyllt 64 år, men døde i april. 

Jeg glemmer stadig vekk at hun er død, fordi det er egentlig helt utenkelig at hun er borte for alltid. 😔

Anonymkode: 0e5e8...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk vite at Statnett ville plassere 40 m høye monstermaster ved huset vårt. Til tross for at vi ligger i et landskapsvernområde..

Anonymkode: 73dfa...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter en skvett stadig vekk, noen ganger mer, noen ganger mindre, noen ganger ikke i det hele tatt. Gråt sist i går eller i forigårs. Ingen liker å bli lurt, heter det vel, og jeg ble veldig lurt i en sårbar periode og er ikke helt over det ennå. Så da ble det litt lei seg-gråt og litt sinna-gråt på én gang.

Anonymkode: 53f21...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sterk tråd...

Anonymkode: 72202...7f9

Og du dro den frem bare for å komme med tomme idiotiske ord....

Anonymkode: 0b16b...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bilen i dag tidlig. Jeg hørte på radioen en mor fortelle om da gutten på 2 døde i krybbedød.

Anonymkode: c88d0...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 23.04, Anonym bruker skrev:

I dag. Har innsett at forholdet til mannen min kommer til å ta slutt veldig snart. Veldig trist for barna som er involvert 😕

Anonymkode: fe352...196

Samme her. Jeg er gravid og prøver å holde ut et halvt år til.

Anonymkode: 45e16...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...