Gå til innhold

Når gråt du sist og hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I går, over min pappa som gikk bort brått i juni.

Anonymkode: 254e9...e44

Skjønner hva du gjennomgår. Jeg mistet min brått i juli. 

Styrke klem til deg ❤️

Anonymkode: 015a7...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige torsdag etter å ha mistet et nært familiemedlem. 

Jeg gråter ikke ofte, men etter å ha tatt farvel og fulgt vedkommende til siste åndedrag, og nesten to dager på sykehus, så hulkegråt jeg i armene til mannen min. Han måtte fysisk nærmest holde meg oppreist. I tillegg gikk jeg samme uke på penicillinkur etter langvarig infeksjon, OG hadde en spontanabort. Så summen av alt ble i overkant! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hva du gjennomgår. Jeg mistet min brått i juli. 

Styrke klem til deg ❤️

Anonymkode: 015a7...0aa

Takk, varm klem til deg også ❤️

Anonymkode: 254e9...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gråter ikke ofte, men gråt istad når jeg så en dokumentar om prinsesse Diana når guttene hennes måtte gå bak kista hennes...

Vet ikke hvorfor akkurat det rører meg så veldig..

jeg har nok felt tårer to ganger til i løpet av et år nå...

Anonymkode: d3655...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fredag da naboen døde brått. Vår snille gode nabo som har vært som en bestefar for barna i flere år

Anonymkode: 0d1ec...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også dokumentaren om Diana i stad. Jeg hyl grein, akkurat som i -97 ❤Diana❤

Anonymkode: 581c3...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så This is life (tror jeg det het) på TLC. Ei dame som hadde mistet datter på 6 år,mor og tante i brann. Det hun hadde igjen vat en bil med mye minner,men hun kunne ikke betale lånet til mora så den ble solgt. Hun la ved ett brev til ny eier og til slutt fikk hun bilen tilbake.

Anonymkode: d1675...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som var så spesielt med Diana? Unnskyld at jeg spør! Men jeg forstår ikke hvorfor det er så mye media rundt henne. Hun er jo død for lenge siden?

Anonymkode: a8bbe...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Twintipp skrev:

Forrige torsdag etter å ha mistet et nært familiemedlem. 

Jeg gråter ikke ofte, men etter å ha tatt farvel og fulgt vedkommende til siste åndedrag, og nesten to dager på sykehus, så hulkegråt jeg i armene til mannen min. Han måtte fysisk nærmest holde meg oppreist. I tillegg gikk jeg samme uke på penicillinkur etter langvarig infeksjon, OG hadde en spontanabort. Så summen av alt ble i overkant! 

 

Uff, så trist. Håper det går litt bedre med deg nå. 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt flaut, men det var i mai under en tale i en konfirmasjon. Ble så rørt. Pleier egentlig å synes sånt er kjedelig, og jeg kjente ikke konfirmanten engang, så det var litt rart.

Anonymkode: c579a...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For par dager siden. Gråt fordi jeg er redd for å glemme hvordan stemmen til mannen min høres ut på sikt. Jeg rakk å høre stemmen hans før jeg ble døv. 

Anonymkode: 390a1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

I går, over min pappa som gikk bort brått i juni.

Anonymkode: 254e9...e44

❤ klem til deg.

Anonymkode: 12a62...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, hilde og gutta skrev:

Gråter vär dag og hele tiden. Siden jeg er alvorlig syk. ❤ 

Huff, så leit å høre😔 Er det noe du vil på sikt vil kunne bli frisk av? Mange klemmer til deg❤

Anonymkode: 12a62...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lettrørt og gråter en skvett nesten hver dag. I morges gråt jeg over en video om holocaust.

Anonymkode: bfa3b...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, hilde og gutta skrev:

Gråter vär dag og hele tiden. Siden jeg er alvorlig syk. ❤ 

  :dagens-rose:  :hjerte:

Anonymkode: bfa3b...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mye som skjer rundt meg til at jeg kan gråte. Jeg kan ikke la det stå til, for da er jeg redd det aldri kommer til å slutte. Jeg sitter på jobb nå og har en mannlig kollega som gir meg så fred... jeg vurderer å gå til han for å få en klem, bare fordi han gir meg en ro. Sist jeg gråt var nok på hans skulder. Da gråt jeg skikkelig.
Dersom jeg tar til meg alt vondt som skjer rundt meg nå er jeg redd jeg ikke klarer å komme meg opp igjen. Så jeg unngår det.

Anonymkode: 1dc81...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff, så leit å høre😔 Er det noe du vil på sikt vil kunne bli frisk av? Mange klemmer til deg❤

Anonymkode: 12a62...140

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Ååååhhh... Nu fick jag lust att besöka dig, bara för att kunna få ge dig en kram. Så fruktansvärt! :"(

Anonymkode: a8bbe...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en god stund siden. Jeg er rimelig følelseskald. To-tre år siden kanskje

Anonymkode: 38019...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...