Gå til innhold

Fy søren for en kropp Villapaprika har!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg aldri trodd! Men dama er jo helt strøken :) jeg har en baby på samme alder, og jeg ser ikke slik ut for å si det sånn🙈

Anonymkode: 6a8d7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun ser så gammel ut. Trodde hun nærmet seg 40 år. 

Anonymkode: cbdb2...f07

Min mor lærte meg, "har du ikke noe pent å si så hold kjeft!". 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde jeg aldri trodd! Men dama er jo helt strøken :) jeg har en baby på samme alder, og jeg ser ikke slik ut for å si det sånn🙈

Anonymkode: 6a8d7...7ca

Enig. Hun ser sprek ut. 

Og jeg ler høyt av av de som sier hun ser ut som hun er 40. 

Lyser sjalusi lang vei. 

Ellers har jeg lite til overs for dama. 

Anonymkode: 764b8...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at jeg ikke gir noen av disse bloggerne noen klikk. Aner faktisk ikke hvem dama er en gang, annet enn det dustete navnet som stadig dukker opp i tråder her.

Anonymkode: 5a5ed...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde med feminismen, med søstreskapet, med å støtte hverandre samme hva, mot mennene og patriarkatet? Dette er grunnen til at feminisme ikke har kommet lenger, at det er så mye hurpefaktor oss kvinner imellom, at det er så mye intern kriging og striding og stygge ord oss imellom. Hvis vi bare klarte å støtte hverandre, hvis vi klarte å løfte frem hverandre, fremsnakke hverandre heller enn å baksnakke, rakke ned på, så ville vi også bekjempe mennene og deres patriarkat. 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva skjedde med feminismen, med søstreskapet, med å støtte hverandre samme hva, mot mennene og patriarkatet? Dette er grunnen til at feminisme ikke har kommet lenger, at det er så mye hurpefaktor oss kvinner imellom, at det er så mye intern kriging og striding og stygge ord oss imellom. Hvis vi bare klarte å støtte hverandre, hvis vi klarte å løfte frem hverandre, fremsnakke hverandre heller enn å baksnakke, rakke ned på, så ville vi også bekjempe mennene og deres patriarkat. 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Det har ingenting med å ikke støtte feminismen eller søstreskapet å gjøre - det har med det å gjøre at man nekter å støtte de som selger ungene sine på nett!

Anonymkode: 5a5ed...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skjedde med feminismen, med søstreskapet, med å støtte hverandre samme hva, mot mennene og patriarkatet? Dette er grunnen til at feminisme ikke har kommet lenger, at det er så mye hurpefaktor oss kvinner imellom, at det er så mye intern kriging og striding og stygge ord oss imellom. Hvis vi bare klarte å støtte hverandre, hvis vi klarte å løfte frem hverandre, fremsnakke hverandre heller enn å baksnakke, rakke ned på, så ville vi også bekjempe mennene og deres patriarkat. 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Hvorfor tror du feminisme er kjønnskamp? Feminister er ikke ute etter å bekjempe menn. 

Anonymkode: 1e5b9...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun ser så gammel ut. Trodde hun nærmet seg 40 år. 

Anonymkode: cbdb2...f07

Hvor gammel er hun da?

Anonymkode: 32df2...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har ingenting med å ikke støtte feminismen eller søstreskapet å gjøre - det har med det å gjøre at man nekter å støtte de som selger ungene sine på nett!

Anonymkode: 5a5ed...955

Aaaaah. Bare elsker disse moralske damene her inne. 😂

Anonymkode: 764b8...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes absolutt ikke hun er pen eller har spesielt fin kropp.  Beklager.  Og hun er vel bare 20 år eller noe?  Ikke så rart man får tilbake kroppen fortere da.   Og nei jeg er ikke sjalu,  jeg er selv ung mor med fin kropp (trener mye) og er over gjennomsnittet pen.  Jeg har ingen problemer med å si at andre damer er pene og fine, det gjør jeg gjerne!  Men hun villa paprika er IKKE fin.  Men smaken er som baken  🙂  Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Anonymkode: 6524f...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Kjente jeg fikk litt brekningsfølelse

Anonymkode: 32df2...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Syntes absolutt ikke hun er pen eller har spesielt fin kropp.  Beklager.  Og hun er vel bare 20 år eller noe?  Ikke så rart man får tilbake kroppen fortere da.   Og nei jeg er ikke sjalu,  jeg er selv ung mor med fin kropp (trener mye) og er over gjennomsnittet pen.  Jeg har ingen problemer med å si at andre damer er pene og fine, det gjør jeg gjerne!  Men hun villa paprika er IKKE fin.  Men smaken er som baken  🙂  Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Anonymkode: 6524f...228

Oioi. Høy standard. 🙊

Anonymkode: 764b8...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syntes absolutt ikke hun er pen eller har spesielt fin kropp.  Beklager.  Og hun er vel bare 20 år eller noe?  Ikke så rart man får tilbake kroppen fortere da.   Og nei jeg er ikke sjalu,  jeg er selv ung mor med fin kropp (trener mye) og er over gjennomsnittet pen.  Jeg har ingen problemer med å si at andre damer er pene og fine, det gjør jeg gjerne!  Men hun villa paprika er IKKE fin.  Men smaken er som baken  🙂  Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Anonymkode: 6524f...228

🤢

Anonymkode: 334d7...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syntes absolutt ikke hun er pen eller har spesielt fin kropp.  Beklager.  Og hun er vel bare 20 år eller noe?  Ikke så rart man får tilbake kroppen fortere da.   Og nei jeg er ikke sjalu,  jeg er selv ung mor med fin kropp (trener mye) og er over gjennomsnittet pen.  Jeg har ingen problemer med å si at andre damer er pene og fine, det gjør jeg gjerne!  Men hun villa paprika er IKKE fin.  Men smaken er som baken  🙂  Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Anonymkode: 6524f...228

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤢

Anonymkode: 334d7...053

😂😂😂 Sitte anonymt på nett, skryte uhemmet av eget utseende. 

Jadda, høy standard. 

 

Anonymkode: 764b8...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 40, feit og ferdig* - og ja, hun er slank, uten at hun er definisjonen på hvordan jeg ønsker å se ut.

* sikkert misunnelig, trygdet, fattig, skilt osv. også.

Anonymkode: aaf7a...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en pen dame og har en flott kropp.

Meeen det er det eneste positive jeg kan si om henne! Hun er et togkrasj! Hetser eksen grovt, overeksponerer barn og privatliv. Hun er ingen god mor i mine øyne.

Anonymkode: 4f2c9...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flott! Og hun har alltid vært veldig flink til å kle seg. For å si det sånn så har det skjedd noe med klesstilen også , etter ny mann kom i bildet. Men det er jo ikke av betydning i forhold til mye annet der. Sirkus! 

Anonymkode: b5e28...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...