Gå til innhold

Hvorfor ser lesbiske kvinner ut som menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er ingenting dumt med ditt spm! Man burde fått en lesbisk til å hoppe inn i diskusjonen! 

Ingen lesbiske her? 

Anonymkode: c63da...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lesbisk og har langt hår, sminker meg, og digger å gå i skjørt, kjole og høye heler. Det samme er og gjør kjæresten min. Shit, kanskje vi ikke er lesbiske likevel? :fnise: Hva skal jeg nå gjøre med sju års samliv?

Jeg har alltid falt for feminine jenter, og vært en feminin jente selv. Folk er jo forskjellige. 

Anonymkode: 54587...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er interessant av mange homofile, både gutter og jenter ofte er maskuline eller feminine. Men alle er ikke det. Det er kanskje de man legger merke til. Jeg er selv dame og bor sammen med en dame. Midten av 20-åra. Langt, bølgete hår, slank, er glad i sminke og høye hæler. Tror vanskelig at noen ville oppfattet med som maskulin. Tvert i mot. Hun jeg er sammen med er feminin og har langt blondt hår. Kanskje litt over snittet maskulin, hun er ikke så glad i smykker og sånt. Enkel stil. 

 

I vennekretsen hennes er det mange pene, sporty, slanke små jenter med skinnjakke og langt hår, som bruker sminke og er veldig feminine. Faktisk tror jeg ikke der heller noen kunne gjettet at de var lesbiske. 

Med andre ord - det finnes litt av hvert :)

Anonymkode: da330...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hender begge lesbene er butch mens begge mennene er feminine. Jeg har kanskje en mye bedre utviklet gaydar en deg, men jeg merker det fort. Og nei - det er ikke "dumt", det er bare fakta. 

Anonymkode: afa41...309

Tror nok du må stille den gaydaren din litt bedre inn

Anonymkode: 5fbcf...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror nok du må stille den gaydaren din litt bedre inn

Anonymkode: 5fbcf...d48

Nope. Den har aldri feilet.

Anonymkode: afa41...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingenting dumt med ditt spm! Man burde fått en lesbisk til å hoppe inn i diskusjonen! 

Ingen lesbiske her? 

Anonymkode: c63da...e93

Jeg kommenterte nylig. Jeg er lesbisk og veldig feminin. Men hvorfor skal lesbiske hoppe inn i diskusjonen? Jeg, 25 år gammel, alltid vært feminin, søt og med et utseende og stil og holdning som ikke kunne fått andre til å gjette min legning - jeg vet ikke hvorfor andre er og gjør som de gjør. Hvordan skal jeg vite hvorfor andre er som de er? Vi er jo forskjellige. En lesbisk er ikke som alle lesbiske. Alle homofile er ikke like. Lesbisk er ikke en klasse eller egen rase. Det handler bare om hvem du forelsker deg i. Og jeg, vet ikke hvorfor noen lesbiske har kort hår og maskulin stil, jeg bare vet hvem jeg elsker.

Anonymkode: da330...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at dette nok er sammensatt. Jeg tror at...

a) du legger bare merke til de maskuline lesbiske, de som passer inn i forventningene dine. De feminine vet du ikke om legningen til.

b ) noen ganger utvikler kanskje kjønnsidentiteten og måten man ønsker å framstille seg selv litt annerledes når man fra tidlig av oppfatter seg annerledes enn majoriteten. "Hvis jeg ikke er som de andre jentene, så må jeg vel være en av gutta". Vi vokser jo opp med ganske klare forventninger til både hva slags legning man har, og hvordan kjønnene skal være.

c) en maskulin jente slutter ikke å være jente - dermed kan jeg ikke skjønne at det skal være så vanskelig å forstå at noen som er lesbisk kan tiltrekkes en person som heller mer mot det maskuline? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2017 den 13.09, Anonym bruker skrev:

Ikke alle er sånn da, det er mange homofile av begge kjønn som ser helt normale ut og som jeg aldri kunne gjetta at er homofil. En gang jeg var på fest så kom det ei i en minikjole, sikkelig mini, høyhærla sko, kjempe langt blondt hår, enorme silikonpupper, oversminka, ja veldig feminin. Hun var lesbisk. Men kjæresten hennes trudde jeg var en mann men visste seg å være ei dame. Jeg syns og at det er pussig men sånn er det :)

Anonymkode: 1fe3b...83e

Enorme silikonpupper og oversminka er ikke feminint, det er latterlig.

Anonymkode: 2c4e3...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommenterte nylig. Jeg er lesbisk og veldig feminin. Men hvorfor skal lesbiske hoppe inn i diskusjonen? Jeg, 25 år gammel, alltid vært feminin, søt og med et utseende og stil og holdning som ikke kunne fått andre til å gjette min legning - jeg vet ikke hvorfor andre er og gjør som de gjør. Hvordan skal jeg vite hvorfor andre er som de er? Vi er jo forskjellige. En lesbisk er ikke som alle lesbiske. Alle homofile er ikke like. Lesbisk er ikke en klasse eller egen rase. Det handler bare om hvem du forelsker deg i. Og jeg, vet ikke hvorfor noen lesbiske har kort hår og maskulin stil, jeg bare vet hvem jeg elsker.

Anonymkode: da330...1b0

Må jeg forklare hvorfor en lesbisk burde hoppe inn i diskusjonen? Er ikke det ganske innlysende....??? 

Anonymkode: c63da...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig at enkelte av de ser ut som menn. Gutte-jenter. 

Anonymkode: 22ba9...b59

Hvorfor drar du fram en gammel diskusjon med DEN kommentaren? 

Anonymkode: 6c706...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor drar du fram en gammel diskusjon med DEN kommentaren? 

Anonymkode: 6c706...9b6

Hva var galt med den da? Viste ikke at den var gammel... 

Anonymkode: 22ba9...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig at enkelte av de ser ut som menn. Gutte-jenter. 

Anonymkode: 22ba9...b59

Jaha, og du vet at de er lesbiske da, eller er det bare noe du går ut i fra?

Anonymkode: 5fbcf...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/20/2017 at 12:40 PM, Anonym bruker said:

Og homofile menn ser ut som damer. Jeg skjønner det heller ikke. 

Anonymkode: aec0a...813

De ser ofte "barske" ut i lær, eller de ser ut som fjoller.

Anonymkode: c4197...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor-lesber er "manndige" lesbiske kvinnfolk. De er gjerne korthåret, og deres beste kjennetegn er at de har truckførerbevis.

Anonymkode: c4197...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Traktor-lesber er "manndige" lesbiske kvinnfolk. De er gjerne korthåret, og deres beste kjennetegn er at de har truckførerbevis.

Anonymkode: c4197...e17

Er mannhaftig et tegn på at man er lesbisk, er kort hår det, er truckførerbevis det, eller må alle 3 kriteriene være til stede for å bli kalt en traktorlesbe? Hva med mannhaftige heterofile damer  med kort hår og truckførerbevis da, hva er de? Traktorhetererofil?

At et voksent menneske omtaler et annet menneske som en traktorlesbe er utrolig stygt, og det ligger kun dømming i ordet.

Anonymkode: 5fbcf...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Anonym bruker said:

Er mannhaftig et tegn på at man er lesbisk, er kort hår det, er truckførerbevis det, eller må alle 3 kriteriene være til stede for å bli kalt en traktorlesbe? Hva med mannhaftige heterofile damer  med kort hår og truckførerbevis da, hva er de? Traktorhetererofil?

At et voksent menneske omtaler et annet menneske som en traktorlesbe er utrolig stygt, og det ligger kun dømming i ordet.

Anonymkode: 5fbcf...d48

Nei, nå må du roe deg ned. I våre dager blir folk fornærmet og støtt av den minste ting.

sa66xem_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

Anonymkode: c4197...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå må du roe deg ned. I våre dager blir folk fornærmet og støtt av den minste ting.

sa66xem_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

Anonymkode: c4197...e17

Tåpelig forsøk på hersketeknikk

Anonymkode: 5fbcf...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 12.22, Anonym bruker skrev:

Tåpelig forsøk på hersketeknikk

Anonymkode: 5fbcf...d48

Hmmm! 

Anonymkode: 22ba9...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig du troller nå. Dette var virkelig idiotisk. Hjelpes. Håper du har barn med en som er smartere enn deg, tør ikke tenke konsekvensene ellers. 

Anonymkode: ec864...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/9/2018 at 12:22 PM, Anonym bruker said:

Tåpelig forsøk på hersketeknikk

Anonymkode: 5fbcf...d48

Nei, det er en meget korrekt observasjon.

Anonymkode: c4197...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...