Gå til innhold

Når jeg logger meg inn her får jeg opp en random side flere år tilbake i tid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag en side fra 2008 om en mann som klager på at kona bruker all tid her... Flere? 😳

(Tar hinter 😂)

Anonymkode: af43a...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I dag en side fra 2008 om en mann som klager på at kona bruker all tid her... Flere? 😳

(Tar hinter 😂)

Anonymkode: af43a...98b

Jeg har aldri fått det. I følge moderatorene så skal ikke det være mulig, har du meldt det til de som nok en teknisk feil

 

Anonymkode: d0ffe...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri fått det. I følge moderatorene så skal ikke det være mulig, har du meldt det til de som nok en teknisk feil

 

Anonymkode: d0ffe...73e

Det er mulig! Skjedd meg to ganger nå. Man kommer inn i innlegget og det er veldig fort gjort å da svare i feil tråd feks (til dere som har kritisert noen for å dra opp gamle tråder her/svare helt ulogisk).

Har ikke meldt fra, men kanskje jeg skal gjøre det :) 

Anonymkode: af43a...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mulig! Skjedd meg to ganger nå. Man kommer inn i innlegget og det er veldig fort gjort å da svare i feil tråd feks (til dere som har kritisert noen for å dra opp gamle tråder her/svare helt ulogisk).

Har ikke meldt fra, men kanskje jeg skal gjøre det :) 

Anonymkode: af43a...98b

Gjør det. Her er det som ble svart på et spørsmål ang dette for kort tid siden :

 

På 17.8.2017 den 19.49, Anonym bruker skrev:

Noen av de kommer nok derfra. Men ser flere ganger at den som har "hentet" opp tråden, påstår at de ikke har gjort det, at det må ha skjedd en feil. Kan det skje sånne feil?

Anonymkode: b1dc0...bda

Alle tråder ligger i rekkefølgen av sist kommenterte svar så med mindre noen andre har kommentert før de e.l. er det ingen måte at gamle tråder plutselig kan dukke opp igjen på forsiden. Enten er de søkt opp, eller så har noen virkelig trykket feil på side i forumet og kommet langt tilbake i tid.

Ann Christin, mod

Anonymkode: d0ffe...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor kan jeg melde inn?

Anonymkode: af43a...98b

På ris&ros eller du kan sende en av moderatorene en melding

Anonymkode: d0ffe...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg flyttet tråden din til ris og ros så det blir lettere å følge den opp. Jeg er dessverre usikker på hva som kan forårsake dette, men gir @HanneMari Egmont beskjed slik at det evt kan sjekkes opp.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg vet ikke hva som kan forsårsake dette, hvor finner du disse trådene? Ligger de øverst i et av rommene uten at noen har skrevet i dem nylig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...