Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Gurine80 skrev:

Jeg har fått innvilget svangerskapspenger pga risikoyrke uten mulighet for tilrettelegging. Er veterinær i stordyrpraksis.

 

 

Jeg også!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært hos dr. Lundring og sett et sprellende lite nurk 😍 Det er så fantastisk og man blir jo helt nummen! 

Kan virkelig anbefale han! Var 12+6, men fikk 13+0 og ny termin 03.05.

Fikk også vite at det var 90% sjanse for jente 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mandys skrev:

Da har jeg vært hos dr. Lundring og sett et sprellende lite nurk 😍 Det er så fantastisk og man blir jo helt nummen! 

Kan virkelig anbefale han! Var 12+6, men fikk 13+0 og ny termin 03.05.

Fikk også vite at det var 90% sjanse for jente 💗

Ååh gratulerer så mye!!! 💞💞

Kan ikke vente til det er min tur. 3 uker igjen (men har vært der en gang allerede i uke 8 og det var fantastisk). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mandys said:

Da har jeg vært hos dr. Lundring og sett et sprellende lite nurk 😍 Det er så fantastisk og man blir jo helt nummen! 

Kan virkelig anbefale han! Var 12+6, men fikk 13+0 og ny termin 03.05.

Fikk også vite at det var 90% sjanse for jente 💗

Ååå, wow så gøy! <3 Gratulerer så mye! Høres ut som en kjempefin opplevelse! Har du hatt noe følelse på kjønn? Jeg har hele tida tenkt litt på gutt her, uten at jeg veit hvorfor,  men i dusjen igår kveld fikk jeg sånn kjempefølelse av at det er en jente! Hehe :P blir spennende å finne ut om det stemmer i desember. :) 

Jeg skal ha første svangerskapskontroll hos legen min på torsdag, da er jeg 12+2 :) Han har ultralyd på kontoret, så tenker jeg ber om en liten titt når jeg først er der! Vi så en liten søt skapning der da jeg var 9+2, men fosteret er jo dobbelt så stort nå, så har veldig lyst til å se h*n igjen! :) Høres magisk ut å se en sprellende liten person. 

Og en annen ting - sååå utrolig deilig å komme seg forbi de 12 første ukene! :) Vi måtte feire med taco idag! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pco-prøver skrev:

Ååå, wow så gøy! <3 Gratulerer så mye! Høres ut som en kjempefin opplevelse! Har du hatt noe følelse på kjønn? Jeg har hele tida tenkt litt på gutt her, uten at jeg veit hvorfor,  men i dusjen igår kveld fikk jeg sånn kjempefølelse av at det er en jente! Hehe :P blir spennende å finne ut om det stemmer i desember. :) 

Jeg skal ha første svangerskapskontroll hos legen min på torsdag, da er jeg 12+2 :) Han har ultralyd på kontoret, så tenker jeg ber om en liten titt når jeg først er der! Vi så en liten søt skapning der da jeg var 9+2, men fosteret er jo dobbelt så stort nå, så har veldig lyst til å se h*n igjen! :) Høres magisk ut å se en sprellende liten person. 

Og en annen ting - sååå utrolig deilig å komme seg forbi de 12 første ukene! :) Vi måtte feire med taco idag! :D 

Ja, det var virkelig en helt fantastisk opplevelse! Ble jo helt forelska i det vi så :strix: Var bare en perfekt liten skapning! Mannen min gråt, og det var så fint for han å se henne, vi har bestemt oss for å si henne frem til OUL ;) Er det gutt, så får vi oss en koselig overraskelse, alt er velkommen <3 Angående følelse, så har jeg hatt følelse på gutt.. Han har følt at det er jente. Men når jeg har drømt om den lille, så har det vært jente. Men, det kan jo være at det er gutt, det er 10% sjanse for at penis "ramler" ut sent. En såkalt late bloomer, som han kalte det :)

Det er virkelig fantastisk å være over de 12 ukene! Det føles så godt! Skjønner godt dere ville feire med taco <3 Hvordan er det med formen din? Er du over noe av kvalmen?

Åh, så spennende! Det er så fint å se den lille!  Kunne sett den lille hele tiden hele dagen, det er så fantastisk :strix: 

Skjermbilde 2017-10-25 kl. 10.29.29.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mandys skrev:

Da har jeg vært hos dr. Lundring og sett et sprellende lite nurk 😍 Det er så fantastisk og man blir jo helt nummen! 

Kan virkelig anbefale han! Var 12+6, men fikk 13+0 og ny termin 03.05.

Fikk også vite at det var 90% sjanse for jente 💗

Gratulerer 😁 Helt fantastisk å få se den lille sprelle der inne ❤  Det blir spennende å se om kjønnet stemmer 😊 

 

Mange rundt meg tror at vi får jente, så nå venter vi bare på Desember for å få bekreftet om deres misstanker er riktig eller ikke. Men begge kjønn er like velkomment ❤ på ul var det for tidlig å se når vi var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Siljemor91 skrev:

Gratulerer 😁 Helt fantastisk å få se den lille sprelle der inne ❤  Det blir spennende å se om kjønnet stemmer 😊 

 

Mange rundt meg tror at vi får jente, så nå venter vi bare på Desember for å få bekreftet om deres misstanker er riktig eller ikke. Men begge kjønn er like velkomment ❤ på ul var det for tidlig å se når vi var der. 

Åhh! Så spennende :D Hva tror dere det blir? Når var dere på UL?

Dr. Lundring er visstnok kjent for å kunne se kjønn tidlig. Han jobber som fosterspesialist på Ahus og er veldig god på å se anatomi. Han var så nøye og gikk gjennom alt av indre organer.

Når det kommer til kjønn, er begge deler veldig velkomment her også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mandys skrev:

Åhh! Så spennende :D Hva tror dere det blir? Når var dere på UL?

Dr. Lundring er visstnok kjent for å kunne se kjønn tidlig. Han jobber som fosterspesialist på Ahus og er veldig god på å se anatomi. Han var så nøye og gikk gjennom alt av indre organer.

Når det kommer til kjønn, er begge deler veldig velkomment her også <3

Ja det er veldig spennende 😁 Jeg og flere rundt meg tror det blir jente, min samboer har ikke gjettet på noe enda :P holder seg til fakta 😂 

Vi var på ul på fredag, det var helt fantastisk 😍 Så mye liv, babyen hoppa mye. Hadde aldri forventet så mye aktivitet i uke 11. Så er veldig glad vi gikk på tidlig ul. 

Har du kjøpt noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 9 november å se etter kjønn, er da nesten 15 uker. Fått vite i uke 14 med de 2 andre.. er så utrolig spent :-) fått en biteliten kul på magen også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minera2011 skrev:

Jeg skal 9 november å se etter kjønn, er da nesten 15 uker. Fått vite i uke 14 med de 2 andre.. er så utrolig spent :-) fått en biteliten kul på magen også nå.

Så spennende! 😁 Har du en følelse du da? Hva har du fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siljemor91 skrev:

Så spennende! 😁 Har du en følelse du da? Hva har du fra før? 

Jeg har en gutt og en jente :-) hmm, har vel egentlig ikke noe spesiell følelse.. og tok feil med begge de andre 😂 men tenker på babyen som en han.. alle rundt meg tror jente til eldstemann fortvilelse 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Siljemor91 skrev:

Ja det er veldig spennende 😁 Jeg og flere rundt meg tror det blir jente, min samboer har ikke gjettet på noe enda :P holder seg til fakta 😂 

Vi var på ul på fredag, det var helt fantastisk 😍 Så mye liv, babyen hoppa mye. Hadde aldri forventet så mye aktivitet i uke 11. Så er veldig glad vi gikk på tidlig ul. 

Har du kjøpt noe enda?

Det spørs vel litt om du er på mobil eller PC. På PC er det en sånn vedleggsknapp. Men det skal være mulig på mobil også, har gjort det før. Noen som vet? :-) 

Ja, vi har kjøpt litt faktisk hehe. Jeg har kjøpt en sånn BBHug me eller hva det heter :D Også har vi kjøpt en vippestol på finn, som var så fin og billig, en sånn babybjörn. Så har vi kjøpt et par bodyer og bukser.

Hva  med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye, tydelig at folk har kommet ut av dvalen med de første ukene, og at ting begynner å skje ;). Vi var på ultralyd i uke 10+6. Da mente han det var gutt, men det tar jeg med en klype salt altså.

Formen begynner endelig å bli bedre, etter å ha ligget i senga i 20 timer i døgnet. Har første kontroll hos legen imorra, også tenkte jeg å prøve litt jobb til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 21.09, Mandys skrev:

Da har jeg vært hos dr. Lundring og sett et sprellende lite nurk 😍 Det er så fantastisk og man blir jo helt nummen! 

Kan virkelig anbefale han! Var 12+6, men fikk 13+0 og ny termin 03.05.

Fikk også vite at det var 90% sjanse for jente 💗

Ååååh, gratulerer! Jeg skal til han i morgen tidlig, og det blir første ul. Jeg er så redd at jeg klarer ikke tenke på det. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ååååh, gratulerer! Jeg skal til han i morgen tidlig, og det blir første ul. Jeg er så redd at jeg klarer ikke tenke på det. :o

Åh! Men så utrolig spennende! Jeg skjønner at du er engstelig, det var jeg også! Men sjansen for at du skal få se se en frisk liten knøtt er jo så stor 💗 Og tenker jo at du ikke trenger å være redd i det hele tatt. Prøv å slappe av så mye du kan ☺️ Skal du dra med kjæreste/mann? 

Skal sende deg masse varme tanker! Dette blir så fint ☺️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ååååh, gratulerer! Jeg skal til han i morgen tidlig, og det blir første ul. Jeg er så redd at jeg klarer ikke tenke på det. :o

Han tok forresten automatisk på utsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mandys skrev:

Åh! Men så utrolig spennende! Jeg skjønner at du er engstelig, det var jeg også! Men sjansen for at du skal få se se en frisk liten knøtt er jo så stor 💗 Og tenker jo at du ikke trenger å være redd i det hele tatt. Prøv å slappe av så mye du kan ☺️ Skal du dra med kjæreste/mann? 

Skal sende deg masse varme tanker! Dette blir så fint ☺️

 

 

Takk! Jeg er bare helt i sjokk nå, for inni der er det TO friske og raske gutter!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, LusiLyn said:

Takk! Jeg er bare helt i sjokk nå, for inni der er det TO friske og raske gutter!!!!!!!!

Wow! Gratulerer så mye!!! Tvillinger er bare magisk! Har du hatt noen følelse på det? <3 Awwww! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, LusiLyn skrev:

Takk! Jeg er bare helt i sjokk nå, for inni der er det TO friske og raske gutter!!!!!!!!

Åh!! Herremin, så fantastisk ❤️ Hadde du noen følelse av det. Dette var jo bare helt magisk, som Pco-prøver skriver! 

Gratulerer så utrolig mye ☺️👶🏼👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pco-prøver skrev:

Wow! Gratulerer så mye!!! Tvillinger er bare magisk! Har du hatt noen følelse på det? <3 Awwww! :) 

Ja, jeg har faktisk det, det har vi alle, uten noen grunn til det egentlig. Men har bare tullet det bort. Rart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mandys skrev:

Åh!! Herremin, så fantastisk ❤️ Hadde du noen følelse av det. Dette var jo bare helt magisk, som Pco-prøver skriver! 

Gratulerer så utrolig mye ☺️👶🏼👶🏼

Ja, jeg har faktisk det, det har vi alle, uten noen grunn til det egentlig. Men har bare tullet det bort. Rart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LusiLyn skrev:

Takk! Jeg er bare helt i sjokk nå, for inni der er det TO friske og raske gutter!!!!!!!!

Wow!! Fantastisk! Gratulerer så mye 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pco-prøver skrev:

Wow! Gratulerer så mye!!! Tvillinger er bare magisk! Har du hatt noen følelse på det? <3 Awwww! :) 

😍😍 Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...