Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ja, vil det. :P

Åh! Så spennende da! Da får du vite det på fredag da 💗 Har du noen følelse på hva det er? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Mandys skrev:

Åh! Så spennende da! Da får du vite det på fredag da 💗 Har du noen følelse på hva det er? ☺️

Jeg føler alltid at det er gutt, også er det stort sett jente. ;) Så jeg stoler ikke på magefølelsen min. ;) Vi du vite kjønnet, og har du noen følelse på det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LusiLyn skrev:

Jeg føler alltid at det er gutt, også er det stort sett jente. ;) Så jeg stoler ikke på magefølelsen min. ;) Vi du vite kjønnet, og har du noen følelse på det? :) 

Hihi! Har du jenter fra før? ☺️ Veldig spennende! Har dere tenkt på navn?

Jeg vil gjerne vite kjønnet. Føler at det er gutt! Ca 70-30. Blir spennende å se 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lissygloss skrev:

Da har jeg vært og tatt celleprøve, pluss at jeg fikk se min lille mageboer 😍 har blitt så mye større siden sist, lå inni der og sprella. 11+1 i dag, altså i 12 uke. Fått innkalling til OUL i desember, syns det var lenge å vente! Nå er jeg så avslappet 😊❤️ Celleprøve gikk forøvrig greit også. 

Tok det lang tid fra du var hos legen til du fikk innkallingen til OUL? Synes det tar så lang tid her🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mandys skrev:

Kanskje du bare hoppa over noen mnd og babyen bare vokste skikkelig fort 🙈❤️

På tirsdag skal jeg til Dr. Lundringi Jessheim. Han skal visst være veldig god på å se helsen til fosteret og kjønn fra uke 12+0. Jeg er 12+6 da.

Noen som har erfaring med han?

Han er fantastisk! Norges beste, uten tvil! Var der på tidlig UL og vi skal tilbake om 4 uker :) Han sjekker fosteret grundig og sier kjønn om han ser det og har visst ikke tatt feil siden 2011 eller noe. Jobber også som overlge på Ahus, så du er i svært gode hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, pæreblomst skrev:

Tok det lang tid fra du var hos legen til du fikk innkallingen til OUL? Synes det tar så lang tid her🤔

Jeg svarer på denne jeg :) Var hos legen forrige mandag og fikk brev om OUL og fødeplass i går. Litt over en uke tok det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg var på forrige tirsdag og venter i spenning fortsatt, men da kommer den nok snart😊 Fint med en dato å se frem til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, pæreblomst skrev:

Tok det lang tid fra du var hos legen til du fikk innkallingen til OUL? Synes det tar så lang tid her🤔

Tok en stund ja, var hos legen 5 okt, og fikk denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle 😊 så kjekt å lese om at ting skjer her inne! Jeg lurte på en ting, det virker som om mange her har vært på tidlig ul. Når man er i uke 11 kan det tas vanlig ultralyd da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siljemor91 skrev:

Hei alle 😊 så kjekt å lese om at ting skjer her inne! Jeg lurte på en ting, det virker som om mange her har vært på tidlig ul. Når man er i uke 11 kan det tas vanlig ultralyd da? 

Noen steder tar de tidlig UL på offentlig sykehus/legekontor, mens andre må dra på private klinikker :) Du får høre med jordmoren din, evt fastlegen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Siljemor91 skrev:

Tenkte mer utvendig eller invendig ultralyd :) skal i dag 😅

 

Lurer litt på det samme, skal ta ul om en uke, da er jeg 13 uker. Tar de automatisk på utsiden da, eller helst innsiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, LusiLyn skrev:

Lurer litt på det samme, skal ta ul om en uke, da er jeg 13 uker. Tar de automatisk på utsiden da, eller helst innsiden? 

Tror det kommer litt an på. De prøver vel først på utsiden, også hvis de ikke ser så tar de på innsiden? Var det jordmor sa til meg sist hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mandys skrev:

Tror det kommer litt an på. De prøver vel først på utsiden, også hvis de ikke ser så tar de på innsiden? Var det jordmor sa til meg sist hvert fall :)

Jeg tok innvendig i uke 6 og utvendig i uke 8, 10 og 12 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble utvendig 😊 En liten som hoppet og danset der inne 😍 Helt fantastisk å se. Hadde aldri ventet å se babyen så aktiv 😀 er 11+0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siljemor91 skrev:

Det ble utvendig 😊 En liten som hoppet og danset der inne 😍 Helt fantastisk å se. Hadde aldri ventet å se babyen så aktiv 😀 er 11+0 i dag

ååååååååh <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 21.37, Mandys skrev:

11+0 idag ☺️ Hvordan er formen din?

Overaskende i god form. Var dårlig med guttene,  litt på samme måte nå som med jenta. Du da ? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Grønn Sommerfugl skrev:

Overaskende i god form. Var dårlig med guttene,  litt på samme måte nå som med jenta. Du da ? ☺

Det går mye bedre! Jeg må bare spise ofte for å holde kvalmen unna. Har litt problemer med bekkenet, så håper på å få hjelp med henvisning neste uke, når jeg skal til legen. ☺️

Hvor mange uker er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2017 den 13.53, Mandys skrev:

Det går mye bedre! Jeg må bare spise ofte for å holde kvalmen unna. Har litt problemer med bekkenet, så håper på å få hjelp med henvisning neste uke, når jeg skal til legen. ☺️

Hvor mange uker er du?

*går inn på appen for å se* 

11 uker og 4 dager 😛 

Du da ? 

Jeg har bestilt ultralyd om to uker. Er så spent 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grønn Sommerfugl skrev:

*går inn på appen for å se* 

11 uker og 4 dager 😛 

Du da ? 

Jeg har bestilt ultralyd om to uker. Er så spent 😍

Jaaa! Det er jeg og! Er 12+4 og skal på ultralyd på tirsdag! Klarer nesten ikke å vente 😍 Det blir så stas å se den lille der inne!

Har du vært på ultralyd ennå, eller blir dette første ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levert søknad om svangerskapspenger nå, da jeg jobber i et yrke som er en risiko og ikke mulighet for tilrettelegging. Er det noen andre som har/skal dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lissygloss skrev:

Har levert søknad om svangerskapspenger nå, da jeg jobber i et yrke som er en risiko og ikke mulighet for tilrettelegging. Er det noen andre som har/skal dette?

Jeg er lærer på ungdomskolen, burde vært en mulighet der også 🤣🤣🤣😋 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått innvilget svangerskapspenger pga risikoyrke uten mulighet for tilrettelegging. Er veterinær i stordyrpraksis.

 

 

Endret av Gurine80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...