Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, pæreblomst skrev:

Så flott!! Gratulerer!💕 Hvor langt er du nå når du ble satt frem? 

9 +1 :-) tusen takk💖

Endret av minera2011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Må vel inn her jeg også :-) venter nr 4. Termin 29. mai. Har spottet/blødd i halvannen uke så jeg holder på med hcg-målinger for å sjekke stigning. Stiger det fint blir det tidlig ul i neste uke. Cb-testene med ukesindikator har ligget syabilt på 2-3 siden fredagen så hormonene har ikke sunket nevneverdig iallefall, men jeg merker at jeg er nervøs!

Merker at kroppen reagerer tidligere og sterkere på hormonene for hver gang. Bekkenet er allerede vondt og "kniven" i underlivet er tilbake...  luktesansen er helt på tuppa og kvalmen har slått inn for fullt. Gleder meg til å få de neste 10 ukene overstått😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minera2011 skrev:

Gråt som en unge når jeg kom inn på ultralyd rommet. Falt helt sammen av bekymring og nerver. MEN der lå det en stor liten klump med lykke. Fikk høre hjertelyden som slo veldig fint. Og ble satt frem 5 dager :-) 

Ho sa jeg bare skulle ta kontakt hvis jeg følte på meg at jeg trengte å roe meg ned. Det samme sa jordmor til meg. 

Bsbyen hadde det fint, fin morkake og en tykk og fin navlestreng kunne sees :-)

15065186934791378832283.jpg

Gratulerer så masse!! Dette var jo fantastiske nyheter ❤️  Se på den lille klumpen a! Så fin. Nå håper jeg du kan senke skuldrene og nyte at livet vokser inni magen din ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, minera2011 said:

Gråt som en unge når jeg kom inn på ultralyd rommet. Falt helt sammen av bekymring og nerver. MEN der lå det en stor liten klump med lykke. Fikk høre hjertelyden som slo veldig fint. Og ble satt frem 5 dager :-) 

Ho sa jeg bare skulle ta kontakt hvis jeg følte på meg at jeg trengte å roe meg ned. Det samme sa jordmor til meg. 

Bsbyen hadde det fint, fin morkake og en tykk og fin navlestreng kunne sees :-)

15065186934791378832283.jpg

Fantastiske nyheter! Såå glad på dine vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mandys skrev:

Kan jeg spørre hvorfor man blir satt frem så mye? ☺️ kan så lite kjenner jeg 🙈

Ho måler fosteret og størrelsen på det. Men vet at 9+1 ikke kan stemme for da hadde jeg eggløsning 3/4 dager etter mensslutt så det er lite sannsynlig. Men at jeg er 8+5 kan nok stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, minera2011 skrev:

Hvor gamle er folk her? Og fra hvor i landet?

Jeg er selv 29 år, venter forhåpentligvis mitt tredje barn og er fra rogaland. 

30 fra Trondheim :) Barn nr 1 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Har vært borte herfra en liten stund. Var på ultralyd 6+0 og ble satt frem en dag, så må nok endre på termindatoen på lista (om jeg gidder). Er 8+2 i dag, og i stad, på full blære, fant jeg hjertelyd med hjemmedoppler! Fant den tidlig med datteren min også, så tenkte jeg skulle prøve. Ellers går det i kvalme, atter kvalme og trøtthet her. Kjenner jeg gleder meg til andre trimester! 

Jeg er forøvrig 23 år, fra Oslo og venter nummer 2 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 i dag og denne uken har kvalmen kommet. Kaster ikke opp, men er ganske uvel fra kl 12 og utover. Verst på ettermiddagen. Forsøker å småspise hele tiden for å holde det i sjakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og har min første i magen :) jeg er 8+3 idag, og i morgen har jeg kastet opp hver morgen i 2 uker. Jeg har virkelig fått den "klassiske" morgenkvalmen! For jeg er fin resten av dagen, så lenge jeg sover en times tid etter jobb, men magen vrenger seg en til to ganger før jobb. Jeg var hjemme de to første dagene det var sånn, men nå veit jeg at det er et system på det.. så klarer fortsatt jobb, veldig glad for det. Noen dager er verre enn andre, men har ei på jobb som hjelper meg litt når det står på som verst <3 De første ukene her er tunge ja, jeg gleder meg sånn til 2. trimester også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet her. Har vært så dårlig at jeg ikke har orket å lese om graviditet en gang 🙈. Gikk ned 3 kg forrige helg, bare spydde og fikk ikke i meg noe. Fått postafen av legen, så nå spyr jeg ikke og får i meg litt mat :). 9+0 idag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk en bølge med kvalme i går, for første gang. Måtte bare kjappe meg og spise knekkebrød med brunost og syltetøy. Veldig snodig! hehe. Ellers går jeg rundt å "venter" på å finne blod når jeg tørker meg, er helt idiotisk.. Vi så jo et sterkt hjerte og rett lengde på tirsdag, så burde klare å slappe av snart.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lissygloss skrev:

Fikk faktisk en bølge med kvalme i går, for første gang. Måtte bare kjappe meg og spise knekkebrød med brunost og syltetøy. Veldig snodig! hehe. Ellers går jeg rundt å "venter" på å finne blod når jeg tørker meg, er helt idiotisk.. Vi så jo et sterkt hjerte og rett lengde på tirsdag, så burde klare å slappe av snart.. 

Jeg gjør akkurat det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.9.2017 at 7:33 PM, Smacky87 said:

Lenge siden jeg har skrevet her. Har vært så dårlig at jeg ikke har orket å lese om graviditet en gang 🙈. Gikk ned 3 kg forrige helg, bare spydde og fikk ikke i meg noe. Fått postafen av legen, så nå spyr jeg ikke og får i meg litt mat :). 9+0 idag! 

Høres ut som meg, spydde og hadde diaree og fikk ned 3 kg på en formiddag. Nå har det heldigvis roa seg til kvalme om morgenen bare! 

8+0 i dag, vurderer ta en tur på ultralyd i morgen for å sjekke hjertelyd og få litt ro i sjela. Skummelt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LusiLyn skrev:

Jeg er dårlig hele tiden, og har vært det i 2 mnd nå. Deprimerende, tungt :( 

Jeg også :-( er utmattende selvom jeg gjør så latterlig lite annet enn å ligge på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært så og si sofaliggende i 4 uker nå! Noen bedre dager av og til, hvor jeg kan komme meg ut og få litt frisk luft. Men fy fillern så isolerende det er 😐

Litt smålei av netflix, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, minera2011 skrev:

Jeg også :-( er utmattende selvom jeg gjør så latterlig lite annet enn å ligge på sofaen!

 

26 minutter siden, Mandys skrev:

Jeg har også vært så og si sofaliggende i 4 uker nå! Noen bedre dager av og til, hvor jeg kan komme meg ut og få litt frisk luft. Men fy fillern så isolerende det er 😐

Litt smålei av netflix, liksom. 

Kjenner med så igjen! Ehmm.. så har jeg et annet spørsmål.. hvordan går det med 🍑🍆? Hehe 😅 Jeg har ikke lyst i det hele tatt, har jo konstant murringer i livmor og alt er så.. annerledes..Yikes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lissygloss skrev:

 

Kjenner med så igjen! Ehmm.. så har jeg et annet spørsmål.. hvordan går det med 🍑🍆? Hehe 😅 Jeg har ikke lyst i det hele tatt, har jo konstant murringer i livmor og alt er så.. annerledes..Yikes

Jeg har satt mannen på benken. Jeg vet det ikke skal ha noe å si. Men første gangen jeg mistet begynte jeg å blø etter sex så har blitt helt paranoid etter det. Så her blir det ikke noe på han før jeg er hvertfall 12 uker.. 😂😂 men har alltid blitt mye sex i slutten av svangerskapet så han får se frem til det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...