Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også fått to forskjellige datoer, men velger å bruke den fra en Fertilitetsklinikk, siden vår er fra prøverør😀 

Men pampers sin gav samme resultatet 😀

Endret av mei3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mei3 skrev:

Jeg har også fått to forskjellige datoer, men velger å bruke den fra en Fertilitetsklinikk, siden vår er fra prøverør😀 

Men pampers sin gav samme resultatet 😀

1uke forskjell hos meg, synes det er mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

1uke forskjell hos meg, synes det er mye..

Hos meg var det bare 3 dager😀.

Enig at en uke var mye. Pampers sin funket for meg😀 hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mei3 skrev:

Hos meg var det bare 3 dager😀.

Enig at en uke var mye. Pampers sin funket for meg😀 hvor langt er du på vei?

Ifølge min app er jeg nå 6+0.. ifølge pampers sin er jeg 5+0...

Første dag i siste mens var 8.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gompegodt skrev:

Dette blir min tredje om alt går som det skal 😍 

Hva med deg? 😊

Aller første!! Men har hatt litt mye murringer i magen i helgen, så er litt engstelig! Har bestilt Ul på onsdag, da er jeg 8 uker.

☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i dag 7+3 og har vært på UL og sett et lite frø med hjerteslag. ❤️ Deilig å se at det faktisk er liv der inne. 

Ellers er formen helt grusom om dagen. Kvalmen har meldt sin ankomst og er altoppslukende. 

Sliter også med kraftige ligamentsmerter innimellom. Så kraftige at jeg må puste meg gjennom de som om det var rier. De varer alt fra 30 min til 1,5 time... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nurse-girl skrev:

Er i dag 7+3 og har vært på UL og sett et lite frø med hjerteslag. ❤️ Deilig å se at det faktisk er liv der inne. 

Ellers er formen helt grusom om dagen. Kvalmen har meldt sin ankomst og er altoppslukende. 

Sliter også med kraftige ligamentsmerter innimellom. Så kraftige at jeg må puste meg gjennom de som om det var rier. De varer alt fra 30 min til 1,5 time... 

Så bra at det står bra til der inne <3 Får håpe formen din blir bedre snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nurse-girl skrev:

Er i dag 7+3 og har vært på UL og sett et lite frø med hjerteslag. ❤️ Deilig å se at det faktisk er liv der inne. 

Ellers er formen helt grusom om dagen. Kvalmen har meldt sin ankomst og er altoppslukende. 

Sliter også med kraftige ligamentsmerter innimellom. Så kraftige at jeg må puste meg gjennom de som om det var rier. De varer alt fra 30 min til 1,5 time... 

Her er formen også elendig, så elendig at jeg knapt klarer noen ting. Føler jeg er den eneste gravide som er så dårlig hele tiden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LusiLyn skrev:

Her er formen også elendig, så elendig at jeg knapt klarer noen ting. Føler jeg er den eneste gravide som er så dårlig hele tiden! :P

Du er ikke alene🙈 Jeg er 8+1 idag og sliter skikkelig med formen. Sover omtrent hele ettermiddagen og er kjempekvalm og svimmel. Kan ikke huske jeg var så dårlig sist😳 Vurderer å ta kontakt med legen og be om sykemelding, men synes det er vanskelig i forhold til jobb😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempe dårlig. Er 40% sykemeldt. Men er dager jeg burde vært mer. Er trøtt som fy, sover 14 timer minst i døgnet. Er kjempe kvalm og spyr rett så det er.. og puppene er kjempe vonde hvis jeg er borti noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var deilig å komme på jobb igjen etter en uke med influensa og sykemelding. Trøtt er jeg, men håper jeg slipper mer sykemelding! Skal ihvertfall ta influensavaksine så fort jeg er i andre trimester! 

Jeg er litt kvalm, men ikke veldig plagsomt enn så lenge!

Jeg har hatt ridetime i dag i tillegg til full dag på jobb etter 10 dager med fri, sykdom og avslapping, så i natt satser jeg på at jeg sover godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er dårlige. Når (hvilken uke) startet det? Er livredd for å bli dårlig. Har alt for mye med skole, jobb og kurs i denne tiden framover til Februar, så kan ikke bli dårlig 😩

Har 2 svangerskap før dette og der har jeg klart meg veldig godt, så krysser fingrene for at det skal gå like fint denne gangen. Men hvem vet 😣

Foreløbig er det kun oppblåstheta som plager meg *bankibordet* men så er jeg kun i uke 5 da så mye kan skje.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mandys skrev:

Aller første!! Men har hatt litt mye murringer i magen i helgen, så er litt engstelig! Har bestilt Ul på onsdag, da er jeg 8 uker.

☺️

Gratulere med første! Du har mye godt i vente ☺️😍

Jeg har også og har hatt murringer i mine tidligere svangerskap. Tror det er normalt med litt mer aktivitet der nede så jeg krysser fingrene for at alt står bra til ☺️

Gi oss en oppdatering når du har vært på Onsdag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gompegodt skrev:

Dere som er dårlige. Når (hvilken uke) startet det? Er livredd for å bli dårlig. Har alt for mye med skole, jobb og kurs i denne tiden framover til Februar, så kan ikke bli dårlig 😩

Har 2 svangerskap før dette og der har jeg klart meg veldig godt, så krysser fingrene for at det skal gå like fint denne gangen. Men hvem vet 😣

Foreløbig er det kun oppblåstheta som plager meg *bankibordet* men så er jeg kun i uke 5 da så mye kan skje.. 

Jeg ble kvalm i uke 5.. men er blitt verre og verre fra da.. er i uke 7+1 nå og verre nå enn noen gang før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gompegodt skrev:

Dere som er dårlige. Når (hvilken uke) startet det? Er livredd for å bli dårlig. Har alt for mye med skole, jobb og kurs i denne tiden framover til Februar, så kan ikke bli dårlig 😩

Har 2 svangerskap før dette og der har jeg klart meg veldig godt, så krysser fingrene for at det skal gå like fint denne gangen. Men hvem vet 😣

Foreløbig er det kun oppblåstheta som plager meg *bankibordet* men så er jeg kun i uke 5 da så mye kan skje.. 

Begynte med småkvalme i slutten av uke 4, overgang til uke 5. Så har det bare blitt mer og mer. I dag er jeg 6+4 og har den værste dagen hittil. Får bare se hvordan de neste dagene går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm før jeg tok test jeg, sånn var det forrige gang også. Så når jeg var 2-3 uker på vei. Nå er jeg 7+5, og er i elendig form. Kvalm heeele tiden og orker ingenting. Jobber 3,45 t fra morgen av, kommer hjem og sover noen timer, tvinger meg til å hente 4-åringen i bhg også er det nesten bare mannen min som har han til han legger seg. Jeg legger meg i 21-22 tiden igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg var gravid på mandag. Prøvd lenge så d var lykke. Håper alt går bra. Er no 7+3. Er d lurt med tidlig ul? Eller er d bare å krysse fingrer og bein å håpe det går bra?

Anonymkode: 21499...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Full panikk og ferskt blod 😢😢😔 har ikke noe vondt. flere som har opplevd det? Er 6+2uker på veg

Uffda! Er det mye blod? Har du vondt? Jeg kan liksom ikke noe om sånt.😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Full panikk og ferskt blod 😢😢😔 har ikke noe vondt. flere som har opplevd det? Er 6+2uker på veg

Mye blod? Må ligge helt rolig å håpe det ikke kommer smerter.. har du mistet symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fastlegen nå. Livmormunn er helt lukket, ingen smerter, blødningen har stoppet. Det er for tidlig for UL nå, så skal på sykehuset på UL om en uke.. Håper alt er bra med den lille. Ble sykmelding og beskjed om å ligge mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, minera2011 skrev:

Mye blod? Må ligge helt rolig å håpe det ikke kommer smerter.. har du mistet symptomene?

Har ikke hatt særlig med symptomer, fått mer vondt i brystene idag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har ikke hatt særlig med symptomer, fått mer vondt i brystene idag.. 

 

19 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har ikke hatt særlig med symptomer, fått mer vondt i brystene idag.. 

Er jo et positivt tegn på at livmorsmunnen er lukket, ingen smerter og blødningene har gitt seg så ville tatt det helt med ro og ligge mye.  Dette går nok bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, minera2011 skrev:

 

Er jo et positivt tegn på at livmorsmunnen er lukket, ingen smerter og blødningene har gitt seg så ville tatt det helt med ro og ligge mye.  Dette går nok bra

Er glad den har stoppet, er fremdeles bekymret da :-/ lest for mye inne på forum her tror jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...