Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, oransjelefantina skrev:

Jeg får det nesten på klokkeslettet hver dag. Det kommer mellom klokka 14- 15, og varer somregel til jeg kommer hjem og legger meg på sofaen. Og så kan jeg få perioder når jeg ligger på soffaen også, men så kan det være borte helt til jeg har lagt meg. Klokka 11 omtrent er det tilbake og jeg føler at jeg må skikkelig tømme meg, fordi det er trangt inni meg om det gir noen mening. Jeg håper at det er tegn på at ting skjer i kroppen min, kan godt ta litt smerte om frøet inni der utvikler seg. Blir bare redd når jeg leser om symptomer på spontanabort. Har ikke blødd noe, så det er vel et godt tegn. Ellers har jeg svært lite symptomer. Jeg er veldig trøtt hele tiden da, men det har jeg brukt å vært før også så det endrer ikke stort. Hadde ømme bryster kun èn kveld.

Jeg vet ikke om det jeg kjenner er typiske menssmerter siden jeg ikke har brukt å hatt noe særlig av det. I starten av graviditeten kjente jeg det tydelig under hoftebeina, noe jeg regner med var uro fra eggstokkene. Nå varierer det om det er smerte fra sidene eller midt på nederst ved magen / trusekanten. 

Jeg har bestilt ultralyd i uke 12. Nå lurer jeg på om jeg burde bestille en i nermeste fremtid også, hva tror dere? Det koster 1200 der jeg bor, og jeg er jo ikke akkurat fattig så det skulle gå fint med en ekstra runde. Men jeg er ikke helt komfortabel med tanken på innvendig ultralyd, så jeg kvier meg litt. 

Hvis du kjenner på at uroen bygger seg opp så ville jeg tatt en tur til ul. Men det merker du jo på selv hva psyken orker og ikke.  

Jeg var sånn for 2 år siden at hvis jeg ikke blør så er alt bra. Dessverre for meg så vokste uroen og viste seg at jeg hadde en MA. Og ble gravid rett etterpå å da skjedde det samme igjen bare seinere for så hjertet slå i uke 6 og i uke 8 fikk jeg så dårlig magefølelse så dro på ny ul og enda en MA. Så 2 sa rett etter det så hatt 1 års pause fra prøving for ble for mye. Nå har jeg en god følelse og en mer ro, men klarer ikke roe meg med det. Så her blir det endel ul før ordinær. Hadde første i uke 6 og gråt av glede ved å se hjeete slå så nå håper jeg det ser like bra ut om 2 uker. Kanskje jeg klarer roe ned de negative tankene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, minera2011 skrev:

Hvis du kjenner på at uroen bygger seg opp så ville jeg tatt en tur til ul. Men det merker du jo på selv hva psyken orker og ikke.  

Jeg var sånn for 2 år siden at hvis jeg ikke blør så er alt bra. Dessverre for meg så vokste uroen og viste seg at jeg hadde en MA. Og ble gravid rett etterpå å da skjedde det samme igjen bare seinere for så hjertet slå i uke 6 og i uke 8 fikk jeg så dårlig magefølelse så dro på ny ul og enda en MA. Så 2 sa rett etter det så hatt 1 års pause fra prøving for ble for mye. Nå har jeg en god følelse og en mer ro, men klarer ikke roe meg med det. Så her blir det endel ul før ordinær. Hadde første i uke 6 og gråt av glede ved å se hjeete slå så nå håper jeg det ser like bra ut om 2 uker. Kanskje jeg klarer roe ned de negative tankene da.

Huff så trist! Så bra at det ser fint ut for dere nå da! Krysser fingrene for at det går riktig veien for dere denne gangen <3 Krysser fingrene for oss begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte ultralyd til neste helg. Bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite. Er ikke noe godt å gå å være urolig, så greit å få det overstått så raskt som mulig. Kjenner at jeg ikke klarer helt å glede meg over graviditeten før jeg har hørt noen fagkyndige si at alt er i orden. Nå glegruer jeg meg! Kommer til å bli dritflau og gruer meg til innvendig ultralyd, men følelsen etterpå dersom alt er ok blir nok en lykkerus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, LusiLyn skrev:

Er det lang ventet tid på han? Hvor lang tid før tror du jeg bør bestillle? Er 7+3 nå, og vil ha ul i uke 12 :)

Ringte nettopp å bestilte UL i uke 8. Er 4+1 nå. Fikk time med en gang, men er jo fortsatt en stund til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul idag og sett et lite bankende hjerte💕 Er visst 7+5 så da blir termin 2mai😊 Kjekt å få vite hvor langt jeg er på vei og at alt er fint. Fått ny time i uke 12, så det blir bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, pæreblomst skrev:

Vært på ul idag og sett et lite bankende hjerte💕 Er visst 7+5 så da blir termin 2mai😊 Kjekt å få vite hvor langt jeg er på vei og at alt er fint. Fått ny time i uke 12, så det blir bra😊

Så hærlig 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor føles buksa trang allerede? 🙈 Føler meg litt teit nå, er jo bare 5+4.. Mitt andre svangerslap, men dog.. kan ikke kjøpe nye bukser allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvorfor føles buksa trang allerede? 🙈 Føler meg litt teit nå, er jo bare 5+4.. Mitt andre svangerslap, men dog.. kan ikke kjøpe nye bukser allerede?

Jeg måtte kjøpe meg mammabukser på onsdag. Er i dag 6+5 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, minera2011 skrev:

Jeg måtte kjøpe meg mammabukser på onsdag. Er i dag 6+5 😂😂

Men kan da umulig være babymagen 😂😂 Kan ikke kjøpe mammabukser allerede nå, prøver å holde på hemmeligheten til uke 12 😂😂 en mammabukse kan fort bli synlig på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Men kan da umulig være babymagen 😂😂 Kan ikke kjøpe mammabukser allerede nå, prøver å holde på hemmeligheten til uke 12 😂😂 en mammabukse kan fort bli synlig på jobb

Nei, er nok ikke babymagen. Den kommer nok ikke så fort selvom dette er 3 mann 😂😂 Men er veldig oppblåst og utrolig kvalm så da strammer buksene godt rundt magen noe som er helt sykt ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, minera2011 skrev:

Nei, er nok ikke babymagen. Den kommer nok ikke så fort selvom dette er 3 mann 😂😂 Men er veldig oppblåst og utrolig kvalm så da strammer buksene godt rundt magen noe som er helt sykt ubehagelig. 

Hadde faktisk bilder av magen fra forrige svangerskap ( den gang 20år og tok bilder for å dokumentere uke for uke 🤣) ser da at jeg fikk en liten babymage i uke 13. Og det sies at den kommer raskere neste svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvorfor føles buksa trang allerede? 🙈 Føler meg litt teit nå, er jo bare 5+4.. Mitt andre svangerslap, men dog.. kan ikke kjøpe nye bukser allerede?

Jeg er som en ballong utover dagen. Skikkelig opplåst! Begynte nesten å grine i går kveld da jeg prøvde ut noen antrekk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PinkPeon skrev:

Jeg er som en ballong utover dagen. Skikkelig opplåst! Begynte nesten å grine i går kveld da jeg prøvde ut noen antrekk 😂

Rare greier det der 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver meg på å melder meg inn med dere 😊

Har testet positivt fra 8dpo, og testene har bare økt i styrke. Tok en digital i går som viste gravid 2-3 💃🏻😃 mens dag er egentlig i dag, men har veldig uregelmessig menstruasjon så vet ikke 100%. Men testene lyser 2 streker så får bare håpe ikke noe mensen dukker opp 😄☺️

 

Gratulere til dere alle sammen, gleder meg til denne reisen med dere ❤️

IMG_0154.JPG

IMG_0166.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse gompegodt!! Når er termin? ☺️🎉

Jeg også føler meg veldig oppblåst i magen! Klarer ikke å holde inn den nederste delen liksom! Skjønner at det ikke er baby, kanskje luft. Hehe. Men noe er det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mandys skrev:

Gratulerer så masse gompegodt!! Når er termin? ☺️🎉

Jeg også føler meg veldig oppblåst i magen! Klarer ikke å holde inn den nederste delen liksom! Skjønner at det ikke er baby, kanskje luft. Hehe. Men noe er det ☺️

Tusen takk, og gratulere selv 😃

Termin er foreløbig 29 Mai ☺️ Hva er din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gompegodt skrev:

Tusen takk, og gratulere selv 😃

Termin er foreløbig 29 Mai ☺️ Hva er din? 

Jippi! Er det første? Andre? Tredje? ☺️ Jeg har foreløpig 5.mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mandys skrev:

Jippi! Er det første? Andre? Tredje? ☺️ Jeg har foreløpig 5.mai!

Dette blir min tredje om alt går som det skal 😍 

Hva med deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2017 den 16.50, Mandys skrev:

Gratulerer så masse gompegodt!! Når er termin? ☺️🎉

Jeg også føler meg veldig oppblåst i magen! Klarer ikke å holde inn den nederste delen liksom! Skjønner at det ikke er baby, kanskje luft. Hehe. Men noe er det ☺️

Akkurat det samme her! Jeg ser gravid ut! 🙈 Er livredd noen skal spørre og jeg ikke skal klare å lyve haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2017 den 8.37, Gompegodt skrev:

Jeg prøver meg på å melder meg inn med dere 😊

Har testet positivt fra 8dpo, og testene har bare økt i styrke. Tok en digital i går som viste gravid 2-3 💃🏻😃 mens dag er egentlig i dag, men har veldig uregelmessig menstruasjon så vet ikke 100%. Men testene lyser 2 streker så får bare håpe ikke noe mensen dukker opp 😄☺️

 

Gratulere til dere alle sammen, gleder meg til denne reisen med dere ❤️

IMG_0154.JPG

IMG_0166.JPG

Gratulerer! Superpositive tester det der 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mer behagelige truser og topper i en str større nå. Klarer ikke ha på vanlig BH! Og alle treningstightsene mine er nesten for små! Kjære vene, hvordan skal dette gå? Er så sykt oppblåst :bond::Hehe:

Nå venter vi bare på UL, føler at jeg ikke tør å glede meg før den.. 

Gratulerer Gompegodt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lissygloss skrev:

Har handlet mer behagelige truser og topper i en str større nå. Klarer ikke ha på vanlig BH! Og alle treningstightsene mine er nesten for små! Kjære vene, hvordan skal dette gå? Er så sykt oppblåst :bond::Hehe:

Nå venter vi bare på UL, føler at jeg ikke tør å glede meg før den.. 

Gratulerer Gompegodt! :)

Tusen takk, og gratulere selv 😊 

Lykke til på ul, det går nok helt fint 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...