Gå til innhold

Er dette ok/nok å servere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Familiebursdag for 8-åringen imorgen, med familien. 20 stk kommer, og vi serverer dette:

Brus, farris, kaffe

Kjeks og sjokolade

2 kaker (oreo + gulrotkake)

Jordbær med enten fløte eller vaniljesaus

Kremet pastasalat med skinke og bacon

 

Nok?

Anonymkode: 99fb2...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt i overkant mye i forhold til det vi pleier å servere. Jeg hadde blitt imponert :)

Anonymkode: d8b39...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) bursdagen er tidlig, så folk drar nok hjem til middag, så pastaen blir tilbud som lunsj ☺️

Anonymkode: 99fb2...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 25 stk, har 3 kaker og to salater med brød til :) og noen makroner siden bursdagsbarnet elsker det. Og jeg tror vi har mer enn nok. Tror dere vil klare dere ;-) 

Anonymkode: b0268...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg synest det høytes lite ut.lite å velge i.

 

Til så mange hadde eg bakt 5 kaker😊

 

Dei pleier eg å gjere når me er ca 17 stk.

Det blir kake til overs men liker å ha litt kaker å velge i ☺

Anonymkode: 653af...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var lite ;)

Når vi har bursdag har jeg alltid minst 3 kaker, pluss is, frukt, potetgull osv.

Anonymkode: 9db14...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt! Jeg kommer gjerne😍 Hva folk skal med masse kake fatter jeg ikke. 

Ps: tar gjerne oppskrift på pastasalaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lite kaker. Blir vel kun 1 lite stykke på hver av en av kakene? Ville hatt 2-3 til!

Anonymkode: 88d15...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flere her roper opp om "mere kake!" men man ser vel sine gjester an, tenker jeg.  Vi er som regel 18-20 stk i familiebursdagene her, og da lager jeg èn kake (ja - bare 1), for vi pleier som regel sitte med halve kaka igjen, for min familie er rett og slett ikke kakemomser.

Synes menyen høres helt grei ut jeg.

Endret av StjertIøvetann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig bra ut. Jeg hadde likt litt brød til salaten. Av søtsaker er det nok i massevis med to kaker, kjeks, sjokolade og jordbær med fløte. Ha en fin feiring :)

Anonymkode: 93ce1...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville det blitt for lite kake. Vi var 22 voksne og 8 barn sist helg. Hadde kaffe, saft, farris til drikke og følgende kaker:

Nøttekake med sjokoladekrem (rund)

Oreokake

Eplekake (langpanne)

Pavlova (langpanne)

Banankake (brødform)

Vafler av 3 liter røre

Satt igjen med litt rester, men ikke mye. 

Anonymkode: 9dadb...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, nå ble jeg veldig usikker ass... 

Jeg får lage noen muffins på siden da? Men kan man lage glasur med bremyk? Har melis, kokesjokolade, kakao, mel. 3 egg... 

Anonymkode: 99fb2...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt supert. Jeg hadde sikkert servert noen wienerpølser og lomper/brød også. Vi pleier å ha to kaker - en stor og en liten langpanne med forskjellige kaker, og is til. Så det blir vel omtrent det samme. Nok i massevis, sitter alltid igjen med mye, selv om jeg sender med gjester kake hjem. 

Anonymkode: 488e3...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forskjellig fra familie til familie. Jeg hadde 3 kaker til 30 gjester i barnedåp. Det holdt. Da hadde jeg servert forrett og hovedrett. Kakene var dessert. Ingen i familien spiser egentlig kake eller søtsaker, så det går lite av det.

Anonymkode: 46db7...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt! Vår familie spiser ikke så mye (spiser normalt), så lager to kaker til samme antall gjester som HI, og har frukt, potetgull og godteri i tillegg. Skjønner ikke hvorfor man skal slite seg ut med å bake 7 (!) kaker? Hva slags gjeng er det som kommer inn døra når dere har selskap? 😮

Anonymkode: d8331...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vestlendinger er vant til store kakebord og mye utvalg😅 Helt unødvendig såklart, men er nå bare sånn vi er 😂

Anonymkode: b0268...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg da laget gele 😂 Så får jeg se

om jeg lager noe muffins imorgen da, men må på butikken, men har jo handlet inn idag for over 1000,- og trodde det skulle holde😅 Eller kanskje jeg bare baker noen rundstykker med valmuefrø på, til å ha på siden av salaten?🤔 

 

Hi

Anonymkode: 99fb2...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...