Gå til innhold

Dere som bor litt avsides, hvor lang tid bruker barna til skolen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva føler dere er akseptabel reisetid, for eksempel med skolebuss? Når blir det for langt?

Anonymkode: fec5c...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor nær skole nå, men når jeg var litaså brukte jeg 45 min på barneskolen og en time på ungdomsskolen. Gikk helt gfeit2. Gjorde mye av leksene på busse 

Anonymkode: b266b...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bor nær skole nå, men når jeg var litaså brukte jeg 45 min på barneskolen og en time på ungdomsskolen. Gikk helt gfeit2. Gjorde mye av leksene på busse 

Anonymkode: b266b...61e

Skulle stå greit da....

Anonymkode: b266b...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 25 min buss til barneskolen og 60 min til ungdomsskolen. Synes det er litt langt! 

Anonymkode: ec630...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vi bodde før var det en time med buss for de som bodde lengst fra skolen. Det blir litt i lengste laget. Vi bodde 2 km fra skolen, og barna brukte 15 min på å gå dit og en time hjem. :P

Anonymkode: 1b5b3...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bruker halvtime med buss på morgenen og ca 45 minutter hjem på ettermiddagen (grunnet trafikk). Dette er barneskolen. Ungdomsskolen ligger nærmere så ca 15 minutter begge veier. 

Hun skulle ønske bussen tok lenger tid siden hun møter venner på bussen som hun ikke går i klasse med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen går en time før skolen starter. Han blir hentet etter skolen. 10 min i bil. Han elsker bussturen sammen med de store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor langt unna byen (som heller ikke er verdens navle), men har gangavstand til alt fra barnehage til vgs.

Det gjelder å plassere seg sentralt i periferien :nigo:

Anonymkode: e6253...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...