Gå til innhold

Jeg har fått sex så oppe i halsen at jeg grøsser når noen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

snakker om sex, nærhet, kos, lim, åpenhet, utforske hverandre.

Er så drittlei, og helt død. Jeg prøver å date fortiden, men tror ikke jeg kommer til å greie det, jeg grøsser ved tanken på kroppslukten deres, den nakne kroppen, hår på brystet.

Er ikke gravid, ikke menopause, men over førti. Blir det sånn når man føler seg helt ferdig med å få barn? 

Anonymkode: b0359...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er over 40 og har stor sexlyst.

Kanskje du bør sjekke om hormonene dine er i balanse?

Anonymkode: 2c877...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde startet med å ta prøver hos legen. Så vurdert om du trengte noe behandling.

For jeg er 40, og har utrolig stor sex lyst. Og dater du, så ønsker jo mennene sex etter hvert.

Anonymkode: 8088d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm det må være noe galt. Jeg er 41 og får bare mer og mer sexlyst. Er på mitt kåteste og våteste ever, og får ikke nok. 

Ta en tur til lege og sjekke etter mangler hormonelt? Eller er det psykisk?

Anonymkode: 18172...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikker psykisk. Før var jeg livat og trygg og leken. Til jeg ble i et langt forhold og hadde for mye sex ute å ha lyst. Hadde ikke sex på to år etter bruddet. liten fling nå i vår, men så døde all interesse. 

Ja, og så er jeg nylig diagnostisert bipolar 2. Vet ikke hvor lenge jeg har vært bipolar. Men var det kanskje før jeg ble 25, og pulte mye framtid slutten av 30 årene. Er sjelden våt, aldri kåt omtrent..Hormonene sier alt er ok.

 

hi

Anonymkode: b0359...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sikker psykisk. Før var jeg livat og trygg og leken. Til jeg ble i et langt forhold og hadde for mye sex ute å ha lyst. Hadde ikke sex på to år etter bruddet. liten fling nå i vår, men så døde all interesse. 

Ja, og så er jeg nylig diagnostisert bipolar 2. Vet ikke hvor lenge jeg har vært bipolar. Men var det kanskje før jeg ble 25, og pulte mye framtid slutten av 30 årene. Er sjelden våt, aldri kåt omtrent..Hormonene sier alt er ok.

 

hi

Anonymkode: b0359...036

Går du på noe antidepressiv? 

Jeg fikk noen slike for en stund tilbake for å se om det kunne ta knekken på PMS problemene mine. Dette gjorde de uten tvil. Men, i tillegg fjernet det all lyst, nytelse og evne til orgasme. Selv på egenhånd. Så jeg fant ut at det er bedre å være trollkjerring noen dager i mnd for å kunne nyte sexen til det maximale...😊

Anonymkode: 1530f...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyken spiller mye inn. Du er nok bare drittlei... og har dårlige erfaringer som du sier med sex når du ikke hsdde lyst!! Jeg tror du skal prøve å slappe av og vente på at mr right skal make things right 😉

Anonymkode: 0d7c9...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...