Gå til innhold

Stakkars pilotfrue


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det gikk ikke denne gangen heller :(  synes fryktelig synd i dem nå. Dere som har peiling eller vært gjennom det samme; hvor mange forsøk tar man før man gir opp? Kan man holde på i det uendelige? Det må være en grusom belasting for dem...

Anonymkode: f7c00...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, hvor har hun oppdatert? Såg ingen oppdatering på bloggen... stakkar. Jeg vet godt hva hun står i; vi hadde 4 negative forsøk (to egg inn hver gang), men på 5. forsøk var plutselig eggkvaliteten bedre, de ble dyrket lengre, vi fikk to satt inn og to på frys, og nå er det endelig ett lite knøtt i magen 👍 så det er enda håp for dem! Krysser fingre for at 5. forsøk også blir deres lykketreff!

Anonymkode: a9db5...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Jensen hadde 10 eller 11 forsøk.. Privat kan du prøve så mange ganger du vil. Eller klinikken burde stoppe de etterhvert, men det virker som de er nesten i mål hver gang. Så da er det bare å prøve igjen 💕

Anonymkode: 1944a...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenny Jensen hadde 10 eller 11 forsøk.. Privat kan du prøve så mange ganger du vil. Eller klinikken burde stoppe de etterhvert, men det virker som de er nesten i mål hver gang. Så da er det bare å prøve igjen 💕

Anonymkode: 1944a...77c

Ødelegger du ikke hormonene i kroppen helt, tenker på alle medisinene man må ta for å modne egg osv osv?

Anonymkode: 452b7...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne lyktes på forsøk nummer 19. Ganske utrolig! Jeg hadde nok gitt opp for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har begge oppdatert insta med hvordan ting gikk. Hadde positiv test mandag men begynte blø onsdag tror jeg det sto og hcg var halvert på to dager.

Anonymkode: 39578...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig for de 😔 Jeg har ikke fulgt med på pilotfruen... hvor mange forsøk har de hatt da?

Vi ble gravide (og bar frem) på 6. ivf-forsøk. Da hadde jeg hatt 8 aborter. Jeg hadde holdt ut i det uendelige, for jeg bare VISSTE at det ville gå seg til til slutt. 

Anonymkode: 00208...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjedelig for de 😔 Jeg har ikke fulgt med på pilotfruen... hvor mange forsøk har de hatt da?

Vi ble gravide (og bar frem) på 6. ivf-forsøk. Da hadde jeg hatt 8 aborter. Jeg hadde holdt ut i det uendelige, for jeg bare VISSTE at det ville gå seg til til slutt. 

Anonymkode: 00208...5a6

Dette er fjerde forsøk

Anonymkode: dc186...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars... Er så trist å se når de går galt for par som ønsker seg barn over alt 😔 Og tror ikke det er noen tvil om at de hadde blitt veldig gode foreldre ❤ Får krysse fingrene på neste forsøk 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillaLulu skrev:

Stakkars... Er så trist å se når de går galt for par som ønsker seg barn over alt 😔 Og tror ikke det er noen tvil om at de hadde blitt veldig gode foreldre ❤ Får krysse fingrene på neste forsøk 🤞🏼

Da er det vel bare å håpe at de blir så gode foreldre at de innser at de ikke skal selge ungene sine på nett...

Anonymkode: 32662...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ødelegger du ikke hormonene i kroppen helt, tenker på alle medisinene man må ta for å modne egg osv osv?

Anonymkode: 452b7...41d

"Ødelegge hormonene i kroppen"? Hva mener du egentlig?

Anonymkode: c10c9...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel bare å håpe at de blir så gode foreldre at de innser at de ikke skal selge ungene sine på nett...

Anonymkode: 32662...2e7

Ja, det har du helt rett i.. Velger å tro at de er såpass fornuftig til det motsatte er bevist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillaLulu skrev:

Ja, det har du helt rett i.. Velger å tro at de er såpass fornuftig til det motsatte er bevist 😊

Folk som selger seg selv og sine graviditeter og andre store og små hendelser i livet kommer mest trolig ikke til å skåne barna sine heller - men benytte seg av absolutt all publisitet for å tjene mer penger.

Jeg mener i utgangspunktet også at man skal tro det beste om folk inntil det motsatte ev. er bevist, men slike bloggere har jeg ingen tro på!

Anonymkode: 32662...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere snappen fra Ulrik på Elle festen i går?? Han tar kvelertak på henne på dansegulvet...! Den ligger der ennå! Hun ser veldig ukomfortabel ut... Tror han at han er Christian Grey eller??

Anonymkode: 42954...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dere snappen fra Ulrik på Elle festen i går?? Han tar kvelertak på henne på dansegulvet...! Den ligger der ennå! Hun ser veldig ukomfortabel ut... Tror han at han er Christian Grey eller??

Anonymkode: 42954...15e

Følger han ikke selv men en venninne nevnte det for meg da vi pratet på telefonen. Hun vet jeg synes de to er hakke gale. Hun sa, du hadde eeeeeeelsket snapene hans. 

Det var faktisk slik at hun reagerte også. 

Anonymkode: 2ef54...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappen var virkelig ikke så ille. Og Ulrik er en kjernekar han, så ta det med ro ;-)

Anonymkode: f7c00...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dere snappen fra Ulrik på Elle festen i går?? Han tar kvelertak på henne på dansegulvet...! Den ligger der ennå! Hun ser veldig ukomfortabel ut... Tror han at han er Christian Grey eller??

Anonymkode: 42954...15e

Hva er snappen hans?

Anonymkode: f0dfb...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo gravid nesten hver gang (3 av 4 ganger) men mister tidlig. 

Blir eggkvaliteten dårligere av lave amh verdier som hun har slik at det er vanskelig for en graviditet å vedvare, eller er de bare utrolig uheldige?

Anonymkode: 513da...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe mer synd på henne enn på alle de andre som ikke klarer bli gravide!  Bare fordi hun er en Ø-kjendis.   

Anonymkode: 0513f...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke noe mer synd på henne enn på alle de andre som ikke klarer bli gravide!  Bare fordi hun er en Ø-kjendis.   

Anonymkode: 0513f...c70

Det er jeg enig i - like vondt for alle.

Jeg har selv vært gjennom 4 Ivf-forsøk før vi klarte det.

En heier jo på andre Ivf-søstre - og i og med at pilotfrue gir av seg selv og deler denne humpetitt-veien til forhåpentligvis å få et lite mirakel i armene er det helt naturlig at endel av oss engasjerer oss.

 

Anonymkode: 513da...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...