Gå til innhold

Canada Goose jakkene. Hvordan er de i størrelsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjør alle rundt deg en tjeneste. Sett på deg plakaten (eller jakka om du vil) som beskriver godt hvor dum og uopplyst du er 👍👏

Anonymkode: 8538f...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja ja ja, men nå var det ikke det jeg spurte om :-P

Nyttårsbarn, jeg skjønte tegninga di :-D Åhoi.........

Anonymkode: d0481...299

Du vurderer ikke seriøst å kjøpe jakka hvis du vet?

Er det greit å støtte dyreplageri? I dette tilfellet; tortur

Anonymkode: ed815...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør alle rundt deg en tjeneste. Sett på deg plakaten (eller jakka om du vil) som beskriver godt hvor dum og uopplyst du er 👍👏

Anonymkode: 8538f...25d

Takk for den du😉 For du virker jo kjempesmart.....not🤓

Anonymkode: d0481...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Får droppe seriøse svar herinne og høre andre steder 😂😂😂😂

Anonymkode: d0481...299

Vel. Er du helt sikker på at du bør forvente andre svar enn de du har fått her? Er du egentlig klar over hvor skinn og dun i disse latterlig overprisede jakkene kommer fra? 

Siden du vurderer å kjøpe en Canada Goose-jakke så har du enten for mye penger til å evne å bry deg om noe annet enn å flashe rikdom, eller et ønske om å framstå som om du har mye penger. En tredje mulighet er selvfølgelig at du ikke har evne til å verken forstå eller ta inn over deg hvilke lidelser dyrene går igjennom, og som fjerde, siste og verste mulighet: Du er rammet av en eller annen kombinasjon av skisserte muligheter. 

Anonymkode: 51b25...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for den du😉 For du virker jo kjempesmart.....not🤓

Anonymkode: d0481...299

Sannheten kan være ubehagelig, ser den, men det er vel liten tvil om at mange vil se på deg som både idiot og slem i en slik jakke, jfr svarene du har fått. Dine svar gjør deg barnslig i tillegg 

Anonymkode: 8538f...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere som synes jeg er blåst i huet, barnslig, har for mye penger, og uten evne til å ta innover meg dyrelidelser. Jeg trenger ikke synspunktene deres. Jeg ber bare om tips, og bryr meg faktisk ikke om hva dere måtte mene om meg som menneske. Jeg er hverken rik eller ønsker å framstå slik. Hva jeg betaler for jakka, har dere ingen peiling på. Kanskje den er gratis?

Et lite tips til dere:

 Har man ikke noe pent å si ( eller i denne sammenheng - et svar på mitt spørsmål ) så kan man heller holde kjeft!

HI

Anonymkode: d0481...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sannheten kan være ubehagelig, ser den, men det er vel liten tvil om at mange vil se på deg som både idiot og slem i en slik jakke, jfr svarene du har fått. Dine svar gjør deg barnslig i tillegg

Anonymkode: 8538f...25d

Din sannhet, ikke alle andres ;-) Vær forsiktig med å generalisere.

Anonymkode: d0481...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

😂 lykke til med og få svar her inne 🙄

Anonymkode: c6c86...d27

Jepp, det nytter ikke blant alle hønsene her :-P :-D

Anonymkode: d0481...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel. Er du helt sikker på at du bør forvente andre svar enn de du har fått her? Er du egentlig klar over hvor skinn og dun i disse latterlig overprisede jakkene kommer fra?

Siden du vurderer å kjøpe en Canada Goose-jakke så har du enten for mye penger til å evne å bry deg om noe annet enn å flashe rikdom, eller et ønske om å framstå som om du har mye penger. En tredje mulighet er selvfølgelig at du ikke har evne til å verken forstå eller ta inn over deg hvilke lidelser dyrene går igjennom, og som fjerde, siste og verste mulighet: Du er rammet av en eller annen kombinasjon av skisserte muligheter.

Anonymkode: 51b25...e48

Nå er ikke jeg HI. Men i alle år har mennesker gått i klær som blir framstilt fra dyrehold, men tanke på oppdrett til nettopp dette formålet. Husker selv flere av venninnene til min mor som hadde minkpels o.l. Det var veldig vanlig på 80-tallet.

Man skal dessuten være forsiktig med å dømme andre mennesker på den måten du gjør. Du vet ingenting om hverken HI eller hennes økonomiske tilstand. Kan jo hende hun kjøper jakken godt brukt, for en billig penge?

Jeg er enig i at dyremishandling er en fryktelig ting. Men jeg synes også det er ille med sånne som deg og andre her inne, som klarer å lire av seg så mange slemme ting til et menneske de faktisk ikke vet noenting om. Du virker lite empatisk. Og det er ikke et bra personlighetstrekk synes jeg. Jeg er sikker på at mange av dere går med klær som kommer fra barnearbeid ol. Noe enkelte tar like sterkt avstand fra. De kan til og med framstille DEG som dum og uten evne til å sette deg inn i barnas lidelser. Folk har forskjellige ting de er opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat disse jakkene har jo vært spesielt mye i media pga dyreplageri, så det er ikke rart hun får motbør. 

Hvorfor støtte opp under slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære dere som synes jeg er blåst i huet, barnslig, har for mye penger, og uten evne til å ta innover meg dyrelidelser. Jeg trenger ikke synspunktene deres. Jeg ber bare om tips, og bryr meg faktisk ikke om hva dere måtte mene om meg som menneske. Jeg er hverken rik eller ønsker å framstå slik. Hva jeg betaler for jakka, har dere ingen peiling på. Kanskje den er gratis?

Et lite tips til dere:

 Har man ikke noe pent å si ( eller i denne sammenheng - et svar på mitt spørsmål ) så kan man heller holde kjeft!

HI

Anonymkode: d0481...299

Canada Goose er så befengt med lidelse at de fleste velger å styre unna, selv om de har råd.  Greit at du ikke bryr deg, men du kunne like gjerne hengt et skilt rundt halsen hvor det sto: Jeg driter i dyrs lidelser. Mao signaliserer du et verdisett som mange tar avstand til.

Du må nesten bare regne med mye motbør og kritiske spørsmål.

Anonymkode: 7c1c7...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Akkurat disse jakkene har jo vært spesielt mye i media pga dyreplageri, så det er ikke rart hun får motbør.

Hvorfor støtte opp under slikt?

Poenget mitt er bare at man ikke trenger å kalle folk for ufine ting, selv om man kan være uenig i klesvalget.

Man støtter uansett ikke opp under dyremishandling fordi om man gjør andre oppmerksom på sin egen slemme oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Din sannhet, ikke alle andres ;-) Vær forsiktig med å generalisere.

Anonymkode: d0481...299

Min sannhet 😂😂😂 Du skal være mer enn rimlig avstumpet i utviklingen dersom du ikke forstår at flere enn jeg reagere på dyremishandling! Det finnes partier på stortinget som vil forby pels. At du gjør mange kvalme ved å bruke en slik jakke burde være under en hver tvil! Tørr å se filmen om hvordan jakkene lages kanskje? Å ta det innover seg? Om det er verdt å "pynte" seg i mishandling/blod/gørr. Svært få vil nok klappe når du kommer vraltende i en slik 😘

Anonymkode: 8538f...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sannheten kan være ubehagelig, ser den, men det er vel liten tvil om at mange vil se på deg som både idiot og slem i en slik jakke, jfr svarene du har fått. Dine svar gjør deg barnslig i tillegg 

Anonymkode: 8538f...25d

Ser på henne som slem fordi hun har en slik jakke? Jeg registrerer aldri hvilke jakker folk har på seg...

Anonymkode: 33f1a...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Ann Christin, admin

Da kan du fjerne KariMaris første angrep på meg også, der hun uten å vite noe som helst om meg, kaller meg lite empatisk, ellers blir dette bare barnslig. 

Anonymkode: 51b25...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...