Gå til innhold

Kan barnehagen kreve dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her hadde jeg altså gjort det klinkende klart at jeg ikke dusjer før henting. Hadde heller aldri akseptert at barnet mitt kun skulle hentes ute av meg. Skulle barnet mitt aldri få vise hva han har laget, hva og hvem han leker med etc. Blir ikke det samme å bare få være inne i bhg ved levering. Og hva med foreldrearrangement? 

Nei, her må du kjempe.

Anonymkode: 63304...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal innrømme at jeg håper HI oppdaterer tråden etterhvert! Nysgjerrig på hva som skjer videre :P

Anonymkode: fc609...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal innrømme at jeg håper HI oppdaterer tråden etterhvert! Nysgjerrig på hva som skjer videre :P

Anonymkode: fc609...ac2

Jeg og 😊

Anonymkode: ba5c3...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og 😊

Anonymkode: ba5c3...b3f

Status er at den vil stå i ro til det har vært møte til uken.

Jeg kontaktet selv fagpersoner og spurte om jeg kunne påføre barnet skade ved å ikke vaske håret som hele dagen er beskyttet av lue. Svaret var nei. 

Jeg har valgt å ikke følge oppfordringen om å vaske håret. Jeg er nøye på håndvask og pusser tenner om jeg har spist dette. Selvom det heller ikke var nødvendig. Jeg skal ikke puste på barnet eller kysse på det.

Regner med vi vil få litt mer realistiske oppfordringer etter møtet mellom FAU og kommunen, lege. 

Barnehagen har lagt seg delvis flat og sagt de nok burde konferert med eksperter og ikke bare barnets foreldre. 

Og jeg må si, jeg forstår at foreldrene er redde, jeg forstår bare ikke hvorfor de valgte en så stor barnehage. Vi bor i en storby og det er flere mindre barnehager her, samt spesialbarnehage for barn med særskilte behov. 

HI

Anonymkode: 1f15c...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...