Gå til innhold

Uff, så fikk jeg virkelig sett hvordan sukkerhysteriet har overtatt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

På hvilket grunnlag kan du si at det ikke handler om matglede?

Anonymkode: 941e9...051

Tja. Har vel litt å gjøre med at når det til slutt bare er en liksom-variant av det det er ment å ligne på, så gjør man sitt beste for å opprettholde en illusjon. "Se, unger, vi koser oss med pannekaker" - nei, vi gjør jo ikke det? Vi har dårlig samvittighet over å spise pannekaker, vi unngår gluten, karbo, meieriprodukter og fett og sitter til sist igjen med noe stekt plantekost som vi leker at ligner på noe vi engang husket var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det hørtes kåri ut! Til skolefrokoster hos oss er det mest brød/rundstykker/pålegg, og så en kake eller boller som kommer på bordet litt etterhvert, sånn at alle spiser litt skikkelig mat først. Det er ok tenker jeg. Og hadde jeg kommer med finbakst og satt på bordet med en gang, hadde kanskje noen flyttet den med tanke på at det skulle være dessert. Men å unnlate å servere det - tarvelig, komisk og irriterende. Sånne frokoster er jo laget som en fest, ikke noe som skjer til daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pashla skrev:

Tja. Har vel litt å gjøre med at når det til slutt bare er en liksom-variant av det det er ment å ligne på, så gjør man sitt beste for å opprettholde en illusjon. "Se, unger, vi koser oss med pannekaker" - nei, vi gjør jo ikke det? Vi har dårlig samvittighet over å spise pannekaker, vi unngår gluten, karbo, meieriprodukter og fett og sitter til sist igjen med noe stekt plantekost som vi leker at ligner på noe vi engang husket var godt.

Nope, stekt mat er jo kjempeusunt. KOKT plantekost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått beskjed om å bake bolle, så hadde jeg bakt boller ikke rundstykker.

Ønsker de rundstykker må de spørre om det

Anonymkode: 95542...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig frekt å sette bort bollene som du hadde brukt tiden din på å lage til andre.

Anonymkode: a7cec...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...