Gå til innhold

Normalt at han drar på jobb dagen etter forlovelsen og reiser sammen med kompiser en uke etteepå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi dro på jobb dagen etter forlovelsen og bryllupet siden vi valgte å pusse opp huset isteden for bryllupsreise. 

 

Mannen min hadde heller ikke betalt fri etter fødselen. Fødte på fredag og han dro på jobb på mandag. 

 

Vi har desverre ikke mulighet til å droppe jobb for viktige private hendelser (med mindre dødsfall osv i nær familie da). 

Tror kanskje du bør senke kravene dine; eller finne deg en mann som ikke jobber  🙈

Anonymkode: 26c80...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

vi sluttet i jobbene våre dagen vi ble kjærester. Nå er vi begge ufør og har fire barn sammen😻

Anonymkode: 7a40d...807

Og driver hjemmeskole og fargelegging oppe i en fjelldal 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi dro på jobb dagen etter forlovelsen og bryllupet siden vi valgte å pusse opp huset isteden for bryllupsreise.

Mannen min hadde heller ikke betalt fri etter fødselen. Fødte på fredag og han dro på jobb på mandag.

Vi har desverre ikke mulighet til å droppe jobb for viktige private hendelser (med mindre dødsfall osv i nær familie da). 

Tror kanskje du bør senke kravene dine; eller finne deg en mann som ikke jobber  🙈

Anonymkode: 26c80...75b

Så hensynsfullt av barnet å komme en fredag, da :D

(Vet hvordan det er med selvstendig næringsdrivende, ikke bare å ta fri da.)

 

Anonymkode: d782a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fridde til meg mens jeg var på jobb. På en onsdag. Skulle jeg stengt og gått hjem? :P Han var forøvrig på jobb han også. Vi begge gikk på jobb dagen etter, og jobbet og levde helt normalt i ukene som fulgte. Vi bestilte ringer et par uker etter frieriet :)

Anonymkode: 0a10f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?!

Min bedre halvdel og jeg giftet oss i lunsjpausen hans. Halvannet år senere hentet han meg og vår førstefødte på føden og kjørte oss hjem, nok en gang i lunsjpausen sin.

Vi har forøvrig vært gift i 13 år nå, selv om vi ikke holdt hverandre i hendene og stirret dypt inn i hverandres øyne en hel uke/måned etter forlovelsen.

Anonymkode: d3f04...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri fortsatt sammen med en valp som ikke hadde tatt opp det STØRST tenkelige forbrukslånet han kunne for å kjøpe forlovelsesring med ST💖💖💖R diamant i forkant av en SÅ viktig begivenhet i livet. Attpåtil går han på jobb dagen etter? Og reiser på kompistur? Helt tydelig at han ikke egentlig prioriterer DEG! Her er kun mannens behov i fokus. Han kjører regelrett egotripp. Man går bare ikke inn i noe SÅ STORT uten å vise hele verden at DU er hans ALT, hans ALFA OG OMEGA, hans BEDRE HALVDEL og hans PRINSESSE. Og jeg er enig med deg; det er IKKE normal oppførsel å gå på jobb dagen etter. Han burde tatt deg med ut, overøst deg i gaver. Gjort stas på deg! Har han i det hele tatt hatt guts nok til å spørre din far om hånden i forkant?

Løp, for Guds skyld, løp kvinne! Om du eier noe som helst integritet viser du ham allerede nå at dette ikke er måten å behandle en kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hensynsfullt av barnet å komme en fredag, da :D

(Vet hvordan det er med selvstendig næringsdrivende, ikke bare å ta fri da.)

 

Anonymkode: d782a...a96

Veldig! 🖒 vi ble meget imponerte over at han tok hensyn til mamman sin ang. Dag. Skulle bare ha kommet kl 23 istedenfor kl 11, så hadde vi sluppet fri fra jobb overhode 😂 

Anonymkode: 26c80...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...