Gå til innhold

Gravid igjen etter MA


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg kom intetanende på ultralyd i uke 18 og fikk se babyen min flytende der inne uten noe liv. Han hadde sluttet å vokse mellom uke 13 og 15. Jeg kjenner at dette tærer veldig på nå. Jeg er i uke 8 og er livredd for at det skal skje igjen. Jeg har to friske barn fra før og på obduksjonen fant de knute på navlestrengen. Men ingenting ellers... leste nå at 1% får knute på navlestrengen og døde svært sjelden av det. Kanskje det ikke var grunnen da😢 Uff! Har noen opplevd noe lignende selv og vært i min nåværende situasjon? Beskymret for den 8 ukers gamle babyen som nå angivelig vokser inni der 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 16.8.2017 den 0.21, 1-2-3 <3 skrev:

Jeg kom intetanende på ultralyd i uke 18 og fikk se babyen min flytende der inne uten noe liv. Han hadde sluttet å vokse mellom uke 13 og 15. Jeg kjenner at dette tærer veldig på nå. Jeg er i uke 8 og er livredd for at det skal skje igjen. Jeg har to friske barn fra før og på obduksjonen fant de knute på navlestrengen. Men ingenting ellers... leste nå at 1% får knute på navlestrengen og døde svært sjelden av det. Kanskje det ikke var grunnen da😢 Uff! Har noen opplevd noe lignende selv og vært i min nåværende situasjon? Beskymret for den 8 ukers gamle babyen som nå angivelig vokser inni der 😞

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.10.2017 den 18.03, Snart_mammatil2 skrev:

Hvordan går det med deg? 

Hei :) Det gikk dessverre som fryktet :( Uke tolv fikk jeg bekreftet enda en missed abortion. men det var bare snakk om 2-3 dager siden det døde. Har ikke fått meg til å gå inn og få resulteter fra obduksjonen enda, dette skjedde i midten av september. Den ultralyden der var en "ut av deg selv" opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hei :) Det gikk dessverre som fryktet :( Uke tolv fikk jeg bekreftet enda en missed abortion. men det var bare snakk om 2-3 dager siden det døde. Har ikke fått meg til å gå inn og få resulteter fra obduksjonen enda, dette skjedde i midten av september. Den ultralyden der var en "ut av deg selv" opplevelse. 

Uff å uff :-( det må være helt forferdelig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 17.6.2018 den 18.32, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med deg nå?

Anonymkode: fb452...08d

Da var jeg her igjen. Positiv test i dag 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratuerer!!! Vi krysser fingrene!!! 

Jeg fikk et friskt barn etter to MA, det skal du også! Masse lykke til!! 

Har du bedt om tidlig UL? 😊

Anonymkode: fb452...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2018 den 5.27, Anonym bruker skrev:

Gratuerer!!! Vi krysser fingrene!!! 

Jeg fikk et friskt barn etter to MA, det skal du også! Masse lykke til!! 

Har du bedt om tidlig UL? 😊

Anonymkode: fb452...08d

Tuuusen takk ❤️ Har ikke kommet så langt enda. Skal be om henvisning til spesialist når jeg skal til legen 5.juli. Brukte du noe medisin eller liknende i det vellykkede svangerskapet?  ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Tuuusen takk ❤️ Har ikke kommet så langt enda. Skal be om henvisning til spesialist når jeg skal til legen 5.juli. Brukte du noe medisin eller liknende i det vellykkede svangerskapet?  ❤️ 

Nei, ingenting 😊

Anonymkode: fb452...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ingenting 😊

Anonymkode: fb452...08d

Åå❤️ Så bra da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...