Gå til innhold

Er det dumt å selge lekegrinden når barnet er snart 1 år og pluss 2,5 åring i hus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bruker den nesten aldri. 😏 Vi bruker den til å ha leker oppi, vippestol ++ !! minste er snart 1 år men krabber ikke enda.. er det dumt å selge den nå? Vil jeg kanskje trenge den når minste begynner å krabbe? 2,5 åringen putter jeg jo ikke i der lenger uansett hva. Klatrer ut igjen! 😂

Anonymkode: 927c9...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en på 5 mnd, og en på akkurat 2 år. Har aldri brukt lekegrind. Jeg har vippestol til minste om jeg må på do el.l. Eldste går da på selvstyr (har selvsagt døren åpen). 

Så mitt svar blir nei. Ikke dumt i det hele tatt 😉

Anonymkode: ba153...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn, og har aldri brukt lekegrind. En 1-åring klatrer vel bare ut?  Mine har gjort det fra sprinkelseng i den alderen, så da er jo poenget med lekegrind borte.

Anonymkode: 4e6f1...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvittet oss endelig akkurat med lekegrinden vår. Har en som akkurat fylte ett og en treåring. Vi har ingen behov for lekegrind mer, har egentlig vært lite i bruk etter minste ikke var helt baby.  Har grind i trappene, barnesikring i stikkontakter osv. For en kjapp tur på do blir det med døra oppe eller at hun er med inn. Evt sitter i tripp trapp stol med et puslespill eller noe (ser stolen fra doen hvis døren er åpen). 

Anonymkode: a542e...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke lekegrind til første barnet, men til nr 2 kjøpte jeg det inn. Er utrolig praktisk å bruke når babyen skal krabbe rundt og pille på alt. Jeg plasserer min på 11 mnd oppi den når jeg skal hente posten, lage varm mat som kan sprute ned mot gulvet og når jeg må på do. Har selvsagt både grind og annet, men fortsatt mye rart en baby kan finne på. Ville beholdt grinda frem til babyen prøvde å klatre ut hvis jeg var deg.

Anonymkode: b9aaa...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første tiden ble grinda brukt til å oppbevare leker, resten av tiden ble den brukt for å holde ungene unna vedovnen. 21 måneder mellom de to vi hadde "lekegrind" til. Den ble solgt og når nr 3 kom ble det ikke kjøpt ny. Eneste den var kjekk til var jo å ha rundt vedovnen. Nå har vi varmepumpe og de få gangene vi må fyre passer vi heller ekstra på å holde mini unna ovnen. 

Jeg hadde solgt den.

Anonymkode: d3845...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...