Gå til innhold

teste på kvelden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er to dager over IKM og har en digital liggende som jeg tenker å ta. Tror dere jeg kan ta den i kveld og at den vil vise riktig resultat? Eller er det best å vente til i morgen tidlig?
Har egentlig ikke så mye symptomer, bare litt murringer som har vart i en ukes tid, men er altså på syklusdag 33 i dag, og de varer vanligvis max 31..

Anonymkode: 2e16c...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du minst har gått 9 dager etter el, så er du sikra et fint rett svar på kveldstid ja :) digitalene er veldig nøyaktige til og med fra 9dpo :)

Masse lykke til og skriv gjerne inn resultatet :) krysser fingrene for at du får det vsaret du ønsker deg :)

Anonymkode: e3279...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, da tester jeg i kveld. Vil jo helst gjøre det mens mannen er hjemme :) Bør jeg "spare" meg i noen timer før jeg tar den eller spiller det ikke noen rolle når jeg var på do sist?

Anonymkode: 2e16c...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om en vanlig test ville blitt positiv innen 5 min vil også digitalen slå ut, til og med om streken ville vært svak.

Er du mer enn 10 dpo ville jeg tenkt at det er det samme når du tester og oghvordan urinen ser ut og hvor konsentrert den er. Du trenger ikke holde deg, men ikke bøtte nedpå heller :) du trenger bare noen dråper vet du :)

Spent på dine vegne :D

Anonymkode: e3279...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sies det vel at den digitale skal tas på morgenurin hvis den skal tas før IKM. Det var anbefalingen på apoteket også.

Når det er sagt, så testet jeg positivt på digital 12 dpo, på kvelden. Hadde da unngått toalettbesøk på 4 timer. Urinen skal være ganske konsentrert for å tas før IKM. Du trenger litt mer enn "noen dråper", men det er hvor mye hcg urinen inneholder som er avgjørende.

 

Masse lykke til, og oppdater når du vet svaret🌹

Anonymkode: e3fdb...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå sies det vel at den digitale skal tas på morgenurin hvis den skal tas før IKM. Det var anbefalingen på apoteket også.

Når det er sagt, så testet jeg positivt på digital 12 dpo, på kvelden. Hadde da unngått toalettbesøk på 4 timer. Urinen skal være ganske konsentrert for å tas før IKM. Du trenger litt mer enn "noen dråper", men det er hvor mye hcg urinen inneholder som er avgjørende.

 

Masse lykke til, og oppdater når du vet svaret🌹

Anonymkode: e3fdb...4f4

Leste nøyere, og du er allerede etter IKM😁 Spiller ingen rolle når på dagen du tar testen, men vent minst 2-3 timer før neste toalettbesøk, og unngå mye drikke👍🤞🤞🤞

Anonymkode: e3fdb...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke gravid

Anonymkode: 2e16c...e94

Det var trist😢 Lykke til neste mnd.

Anonymkode: e3279...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...