Gå til innhold

Herregud.. er det strek her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tydeligvis nytter det ikke å hoppe av i svingen!

Disse testene fra BT har jeg erfaring med, og kun fått skygger når det har vært baby på vei. Jeg tok en i går da jeg mistenkte at jeg var 7 dpo (tempen har vært utolkebar denne syklusen) og fikk en innbilt skygge. 

Kunne ikke helt legge det fra meg da, så måtte teste igjen i dag. På morgen urin tok det vel 30 min før jeg ante noe, men var ikke realistisk til resultatet. Tok en til (venstre) og den ble sterkere. 

Kan dere se dem? Jeg har en eldre telefon så ikke så lett, men de er der og jeg trenger ikke vende og vri på dem heller får å se.

må jo være noe der da?

IMG_3728.JPG

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ingenting

Anonymkode: b1666...c5d

De er der, skal oppdatere i morgen ;)

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De er der, skal oppdatere i morgen ;)

Anonymkode: c6651...c1f

Venter i spenning 🤞

Anonymkode: b1666...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering 9 dpo..

Den til høyre er på morgenurin, mens den til venstre er tatt nå kl 13.00

IMG_3744.JPG

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, digitalen slo ikke ut.. synes det var rart får har fått utslag med den 9 dpo før.. mulig bare tulle streker.. men det var strek på 3 stk BT tester i går og jeg kjørte mannetesten også- altså for å høre om han så strekene😜 Det gjorde han.. merkelige greier egentlig..

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så de ut til kvelden.

heldigvis er det ikke strek på a1 testen, så da har både BT og CB lurt meg trill rundt😜Og takk for det, permisjonen min er ferdig på tirsdag og jeg ska tilbake på jobb👍😀 men denne skrekken satt langt inne, så hopper ikke av i svingen heretter😀

IMG_3756.JPG

IMG_3758.JPG

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver bare dette itilfelle noen skulle komme over tråden å lure!

BT og CB tester kan faktisk få svake streker under eggløsning. Det hadde jeg aldri selv trodd i hele min testekarriere, og jeg har testet mye. Har 4 barn og totalt testet positivt 8 ganger, men aldri har jeg opplevd å få så klare streker under el på grav tester, (ikke at jeg har brukt grav tester når jeg venter el tidligere heller, men lh tester så vet ikke om det er vanlig)

Jeg temper som skrevet innledningsvis og skurret jo på at tempen kunne holde seg så lav om jeg skulle ha vært gravid. Dette stemte selvfølgelig, noe bakhodet prøvde å fortelle meg underveis. På dag 28 i syklusen kom el og jeg er i dag på dag 30 med høye tempraturer langt over det som har vært tidligere. Så mens smertene jeg klaget over sammen med de svake strekene både på dag 26 og 27, var faktisk el..

Nå skal jeg innrømme at vi lot være å hoppe av i svingen natt til onsdag, altså da 1 1/2 døgn før el.. en baby er ikke kreise, men denne uka har virkelig kroppen lurt meg. Ikke har jeg opplevd noe sexlyst ei heller har jeg merket noe på sekret at el var i anmarsj. Men ingen mens smerter fra dag 28, så da sier det seg selv.. da står jeg muligens med to streker neste helg da :P

Jeg vet dere ikke klarer å se strekene på bildene, men de er der, jeg lover!

 

HI

Anonymkode: c6651...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 19.8.2017 den 13.32, Anonym bruker skrev:

Jeg skriver bare dette itilfelle noen skulle komme over tråden å lure!

BT og CB tester kan faktisk få svake streker under eggløsning. Det hadde jeg aldri selv trodd i hele min testekarriere, og jeg har testet mye. Har 4 barn og totalt testet positivt 8 ganger, men aldri har jeg opplevd å få så klare streker under el på grav tester, (ikke at jeg har brukt grav tester når jeg venter el tidligere heller, men lh tester så vet ikke om det er vanlig)

Jeg temper som skrevet innledningsvis og skurret jo på at tempen kunne holde seg så lav om jeg skulle ha vært gravid. Dette stemte selvfølgelig, noe bakhodet prøvde å fortelle meg underveis. På dag 28 i syklusen kom el og jeg er i dag på dag 30 med høye tempraturer langt over det som har vært tidligere. Så mens smertene jeg klaget over sammen med de svake strekene både på dag 26 og 27, var faktisk el..

Nå skal jeg innrømme at vi lot være å hoppe av i svingen natt til onsdag, altså da 1 1/2 døgn før el.. en baby er ikke kreise, men denne uka har virkelig kroppen lurt meg. Ikke har jeg opplevd noe sexlyst ei heller har jeg merket noe på sekret at el var i anmarsj. Men ingen mens smerter fra dag 28, så da sier det seg selv.. da står jeg muligens med to streker neste helg da :P

Jeg vet dere ikke klarer å se strekene på bildene, men de er der, jeg lover!

 

HI

Anonymkode: c6651...c1f

Hvordan har det gått? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...