Gå til innhold

Ekkel Gaute Grøtta Grav og ny kjæresten etter mitt syn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han har jo ikke introdusert ny partner - hans partner har delt et bilde på Instagram. Gaute har da ingen vetorett overfor hans nye partner som gir ham myndighet til å forby henne å legge ut bilder. Hvor står det at barna har hilst på den nye partneren? Jeg har forresten selv være sammen med en slik - vi skulle aldri ses offentlig, vi skulle gjemme oss og jeg kunne ikke komme på besøk til bygda hans fordi noen kunne sladre om det til hans barn. Da var han skilt på 8. året. Denne dealen funket ikke for meg altså. Ja, man skal ta hensyn, men det er umulig å aldri bli sett av andre mennesker når man dater.

Anonymkode: f02b6...7e6

Men det er jo litt forskjell på å være skilt på 8 året, og brudd i sommer. Det finnes jo ikke sammenlignbart

Anonymkode: 5786f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo den nye kjæresten som har delt bildet, ikke Gaute. Ikke sikkert at han visste det engang

Anonymkode: 5786f...498

Men det er et tema man bør snakke om. Når by person dukker opp i livet hvor det alt er barn, må man ha kjøreregler. 

Anonymkode: 5fe94...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du ? Er du den sjalue exdama? 

Sikkert koselig for ungene at pappa har det bra 😊

Anonymkode: 5a89b...850

Ja, det er klart. Drit i om ungene har det bra, så lenge pappa har det bra :klaske:

Anonymkode: 5786f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han har jo ikke introdusert ny partner - hans partner har delt et bilde på Instagram. Gaute har da ingen vetorett overfor hans nye partner som gir ham myndighet til å forby henne å legge ut bilder. Hvor står det at barna har hilst på den nye partneren? Jeg har forresten selv være sammen med en slik - vi skulle aldri ses offentlig, vi skulle gjemme oss og jeg kunne ikke komme på besøk til bygda hans fordi noen kunne sladre om det til hans barn. Da var han skilt på 8. året. Denne dealen funket ikke for meg altså. Ja, man skal ta hensyn, men det er umulig å aldri bli sett av andre mennesker når man dater.

Anonymkode: f02b6...7e6

Jo det har han.

Det er ikke lov til å legge ut bilder av andre mennesker uten tilatelse.

Anonymkode: 45051...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser jo for all verden hvilket råttent egg den nye dama er. Får håpe han hopper videre til neste blomst ganske snart. 

Anonymkode: 11262...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enkelte mennesker er mer opptatt av egen lykke, enn hensyn til egne barn.

Men allerede etter så kort tid? Tipper hun var i bildet før de gikk fra hverandre.

Anonymkode: bca8a...62b

Er vel en måned siden kona flytta ut, og nykjæresten som han har jobbet sammen med lenge, legger ut slike bilder allerede. Da tenker verden sitt ja... Hun setter ikke seg selv i noe godt lys akkurat.

Anonymkode: 41048...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig det har vært en litt lenger prosess, at det ikke ble slutt for en mnd siden.. 

Anonymkode: 0a23e...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Tviler på at barna på 7 og 5 er inne på insta, VG og Se og hør..

Hvis faren til kompisen til min syvåring hadde vært all over i Dagbladet skal jeg love deg vennegjengen hadde visst om det. Ikke vær så naiv...

Anonymkode: a3a67...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare ren skikk og bruk at man går litt stille i dørene den første tiden etter et brudd? Kona flyttet ut i juli, da er det særs smakløst av elskerinna å legge ut klinebilde i august. Også om det ikke hadde vært barn inni bildet. Den tankegangen om at man alltid skal gjøre slik det passer en selv best uavhengig av hva andre måtte føle er jeg ikke med på. 

Anonymkode: fff6a...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke bare ren skikk og bruk at man går litt stille i dørene den første tiden etter et brudd? Kona flyttet ut i juli, da er det særs smakløst av elskerinna å legge ut klinebilde i august. Også om det ikke hadde vært barn inni bildet. Den tankegangen om at man alltid skal gjøre slik det passer en selv best uavhengig av hva andre måtte føle er jeg ikke med på. 

Anonymkode: fff6a...7f3

Så rart når mange her skriver at man bare kan ha en elsker/elskerinne når man er i et forhold, flytte fra partner fordi han er dårlig i senga, ikke gjør nok husarbeid eller de bare har "vokst fra hverandre", satse på ny mann fordi man er forelsket, med barn i bildet, og tenke på egen lykke fremfor alt hele tiden. Flere av de samme er skikkelig kritiske til Gautes dame i denne tråd. Hyklere hele gjengen :D

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig har det vært over med paret lenge, selv om eksen flyttet ut i juli.

Uansett, enig i at nydama kunne ventet med å poste kyssebilde så kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så rart når mange her skriver at man bare kan ha en elsker/elskerinne når man er i et forhold, flytte fra partner fordi han er dårlig i senga, ikke gjør nok husarbeid eller de bare har "vokst fra hverandre", satse på ny mann fordi man er forelsket, med barn i bildet, og tenke på egen lykke fremfor alt hele tiden. Flere av de samme er skikkelig kritiske til Gautes dame i denne tråd. Hyklere hele gjengen :D

Anonymkode: f02b6...7e6

Hvem i all verden sier det som du påstår her? Og med flesteparten anonyme her er det litt rart at du vet at det er de samme som svarer i alle trådene. 

Har du spesielle evner?

Anonymkode: 3ded1...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem i all verden sier det som du påstår her? Og med flesteparten anonyme her er det litt rart at du vet at det er de samme som svarer i alle trådene. 

Har du spesielle evner?

Anonymkode: 3ded1...a5d

Mange er lett gjenkjennelige her inne ut fra språkbruk, skrivemåte og meninger. Ingen spesielle evner :)

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange er lett gjenkjennelige her inne ut fra språkbruk, skrivemåte og meninger. Ingen spesielle evner :)

Anonymkode: f02b6...7e6

Du høres litt stalkeraktig ut

Anonymkode: 5786f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de har vært sammen lengre enn en mnd. De har nok vært sammen en stund før kona til Gaute flyttet ut, men de kunne jo ha ventet en stund før de offentliggjorde det.... Virker ikke helt bra for alle oss som får med oss dette. 

Jeg har vært sammen med kjæresten min siden mai/juni, og vi har ikke lagt ut ett eneste bilde eller offentliggjort forholdet på some enda. Nå er ingen av oss SÅ nyskilte som GGG da. Men det går an å ta det litt rolig før man involverer hele verden. 

Anonymkode: 05d96...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. august 2017 den 11.54, Anonym bruker skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/cathrine-montero-moen-postet-kyssebilde-med-gaute-groetta-grav/a/24118087/

 

Kunne nå spart seg for å legge ut slike bilder når Gaute tross alt har barn med en annen. Sikkert sårt for ungene der pappa har kastet seg over en ny flamme. Moren har nå ikke drevet å utlevert seg i media etter bruddet.

Anonymkode: e926b...08c

Unnskyld meg, ingenting ekkelt med han, og han må få lov til og gå videre, dessuten var det kjæresten hans som la det ut

Anonymkode: d1dc0...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Stusset litt i går da jeg så på Farmen. Gaute har på seg gifteringen og dette er i juni. Så ting har nok skjedd fort i svingene der.

Anonymkode: 28450...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...