Gå til innhold

Ekkel Gaute Grøtta Grav og ny kjæresten etter mitt syn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/cathrine-montero-moen-postet-kyssebilde-med-gaute-groetta-grav/a/24118087/

 

Kunne nå spart seg for å legge ut slike bilder når Gaute tross alt har barn med en annen. Sikkert sårt for ungene der pappa har kastet seg over en ny flamme. Moren har nå ikke drevet å utlevert seg i media etter bruddet.

Anonymkode: e926b...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/cathrine-montero-moen-postet-kyssebilde-med-gaute-groetta-grav/a/24118087/

 

Kunne nå spart seg for å legge ut slike bilder når Gaute tross alt har barn med en annen. Sikkert sårt for ungene der pappa har kastet seg over en ny flamme. Moren har nå ikke drevet å utlevert seg i media etter bruddet.

Anonymkode: e926b...08c

Hvorfor det? Er du en sånn bitter eksdame? Ja, han har barn med en annen - de er fortid. Kjæresten til Gaute postet et bilde på sin private Instagram. Jeg har også kyssebilder med mannen på min Facebook, blant annet fra bryllupet vårt. Flere av våre venner og bekjente har tatt bilder i bryllupet og lagt dem ut på Facebook. Skulle jeg ha latt være da, og nektet andre å fotografere oss? Det er heller ikke normalt å ikke ha noen "lykkelige" bilder av par der de har barn fra før. Hvorfor skal det nye forholdet gjemmes bort?

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Er du en sånn bitter eksdame? Ja, han har barn med en annen - de er fortid. Kjæresten til Gaute postet et bilde på sin private Instagram. Jeg har også kyssebilder med mannen på min Facebook, blant annet fra bryllupet vårt. Flere av våre venner og bekjente har tatt bilder i bryllupet og lagt dem ut på Facebook. Skulle jeg ha latt være da, og nektet andre å fotografere oss? Det er heller ikke normalt å ikke ha noen "lykkelige" bilder av par der de har barn fra før. Hvorfor skal det nye forholdet gjemmes bort?

Anonymkode: f02b6...7e6

Unnskyld meg, ikke at jeg bryr meg om dette kysset, men at du legger ut bryllupsbilder hvor du kysser mannen din (!!)  Kan virkelig ikke sammenlignes med at nye dama til far kliner med noen på insta 😂

Anonymkode: 8d739...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Hvorfor skal det nye forholdet gjemmes bort?

Anonymkode: f02b6...7e6

Fordi det er én måned siden bruddet? Fordi det kanskje ikke er så artig for barna å se klinebilder av pappa og den nye kjæresten før de har kommet over sjokket engang? 

For all del, livet går videre. Men det ER faktisk lov å ta bittelitt hensyn til barna når man skilles.

Endret av Darwinia:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Fordi det er én måned siden bruddet? Fordi det kanskje ikke er så artig for barna å se klinebilder av pappa og den nye kjæresten før de har kommet over sjokket engang? 

For all del, livet går videre. Men det ER faktisk lov å ta bittelitt hensyn til barna når man skilles.

Var nå det jeg tenkte på men herregud for all del Gaute må vel bare ture frem på alskens medier så ungene kan se hvilken pappa de virkelig har.  Har da ikke noe imot at han har fått seg ny kjæreste, men går jo ant å gå litt varsomt frem når det er barn i bildet.

Og foreldrene er vel separert så de er jo oppi den prosessen vil jeg tro.

Anonymkode: e926b...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Er du en sånn bitter eksdame? Ja, han har barn med en annen - de er fortid. Kjæresten til Gaute postet et bilde på sin private Instagram. Jeg har også kyssebilder med mannen på min Facebook, blant annet fra bryllupet vårt. Flere av våre venner og bekjente har tatt bilder i bryllupet og lagt dem ut på Facebook. Skulle jeg ha latt være da, og nektet andre å fotografere oss? Det er heller ikke normalt å ikke ha noen "lykkelige" bilder av par der de har barn fra før. Hvorfor skal det nye forholdet gjemmes bort?

Anonymkode: f02b6...7e6

Nettet er aldri helt privat. Selvsagt går livet videre, men det har noe med å være sensitiv for de andre involverte. Mye tyder på at dette forholdet er årsaken til bruddet, og da kan man vise litt respekt for barna og eks. La liket bli kaldt før man åpent går videre (ja, det er åpent så lenge andre lett kan dele).

Anonymkode: 5fe94...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld meg, ikke at jeg bryr meg om dette kysset, men at du legger ut bryllupsbilder hvor du kysser mannen din (!!)  Kan virkelig ikke sammenlignes med at nye dama til far kliner med noen på insta 😂

Anonymkode: 8d739...ec8

Spiller det noe rolle for barna at far er gift eller samboer med den nye dama si? Tror ikke det.

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nettet er aldri helt privat. Selvsagt går livet videre, men det har noe med å være sensitiv for de andre involverte. Mye tyder på at dette forholdet er årsaken til bruddet, og da kan man vise litt respekt for barna og eks. La liket bli kaldt før man åpent går videre (ja, det er åpent så lenge andre lett kan dele).

Anonymkode: 5fe94...43c

Så de skal gjemme seg og aldri gå sammen, i tilfelle de blir tatt bilder av, også? Han er kjendis, og man må regne med at han blir tatt bilder av. Bekjente tar bilder av folk i selskap, på turer og så videre. Det går ikke an å gjemme seg for hele verden.

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så de skal gjemme seg og aldri gå sammen, i tilfelle de blir tatt bilder av, også? Han er kjendis, og man må regne med at han blir tatt bilder av. Bekjente tar bilder av folk i selskap, på turer og så videre. Det går ikke an å gjemme seg for hele verden.

Anonymkode: f02b6...7e6

De kan glatt velge å gå litt mer varsomt fram. Det handler om respekt. Han er ikke mer kjendis enn at han klarer å unngå det meste av publisitet. 

Anonymkode: 5fe94...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller det noe rolle for barna at far er gift eller samboer med den nye dama si? Tror ikke det.

Anonymkode: f02b6...7e6

De fleste som deler brudebilder har vært samnen en stund og latt barna bli godt kjent med ny partner om de ikke har felles barn. Det er hensynet til barna som teller, ikke de voksnes behov for å dele sin lykke. 

Anonymkode: 5fe94...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker er mer opptatt av egen lykke, enn hensyn til egne barn.

Men allerede etter så kort tid? Tipper hun var i bildet før de gikk fra hverandre.

Anonymkode: bca8a...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller det noe rolle for barna at far er gift eller samboer med den nye dama si? Tror ikke det.

Anonymkode: f02b6...7e6

Er du virkelig så kort som du fremstår I denne tråden? Hans kone flyttet ut av felles bolig I sommer, og da er det faktisk lov og ikke minst anbefalt å vise hensyn til barna og ikke introdusere nye partnere rett etter at bruddet mellom foreldrene har skjedd. Den adferden Gaute Grøtta Grav nå viser setter barna hans I en meget utfordrende situasjon, og hans valg ved å være åpen med den nye kjæresten vil bare påføre barna ende mer sorg og sinne. Hans kone og mor til barna har gjort et meget klokt valg I forhold til å ikke kommentere bruddet offentlig, og ikke minst ikke være åpen om en eventuell ny kjæreste. Barna er veldig heldige som har henne til mor når Gaute setter sine egne behov foran alle andres.

Anonymkode: fcfaf...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du virkelig så kort som du fremstår I denne tråden? Hans kone flyttet ut av felles bolig I sommer, og da er det faktisk lov og ikke minst anbefalt å vise hensyn til barna og ikke introdusere nye partnere rett etter at bruddet mellom foreldrene har skjedd. Den adferden Gaute Grøtta Grav nå viser setter barna hans I en meget utfordrende situasjon, og hans valg ved å være åpen med den nye kjæresten vil bare påføre barna ende mer sorg og sinne. Hans kone og mor til barna har gjort et meget klokt valg I forhold til å ikke kommentere bruddet offentlig, og ikke minst ikke være åpen om en eventuell ny kjæreste. Barna er veldig heldige som har henne til mor når Gaute setter sine egne behov foran alle andres.

Anonymkode: fcfaf...324

Han har jo ikke introdusert ny partner - hans partner har delt et bilde på Instagram. Gaute har da ingen vetorett overfor hans nye partner som gir ham myndighet til å forby henne å legge ut bilder. Hvor står det at barna har hilst på den nye partneren? Jeg har forresten selv være sammen med en slik - vi skulle aldri ses offentlig, vi skulle gjemme oss og jeg kunne ikke komme på besøk til bygda hans fordi noen kunne sladre om det til hans barn. Da var han skilt på 8. året. Denne dealen funket ikke for meg altså. Ja, man skal ta hensyn, men det er umulig å aldri bli sett av andre mennesker når man dater.

Anonymkode: f02b6...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De kan glatt velge å gå litt mer varsomt fram. Det handler om respekt. Han er ikke mer kjendis enn at han klarer å unngå det meste av publisitet. 

Anonymkode: 5fe94...43c

Når Angelina Jolie klarer å ligge så langt under radaren når hun ønsker, burde det ikke akkurat være så vanskelig for en norsk c-kjendis. 

Er det virkelig bare en måned siden de ble separert? Foreldrene mine skiltes da jeg var 20, og jeg nekta å møte deres nye kjærester før de hadde gått 3-4 måneder (ca 8 mnd etter bruddet). Dette var før sosiale mediers gullalder, så slapp å få masse bilder gnidd opp i trynet. Ante ikke hvordan de nye så ut før jeg møtte dem første gang. 

Synes igrunnen det er litt respektløst av hans nye flamme. Drt er kanskje ikle "galt", men hva med å ta litt hensyn? Uansett hvor nyforelska de er, får jeg følelsen av at hun driver å markerer revir på en relativt umoden måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har jo ikke introdusert ny partner - hans partner har delt et bilde på Instagram. Gaute har da ingen vetorett overfor hans nye partner som gir ham myndighet til å forby henne å legge ut bilder. Hvor står det at barna har hilst på den nye partneren? Jeg har forresten selv være sammen med en slik - vi skulle aldri ses offentlig, vi skulle gjemme oss og jeg kunne ikke komme på besøk til bygda hans fordi noen kunne sladre om det til hans barn. Da var han skilt på 8. året. Denne dealen funket ikke for meg altså. Ja, man skal ta hensyn, men det er umulig å aldri bli sett av andre mennesker når man dater.

Anonymkode: f02b6...7e6

Litt forskjell på 1 mnd og 7-8 år eller? 

Anonymkode: 12b26...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/cathrine-montero-moen-postet-kyssebilde-med-gaute-groetta-grav/a/24118087/

 

Kunne nå spart seg for å legge ut slike bilder når Gaute tross alt har barn med en annen. Sikkert sårt for ungene der pappa har kastet seg over en ny flamme. Moren har nå ikke drevet å utlevert seg i media etter bruddet.

Anonymkode: e926b...08c

Tuller du ? Er du den sjalue exdama? 

Sikkert koselig for ungene at pappa har det bra 😊

Anonymkode: 5a89b...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du ? Er du den sjalue exdama? 

Sikkert koselig for ungene at pappa har det bra 😊

Anonymkode: 5a89b...850

Hvor gamle er barna? 25år? 

Tror de er så små at de skal slippe å måtte ha noen særlig moden reaksjon på dette. Deres tryghe lille verden med mamma og pappa sammen er opphørt, og før noen får sukket for seg så driver den nye å legher ut kyssebilder.

Tror ingen mener at de ikke kan være sammen, eller at de skal gå stille i dørene for alltid, men å la det gå noen måneder burde denne nye fantastisk store kjærligheten tåle uten at det skal ligge bilder på nett. Det er ikke så mange som hadde brydd seg noe særlig om 6mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har jo ikke introdusert ny partner - hans partner har delt et bilde på Instagram. Gaute har da ingen vetorett overfor hans nye partner som gir ham myndighet til å forby henne å legge ut bilder. Hvor står det at barna har hilst på den nye partneren? Jeg har forresten selv være sammen med en slik - vi skulle aldri ses offentlig, vi skulle gjemme oss og jeg kunne ikke komme på besøk til bygda hans fordi noen kunne sladre om det til hans barn. Da var han skilt på 8. året. Denne dealen funket ikke for meg altså. Ja, man skal ta hensyn, men det er umulig å aldri bli sett av andre mennesker når man dater.

Anonymkode: f02b6...7e6

Du ser vel forskjell på "skilt på 8. året" og "skilt på 3. uken? Jeg håper VIRKELIG det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så de skal gjemme seg og aldri gå sammen, i tilfelle de blir tatt bilder av, også? Han er kjendis, og man må regne med at han blir tatt bilder av. Bekjente tar bilder av folk i selskap, på turer og så videre. Det går ikke an å gjemme seg for hele verden.

Anonymkode: f02b6...7e6

En mellomting mellom å gjemme seg og å kline offentlig finnes ikke i din verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt gjør man bare ikke etter så kort tid, spesielt ikke hvis man har vært med på å ødelegge barnas familie, som kan virke å være tilfellet her. Virker som markeringsbehov fra en umoden nydame som skal gni det inn og at far er en tosk som ikke setter ned foten. Tror barna er 5 og 7. 

Anonymkode: 657e8...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den nye kjæresten som har delt bildet, ikke Gaute. Ikke sikkert at han visste det engang

Anonymkode: 5786f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...