Gå til innhold

Positiv test etter mye alkohol i ferien


HappyGirl78

Anbefalte innlegg

Har endelig møtt en jeg vil ha familie med..ingen har barn fra før..Sååå: Sluttet på spiral for mange måneder siden, og med uregelmessige menser og aldri fått utslag på EL, så har det vært vanskelig å vite når ca man er evt fruktbar. Tenkte mye på dette i starten og testet både m Gravidtester og EL tester..Var på privat GU også, og han sa at det var liten sjans å bli gravid nå pga alder og lite egg 38år). Så har det vært en sommerferie utenom det vanlige etter siste eksamener med mye reising, mye alkohol..tanken på å bli gravid har havnet litt i bakhodet..så fikk jeg nå en rar mens som bare var brun utflod i 4 dager og hovne pupper. Men sånn er det alltid i starten hos meg, men mensen kom aldri-puppene er super ømme fortsatt og nå en uke etter de "brune" dagene har jeg positiv test.:strix: Skal jeg nå bekymre meg for mye alkoholinntak og festrøyking i de siste 3 ukene?  Ikke noe kvalme eller noe, men bare hovne pupper, dårlig søvn og sulten hele tiden. Kan jeg være langt på vei, og finner dem ut dette hos GU allerede nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...