Gå til innhold

Ikm uke 37⭐️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm 12. september.

Pp1, barn nr 2 :) Dette blir spennende. Forrige tok 2 pp, men det kan vel bli hva som helst denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klaffa det på første forsøk med nr 1. 

Tok 1 år med nr 2

1 år med nr 3

1 år med nr 4

og nå er jeg da på pp 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Trist å se "kjentfolk" her :/

Har ikkje ikm før i uke 38, men ville bare inn og si hei, og tvi tvi 😀❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm mandag 11.09. Pp2, etter en dødfødsel tidlig i juni. Ny på forumet, gleder meg til å følge dere 😘 Blir også første vi prøver på som skal være her sammen med oss og ikke i himmelen 💙 Ble gravid må vår lille engelgutt uten engang å prøve, men ser for meg at det tar lenger tid nå..

Endret av Babydrømmen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sofapute skrev:

Hei dere! Trist å se "kjentfolk" her :/

Har ikkje ikm før i uke 38, men ville bare inn og si hei, og tvi tvi 😀❤

Takk og i like måte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her, ingen barn hos oss. Hadde en SA i juli, ble gravid med bruk av Femar og Pregnyl. Krysser fingrene for oss alle🤞 

Ikm søndag 17. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer el på søndag eller mandag, så vi begynte aksjeleggingen i går, og denne pp skal vi forsøke å leggge aksjer hver dag frem til vi er sikre på at el er over :danse: Jeg vil ikke risikere at el kommer og går uten at testene får det med seg slik som forrige måned. Jeg har sååååå lyst til at det skal klaffe denne måneden. En baby i månedsskiftet mai/juni hadde vært helt perfekt :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre vi er flere 😂 Her legger vi inn aksjene hver dag fra mens til mens omtrent! Skal være sikre på at vi treffer 😋 

Noen som har masse utflod når el er på gang? Jeg kjenner det veldig på kroppen når el er i ferd med å skje, men visste ikke at det kom SÅ mye utflod!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også mye el-slim i tillegg til smerter på siden av magen. Jeg tror du bare skal være glad for at du har mye utflod, det øker visstnok sjansene for befruktning har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tester jeg for EL, men ingen positive enda. Håpte jeg fikk det i og med at mannen nå er borte til torsdag... lagt inn askjer i helga da, så kan jo treffe... andre med pendler-mann her? Er ikke lett å treffe gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Frøken87 skrev:

Her tester jeg for EL, men ingen positive enda. Håpte jeg fikk det i og med at mannen nå er borte til torsdag... lagt inn askjer i helga da, så kan jo treffe... andre med pendler-mann her? Er ikke lett å treffe gitt...

Har ikke pendlermann, men skiftarbeidermann, så vi er sjeldent hjemme samtidig. Blir å legge inn aksjer denne uka her tenker jeg, for det nærmer seg EL🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv el-test i dag, så da blir ikm onsdag 13 september :) vi hadde sex i går kveld og søndag kveld. Bør vi ha sex i dag også for å være sikker på å treffe el? Det er et ganske kort tidsrom jeg får positiv el-test, så jeg er rimelig sikker på at egget slipper ganske raskt etter positiv test. 

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i ventetiden... er det noen spesielle hensyn som bør tas med tanke på mat så tidlig i det potensielle svangerskapet? Egget fester seg vel ikke før et uke etter el ca, kan det bli skadet av feks spekeskinke? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruLind skrev:

Jeg fikk positiv el-test i dag, så da blir ikm onsdag 13 september :) vi hadde sex i går kveld og søndag kveld. Bør vi ha sex i dag også for å være sikker på å treffe el? Det er et ganske kort tidsrom jeg får positiv el-test, så jeg er rimelig sikker på at egget slipper ganske raskt etter positiv test. 

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i ventetiden... er det noen spesielle hensyn som bør tas med tanke på mat så tidlig i det potensielle svangerskapet? Egget fester seg vel ikke før et uke etter el ca, kan det bli skadet av feks spekeskinke? :) 

Selvfølgelig bør du det! ;) ha sex dagene før og dagen for eggløsning.  Tror faktisk at dagen du får positiv eggløsningstest er den beste dagen :) bare til å kjøre på ;)

Jeg spiser det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig vondt i magen i dag, 4 dpo.. mensen som er på vei her tenker jeg 😢 Skjønner ikke at jeg får så sterke smerter over en uke før mens!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sofapute skrev:

Selvfølgelig bør du det! ;) ha sex dagene før og dagen for eggløsning.  Tror faktisk at dagen du får positiv eggløsningstest er den beste dagen :) bare til å kjøre på ;)

Jeg spiser det jeg vil.

Takk for svar 😊 Da er aksjer lagt og nå stikker det skikkelig på siden av magen. Håper det er noe som skjer 🙏🏼🤞🏼:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får kaste meg på her. Håper hverfall det.  

Hadde egentlig IKM uke 36, men ingen EL har dukket opp. Var forventet i helgen. Her blinker smilefjeset på fjerde dagen (dobbel CB), mens andre tester er negative. EL-slim på søndag, men ikke merket mye siden annet enn mye "fukt". Stikking og litt murring. Ingen forskjell på temp, annet enn at den sank i går, men tempet også 45 minutter tidligere enn før. Er det vanlig at EL kan være forsinket, eller bør jeg være forberedt på at jeg ikke får EL denne mnd? Forrige mnd kom TR på dag 33, vanligvis kommer den på 31. Hadde en syklus på 37 dager i juni også. Bah, blir tullerusk. Er tydeligvis ikke helt i sjakk etter pilleslutt ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PinkPeon skrev:

Tror jeg får kaste meg på her. Håper hverfall det.  

Hadde egentlig IKM uke 36, men ingen EL har dukket opp. Var forventet i helgen. Her blinker smilefjeset på fjerde dagen (dobbel CB), mens andre tester er negative. EL-slim på søndag, men ikke merket mye siden annet enn mye "fukt". Stikking og litt murring. Ingen forskjell på temp, annet enn at den sank i går, men tempet også 45 minutter tidligere enn før. Er det vanlig at EL kan være forsinket, eller bør jeg være forberedt på at jeg ikke får EL denne mnd? Forrige mnd kom TR på dag 33, vanligvis kommer den på 31. Hadde en syklus på 37 dager i juni også. Bah, blir tullerusk. Er tydeligvis ikke helt i sjakk etter pilleslutt ☹️

Nå fikk jeg positivt digital og strips! Håper det drøyer til i morgen for vi får ikke lagt inn aksjer før da! Fingers crossed! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Tok en eggeløsningstest i går som var positiv! Hva skjer med kroppen? Skulle hatt el på fredag!! 😮

Tatt flere?

Kan være at den er forskjøvet, at du ikke hadde EL når du trodde. Har du stabile sykluser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...